Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 16:48

Aah is ze zo snel op haar hoefjes getrapt dan? Haha!

Achja, we laten die mensen maar voor wat ze zijn. Ik heb hun opmerkingen even omgedraaid en heb ze laten zien dat het onzin is wat hun verklaren op een aardige manier. Gelukkig zijn er ook anderen die zich erover opwinden over die freaks Tong uitsteken

Ik weet eigenlijk niet welk ras ik het mooiste vind. Het mooiste vind ik een kruising Belg x Arab, zoals Boudoum een beetje barokke paarden. Geen friezen, ze zijn wel mooi maar ik vind het niks. Maar daarna komt bij mij ook wel de quarter of de paint denk ik, dan wel van die gespierde dikbilquarters Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 16:49

Hej! Het is woensdag! En wat komt er na woensdag? DONDERDAAAAG!!!! Morgen lekker rijden weer! Het weer schijnt ook goed te worden Ja *Is nu heel hard op de tafel aan het afkloppen*

En pagina 24 nog wel!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 17:06

Tsja, Stees is nogal gevoelig... Clown

Mijn ma vind Friezen prachtig... *LOL* Ze zijn leuk om te zien maar wat betreft kwaaltjes (met name de rug), hoor ik heel veel mindere verhalen over Friezen. Vind die moderne Friezen trouwens ook niet mooi, zo'n hele dunne rug...

Wat goed dat je erachter bent gekomen dat donderdag na woensdag komt... *LOL* Hoop ook op goed weer. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 17:22

Goed he? Ik stond ook al een beetje versteld van mezelf Pling

Friezen zijn ook wel mooi maar ik zou mezelf nooit met zo'n paard zien. Ik weet het niet. Ze hebben iets dat me niet aanstaat. Die arab x friezen vind ik echt lelijk gewoon, vind het net niet in mekaar vallen wat dat betreft.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 17:36

Friezen hebben wel de neiging tot een enorme bos manen, dat vind ik wel mooi, ze zijn leuk om te zien maar die Friezen van tegenwoordig zie ik eigenlijk niet echt als rijpaarden. Sommige lijken wel grote zwarte Arabieren met sokken... Daarnaast vind ik ze ook niet lekker rijden, ze gooien zo hoog op... Nagelbijten / Gniffelen

Arabofriezen ofzo vind ik ook niet echt mooi, maar die schijnen wel goed te presteren in marathons enzo. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 19:17

Ja, ze zullen vast wel een goed uithoudingsvermogen hebben. Ja Die bos manen is zeker iets om jaloers op te zijn bij sommige friezen Haha!

Ben trouwens benieuwd op wie ik morgen mag, maar dat zeg ik volgens mij elke woensdag of donderdag Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 20:06

Dat zeg je wel 'ns een week van tevoren... *LOL* Nouja dan hoor ik ook wel hele rare dingen over wat jij doet om erachter te komen op wie je mag... Clown Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:18

Hahaha nietes! Ik wacht net als iedereen !in de kantine! op Eef om te vragen op wie ik mag Ja

Deed internet gister ook zo raar bij jou? Bokt althans... Ik werd er steeds af gegooid bij bokt. Hopen dat het niet meer gebeurd Verdrietig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:22

Weet je dat zeker? Ik hoor heeeeele andere verhalen hoor... Schijnheilig

Mijn internet lag er gisteren af en toe uit, maar wanneer ik wel internet had deed bokt 't niet... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 11:29

Hahahaha nouhou!

Ja, bij mij dus ook. Ik heb het maar opgegeven met bokt, andere sites werkten wel maar bokt was helemaal down...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 11:33

Je denkt toch niet dat iemand die roddels zomaar de wereld in helpt, of wel? Haha! Vork

Computeren is trouwens echt niet leuk als bokt dood is... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 13:56

Nee, ik vond er ook ineens helemaal niks meer aan Verdrietig

Sorry dat ik zo laat reageer, vlak na mijn laatste berichtje werd er omgeroepen door de school dat er een vreemde gaslucht hing. Duhuuh, alsof we dat nog niet geroken hadden Verward Tien minuten later werd er op verzoek van de politie en brandweer gevraagd of iedereen zsm de school zou willen verlaten! Yesss zei iedereen Haha! Was wel machtig hoor, ineens alle scholieren buiten Clown Maar het ging er heel rustig aan toe, iedereen was vet relaxed op de trappen enzo. Ik zat op de 3e verdieping maar ik was toch vrij snel buiten. Buiten stonden er ambulances en brandweerwagens enzo... Goh je maakt nog eens wat mee in Zaandam Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 13:57

Citaat:
Regio College en ABN-Amro ontruimd
Gepubliceerd op 12 oktober 2006, 12:54

Zaandam - Leerlingen van het Regio College in Zaandam hebben tegen het middaguur hals over kop hun school moeten verlaten.

