duin manege van poelenburgh

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Rytm

Re: duin manege van poelenburgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 10:06

Bon..ik ben dr rond 1 uur.. zit nu nog op school.

Bonny_CT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 10:32

is goed, ik ben er om kwart over 12 in alkmaar en dan haalt wendy me daar van het station dus rond half 1 op de manege. Dan ff me spullen dumpen en omkleden en dan ff toran poetsen en dan aan de longeerlijn, ong een half uurtje ff zien hoe fris hij is... maar zie je daar dan wel...

Ik heb geen les maar loop stage op poelenburgh

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 10:33

maaitjuh schreef:
Bon..ik ben dr rond 1 uur.. zit nu nog op school.

als je nou vroeg van school gaat kan je misschien wel met wendy mee rijden, moet je haar ff sms... die is er om kwart over 12 moet je alleen nog zien hoe je terug komt vanaaf... Met gert jan ofzo mee

kayleighhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 10:45

zijn jullie er nog om hal 6 ong.??

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 10:47

Ik denk het niet.. Ik moet vroeg eten omdat mn zusje ergens heen moet..

Ik ga wel fietsen Bonny, anders wordt het zo'n gedoe met hoe ik terug ga en dat mn fiets dan nog op school staat en dat ik morgen met de bus naar school moet blabla, waar ik nooit zin in heb om 8 uur 's morgens.

kayleighhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 10:56

anders hadden jullie mij miss nog gezien:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 13:41

Heey!

Zijn er hier nog mensen van bokt die van het komende instructieweekend blijven slapen op de manege (3,4,5 Maart)? Ik ga namelijk ook heen. Alleen lees ik nu dit topic even door en zie ik dat iedereen naar huis gaat om te slapen..

Gr. Laura

fionaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 14:16

ik weet niet wie er blijven slapen,maar goed ik ga toch niet..
ik moet even proberen te vragen nog voor die instructieweek
ik wil niet fietsen naar de manege.. maar t moet maar.. ik ga lekker met mn paardje rijden

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 14:44

ik blijf wel slapen hoor l4ur4!!! en manon en sanne ook

hee maarem.. me moeder was viavia aan Costa gekomen (die NF) hij heet officieel Hofstede's Costa hahaahah best vet

maaik ga jij nog naar de manege?? ik ga zo denk ik... naja...

daaaag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 15:49

GiorGio_Ndme schreef:
ik blijf wel slapen hoor l4ur4!!! en manon en sanne ook

Aahw gelukkig..

Volgens mij ben ik ook de enige haast die op een manege paard mee doet. Blijft er genoeg (Skippy/Tarzan) keus over..

Oliefjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 16:13

Aah gezellig nog iemand die blijft slapen .
Hebben jullie die enquete ofzo al ingevuld?
Mijn ouders hadden tijdens de opening nog ff met René gesproken en die zei dat ik waarschijnlijk ook een keertje op een manegepaardje zal meerijden .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 17:21

Oliefjuh schreef:
Hebben jullie die enquete ofzo al ingevuld? Mijn ouders hadden tijdens de opening nog ff met René gesproken en die zei dat ik waarschijnlijk ook een keertje op een manegepaardje zal meerijden .

Nee nog niet ingevuld.. Moet ik vandaag maar wel even gaan doen!

Wat leuk! Zo krijg je weer met andere problemen te maken die je misschien niet met je eigen paardje heb.

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 18:33

leuk non ik ga ook met Giedje ja.. en Sanne met der eige pony.. en Anita met Maia.. en stef met Francientjjjjj en voor de rest weet ik niet

_Naomii_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 19:05

GiorGio_Ndme schreef:
ahahahahahha jaa

hee naomi ik dacht dat je op rembrand in de carousel les ging???

4 paardjes?? nee hoor Barrie gaat weg.. en als ik die wel krijg stop ik met skribble rijde en dan heb ik er nog maar 2 (nouja.. maar...)

nee want moest voorop..duss vandaar dat ik neito p rembrand ging volgernde keer maar..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:09

Whaha Rembrand kan toch makkelijk voorop.. snap sowieso niet wat iedereen altijd spastisch doet over die pony. Het is echt een superpony als je een beetje eerlijk rijdt.

Ja was vandaag nog naar Poel, maar je had me al gezien Stef.
Was met Bonny naar t bos, ging echt VET goed.
We waren nog dat stuk omhoog gegaan toen we bijna terug waren.. vet slappe lach whaha.. was echt gezellig.

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:11

vet LOL heej maaike weetje wat we keertje moete doen.. jij ik bonny en weet ik veel wie nog meer met ze alle naart bos das gezelschappig!!!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:13

Ja is goed. Gezellig!!

_Naomii_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 19:17

hooi maiak leuk dat je naar bos was geweest..nee ik wou ook heel graag op rembrand maar hij had nog nooit in de carousel gelopen duss daarom zei rene ga ik je niet zomaar met hem voorop zetten..met hem duss vandaar..kwam omdat dat meisje dat noramal voorop rijd ziek was dus moesti k foroop anders zat ik wel op rembrand..

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:17

agosjj vet zielig man.. lianne was dus gister van bar gevalle en trap in de buik gekrege... en ze mag hem nu niet (heel logisch snap ik echt van der ouders) maar ze was vet overstuur gister en net hadde we het over bar en dat ze een ander pony krijgt.. moest ze vet huile.. zo zielig ik moest ook vet huile want bar moet nu naar handelaar echt vind het zo poedersuiker... voel me vet schuldig...

(ff voor lianne.. Sterkte meisje t spijt me heel erg had het nooit gedacht dat bar dat zou doen voel me echt vet schuldig.. sorry t spijt me zo erg... echt ik hoop zo dat je snel een leuke goeie liefe pony vind.. en hoop dat die nooit meer weg gaat en niet zo is als barrie.. ... SORRY!!!)

Rytm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:20

barriChelloO schreef:
hooi maiak leuk dat je naar bos was geweest..nee ik wou ook heel graag op rembrand maar hij had nog nooit in de carousel gelopen duss daarom zei rene ga ik je niet zomaar met hem voorop zetten..met hem duss vandaar..kwam omdat dat meisje dat noramal voorop rijd ziek was dus moesti k foroop anders zat ik wel op rembrand..

Achja, dat gefokte van Rene, dat is nou precies waar ik soms niet tegen kan. Maargoed. Volgende keer beter.

Echt K.L.OTE Stef! Ik vind het zo banketstaaf voor jou en ook voor Lianne natuurlijk.
Sterkte er mee maar!

_Naomii_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 19:24

lianne was ewcht kapot ja ze vond het zo erg dat ze hem nu neit mag!!..tja naja vond ook niet erges op slaan dat ik niet op hem mag maja laat maar zitten heb ook leuken les op jaap gehad met carrousel:)..maja lianne gaat zeker weten ook nog andere leuke pony vinden....ze kan harstikke pittig rijden!:D..

kayleighhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:44

ik zou vertellen wie mij lesgeeft he ik geloof ene carolien ik weet niet zeker want we gingen bos rit doen weer met de les:P op pieter frans:D en de les geefster ging niet mee

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:49

Caro zou je lesgegeven hebben ja.
Je was met Nathalie naar t bos toch? Was t leuk?

sammy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:51

maaik wij gingen ok nog een keer he

kayleighhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:54

hoe weet je dat??