Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

maaitjuh schreef:Bon..ik ben dr rond 1 uur.. zit nu nog op school.

maar t moet maar.. ik ga lekker met mn paardje rijden

(die NF) hij heet officieel Hofstede's Costa
hahaahah best vet 
GiorGio_Ndme schreef:ik blijf wel slapen hoor l4ur4!!! en manon en sanne ook

.
. Oliefjuh schreef:Hebben jullie die enquete ofzo al ingevuld? Mijn ouders hadden tijdens de opening nog ff met René gesproken en die zei dat ik waarschijnlijk ook een keertje op een manegepaardje zal meerijden .
ik ga ook met Giedje ja.. en Sanne met der eige pony.. en Anita met Maia.. en stef met Francientjjjjj en voor de rest weet ik niet
GiorGio_Ndme schreef:ahahahahahha jaa![]()
hee naomi ik dacht dat je op rembrand in de carousel les ging???
4 paardjes?? nee hoorBarrie gaat weg.. en als ik die wel krijg stop ik met skribble rijde en dan heb ik er nog maar 2
(nouja.. maar...)

LOL heej maaike weetje wat we keertje moete doen.. jij ik bonny en weet ik veel wie nog meer met ze alle naart bos
das gezelschappig!!!

Gezellig!!
lianne was dus gister van bar gevalle en trap in de buik gekrege... en ze mag hem nu niet (heel logisch snap ik echt van der ouders) maar ze was vet overstuur gister en net hadde we het over bar en dat ze een ander pony krijgt.. moest ze vet huile.. zo zielig ik moest ook vet huile want bar moet nu naar handelaar echt vind het zo poedersuiker... voel me vet schuldig...

echt ik hoop zo dat je snel een leuke goeie liefe pony vind.. en hoop dat die nooit meer weg gaat en niet zo is als barrie..
... SORRY!!!) 
barriChelloO schreef:hooi maiak leuk dat je naar bos was geweest..nee ik wou ook heel graag op rembrand maar hij had nog nooit in de carousel gelopen duss daarom zei rene ga ik je niet zomaar met hem voorop zetten..met hem duss vandaar..kwam omdat dat meisje dat noramal voorop rijd ziek was dus moesti k foroop anders zat ik wel op rembrand..
..ze kan harstikke pittig rijden!:D..