In de school hing een gaslucht. Wat de stank veroorzaakte is nog niet bekend.

Veel leerlingen maakten van de gelegenheid gebruik een vrije middag te nemen.

Even na een uur werd ook een gaslucht geconstateerd bij de ABN-Amro op de Gedempte Gracht. Klanten en medewerkers zijn naar buiten gestuurd.

Hahaha ja, als er word verzocht de school te verlaten gaan we toch zeker niet blijven rondhangen? Clown Hahaha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 14:58

Haha vraag me toch af wat je medeleerlingen hebben gegeten gisteren... *LOL*

Ik zou ook niet blijven rondhangen, klinkt allemaal heel spannend maar ik zou heel snel weg zijn. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 15:22

Hahaha Haha! Het schijnt echt een heel penetrante gasgeur geweest te zijn. Ik rook het een beetje, ben hartstikke neusverkouden. Tong uitsteken

De meeste van ons namen ook een vrije middag, tja, ze zeiden toch dat we weg moesten? Het was ook eigenlijk best spannend Ja Buiten school ging ik meteen iedereen bellen want ik was een paar vriendinnen kwijtgeraakt. Ik was nl op de andere verdieping tijdens de evacuatie dus ik kon ze niet meer vinden. Achja, zo maak je ook weer eens wat mee Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 15:29

Haha ja als ze tegen mij zeggen dat ik weg moet hoef ik d'r geen seconde over na te denken hoor.. *LOL* Je hebt vandaag iig meer meegemaak dan ik, ik heb alleen een dodelijk saai PTA gemaakt en Stees geknuft. Echt een te droog moment, ik sta d'r naast en echt serieus "volgens mij is ze gegroeid hoor" Blond (zou geen goed teken zijn als ze niet groeit op deze leeftijd Nagelbijten / Gniffelen ), moet d'r dus maar weer meten. En ze was weer sielugh want we hebben vandaag niet gewandeld, toen ging ze maar heel zielig kijken zo van "en ik dan?", ze kan echt te schattig kijken... Nagelbijten / Gniffelen

Gelukkig is ze wat groter dan m'n vorige verzorgpony, als ik die zo zielig achterliet dan dook hij gauw onder 't draad door en liep hij heel sneaky mee terug naar stal. Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 15:40

Hahaha da's een heel enerverende dag: jij bent erachter gekomen dat jonge paarden groeien Haha! Ik vind wel dat je haar verwaarloost hoor dat je niet eens met haar gaat wandelen Da's wel beter dat zij niet met je meeloopt onder het hek door. Hahaha zie het al voor me Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 15:48

Jah 't was echt een wereldschok joh, ik wil een andere poownie deze groeit te snel... *LOL* Nog 'ff en ze is 1.80... Clown

Jah echt gemeen he van me dat we maar 2 á 3x per week wat doen, maar ik kom d'r wel elke dag pesten, zo van nanananana, ik kan door 't hek en jij niet, en dan raak ik je overal aan en dan ga ik weer weg, puh... *LOL*

Tsja, d'r schijnen wel meer paarden te zijn die onder 't hek door kruipen, vooral wanneer ze een deken om hebben. Hij had zo'n bos manen, hij ging d'r gewoon onderdoor zonder dat 'ie een schok kreeg. Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 15:49

Kijk wat ik vind:

Afbeelding

Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 17:36

Da's een mooie poownie op die foto! Waar ken ik die vlekkenpoownie ook al weer van? Tong uitsteken Echt een hele mooie foto van jullie 2tjes hoor!

Er is maar 1 oplossing voor dat soort problemen. Ijzerdraad erdoorheen vlechten Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 17:40

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 17:44

TS heeft eerste bericht verwijdert, maar ik heb het ook gezien. Schrik me helemaal het apezuur. Zou het echt om Iski gaan?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 17:47

Ik stuur je een pb..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 09:09

Cassidy vertelde het gister na de les toen hoorde ik het voor het eerst. Ik was echt geschokt en kon werkelijk geen woord meer uitbrengen... Nu nog steeds niet...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 09:33

Miss_Montana schreef:
Cassidy vertelde het gister na de les toen hoorde ik het voor het eerst. Ik was echt geschokt en kon werkelijk geen woord meer uitbrengen... Nu nog steeds niet...

't Is gewoon ongelovelijk... Scheve mond