Manege Moleneind in Tilburg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annettee

Re: Manege Moleneind in Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 20:26

Gisteren weer gereden op azot.. ging weer lekker!

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 08:49

Gelukkig Haha!
Ik was eigenlijk net van plan om te vragen of iemand nog iets leuks had gedaan want het was weer een beetje dood in ons topic Verdrietig
Kan eigenlijk niet wachten om morgen weer te gaan rijden want ik kon vorige week niet Verdrietig

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 09:24

ik ga dalijk weer rijden Lachen lekker voor ik naar school ga en heb gister op mijn stage een nieuwe frontriem en zoown bontje gekocht dus mijn lieveling ziet er straks weer netjes uit Haha!

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 12:02

Ik heb dinsdag gereden.. Lachen en nu weer wachten tot donderdag Tong uitsteken hahahaha.. naja... misschien met een beetje geluk wel eerder Tong uitsteken op union ofzo Tong uitsteken hahaha

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 14:52

Ohja jenn ik had jou vorige week donderdag nog zien rijden.. Tong uitsteken
Was toen even op de manege voor een onderzoek over de voeding van paarden Knipoog

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 17:45

hahahaha okay dan! op welke? Antus of Union?:P hahahaha
Antus ging in het begin niet zo goed... daarna ging wel beter Haha! Union liep vorige week echt suuuuuuper Haha!:D

ennee... onderzoek gelukt?:D

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 17:49

antus Knipoog
jep, onderzoek gelukt, is voor profielwerkstuk.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 17:58

het rijden ging bij mij ook weer super vandaag Haha! heerlijk wat zijn de bossen dan tog fijn Tong uitsteken

en de paarden zijn officieel beter verklaart Tong uitsteken nou ja ze zitten allemaal weer onder de 38 dus komt helemaal goed

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 13:25

fijn Haha!
en super dat de paardjes weer beter zijn!

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 18:55

Ja gelukkig zijn ze weer beter! Lachen
Had vandaag uiteraard weer op rover gezeten maar het ging eigenlijk best wel bagger Verdrietig
(Iris is getuige, haha Tong uitsteken)
Nee padroega was de hele les helemaal aan het flippen, charlotte zat er nog geen 2 minuten op en ze stoof in volle galop al bokkend de hele bak door dus alle paarden waren een beetje onrustig Boos!
En er was iets met de deur tussen F en A aan de hand want ze waren allemaal bang voor die hoek, zelfs azot keerde abrupt om toen hij daar kwam..
Naja buiten het overenthausiast wegvliegen en constant aan de teugels gaan hangen ging het opzich nog wel redelijk, maar heb wel keren gehad dat het echt 100x beter ging!
We gingen trouwens op het laatst nog carousselrijden, altijd wel leuk om te doen maar rover is niet zo'n fan van de manegepaarden, gelukkig reed wichita mee en die hebben niet zo'n problemen met elkaar Lachen

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:25

Hm dat is weer wat minder claudia..
Heb ik ook wel is gehad, dat er een plek was waar heel veel bang van waren.. heel raar..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:31

Jaaaah, daar ben ik dan...
Ik heb nog even gespiekt bij de les!! Normaal gesproken rij ik sochtends maar omdat mn vriend vrij was heb ik lekker uitgeslapen.

Padroega wou niet in galop, maar toen ze een zweepje kreeg was t feest compleet hihihi....

Natje was vandaag wel braaf alleen toen Frank al bokkend door de bak ging hield het ontspannen zijn gauw op. Naja, toen nog maar even lekker getut (altijd handig pennymeisjes die je paard voor je poetsen. Tong uitsteken )

Heb je idd wel beter rond zien sturen met Rovertje, maar als de rest al zo onrustig is, dan is het natuurlijk extra lastig.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:55

ik heb dat toen ik op moleneind reed ook nog wel eens gehad. toen was ik aan het losrijden en toen was eer niks eng en toen gingen we beginnen met de les en toen was de E echt kei eng (zat op bartina) en in het begin kon ik dus nog net langs het borjde E en aan het ainde van de las kwam ik niet meer verder als de middellijn Tong uitsteken was egt een ramp.... en toen ben ik er aan het einde van de les met een koprol af gegaan want bartina had in de zomer van die acties dat ze ineens ging liggen als ze het warm had hahah

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 01:13

Wat heerlijk zeg, lekker uitslapen!
Ik moet op zaterdag altijd om 9 uur al op mn werk zijn dusja dat zit er voor mij niet in Verdrietig
Ik hoop dat het volgende week beter gaat!

We hebben trouwens ook een paar maanden geleden eens een nieuw bord in de bak gehad, bij de K! Een hele witte, en vooral padroega vond het verschrikkelijk eng, en alleen Mistria durfde erlangs en die ging steeds met dr neus er tegenaan duwen alsof ze m om wilde hebben, haha Clown
Nouja zulke dingen maken je les wel spannend he, haha Tong uitsteken

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 16:17

whaha
Heb ik niks van gemerkt eigenlijk, van dat bordje..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 16:18

Mijn paard heeft vandaag gesprongen in Tilburg Lachen

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 16:56

Hey vonneke, jij bent degene waar timeless van is geweest Lachen die is nu van een vriendin van mij Tong uitsteken

ik heb vandaag ook weer heerlijk gereden het gaat de laatste tijd zo goed Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 17:11

Jeps klopt, Dianne heeft haar ongeveer een jaar geleden van me gekocht, gaat super met hun. Ze mag tegen Dept starten op de brabantse

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 18:01

oke Lachen ja indd ze heeft hem nu ongeveer een jaar... egt een leuk paardje is het ben er wel eens fotos gaan maken van het rijden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 18:12

mag je bij mij ook wel een keer doen Tong uitsteken

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 18:21

haha waar woon je Tong uitsteken

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:07

Vandaag redelijk lekker gereden. We waren alleen in de grote bak en ik weet niet wat ze nou buiten aan het doen waren met die tractor maar het maakte een hoop herrie. Natje was er iig heel geinteresseerd in en maakte zich beetje te sterk.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 09:54

das nie zo mooi dan dat hij Te sterk is geworden maar gelukkig heb je het overleeft Tong uitsteken

ik heb gewoon al heel de week gereden haha t ging maandag kei goed en nou de laatste 2 dagen loopt mijn lieveling lekker te klieren maar daar kan ik egt van genieten raar beest Tong uitsteken

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 15:50

haha Tong uitsteken
rij je altijd op hetzelfde paard elvira?

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 18:36

Vandaag Union gereden.. Haha!
Ging weer lekkeeeeeeeer Haha! Haha! Haha!