vind t echt poedersuiker voor je! hoop idd dat het snel goedkomt
1e weken met je eigen paardje had je je toch wel anders voorgesteld..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
1e weken met je eigen paardje had je je toch wel anders voorgesteld..

Kinee_ schreef:Blueberry schreef:Ik studeer Horse Business Management in Emmen aan de Hogeschool Drenthe. Dat is een economie opleiding gericht op paarden. Gertjan Bruggink kwam laatst met zijn ggk hengst een springclinic geven en Pauline Alberts met haar hengst een dressuurclinic. Is erg leuk en leerzaam. En zo hebben we ieder trimester een paardenexcursie. Anky komt ook 1 à 2 keer per jaar langs. En we helpen met het organiseren van grote paardenevenementen door het hele land als stage! We moeten deze periode een businessplan bedenken voor een paardenbedrijf en dan ook bedrijven langs gaan en ze intervieuwen hoe zij hun budget besteden etc. Echt heel erg leuk!
En ja ik zit hier op kamers. Emmen is echt prachtig. Overal paarden en enorme bossen en heide waar je heerlijk kan rijden. En het stallen van je paard + de lessen zijn hier wel 2x zo goedkoop als in UtrechtDus meer rijden
haha!
Rijd je daar een vast paard? Heb je een paard? Verzorgpaard?
Sorry. Ik heb veel gemist!

...dat had ik er echt niet voor over voor dat geld ken je heel wat mooier staan.....

haha
Boeli_Wendy schreef:En? hebben ze iemand nodig?
hahaha

Boeli_Wendy schreef:waar heb je gekeken dan?

op Ambertje!
).
En amber blijft mn favo paardje
Alleen wel een beetje jammer dat ze zo hoog bokt..

maar dat is nu al een maand geleden ofzo hoor.. haha
) hahah
Maar goed, leuk dat er nog leven hier is