WIE rijd er op manege groenesteyn ?!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Quidou

Re: WIE rijd er op manege groenesteyn ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:34

haha dankje Lachen
vind t echt poedersuiker voor je! hoop idd dat het snel goedkomt Lachen 1e weken met je eigen paardje had je je toch wel anders voorgesteld.. Tong uitsteken

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 19:48

Kinee_ schreef:
Blueberry schreef:
Ik studeer Horse Business Management in Emmen aan de Hogeschool Drenthe. Dat is een economie opleiding gericht op paarden. Gertjan Bruggink kwam laatst met zijn ggk hengst een springclinic geven en Pauline Alberts met haar hengst een dressuurclinic. Is erg leuk en leerzaam. En zo hebben we ieder trimester een paardenexcursie. Anky komt ook 1 à 2 keer per jaar langs. En we helpen met het organiseren van grote paardenevenementen door het hele land als stage! We moeten deze periode een businessplan bedenken voor een paardenbedrijf en dan ook bedrijven langs gaan en ze intervieuwen hoe zij hun budget besteden etc. Echt heel erg leuk!

En ja ik zit hier op kamers. Emmen is echt prachtig. Overal paarden en enorme bossen en heide waar je heerlijk kan rijden. En het stallen van je paard + de lessen zijn hier wel 2x zo goedkoop als in Utrecht Haha! Dus meer rijden Tong uitsteken haha!

Rijd je daar een vast paard? Heb je een paard? Verzorgpaard?
Sorry. Ik heb veel gemist! Tong uitsteken

Alle studenten krijgen korting bij een dressuurstal voor de manege lessen daar. Dus ik zou van een grand prix dame op z paarden les kunnen nemen maar ik weet nog niet zeker of ik dat ga doen. Ik heb morgen een afspraak bij een mevrouw die 2 ijslanders heeft staan en die mag ik misschien bij gaan rijden als het een beetje dichtbij is enzo. En hier in de buurt schijnen ook een stel ijslanders te lopen waar ik binnenkort even langs ga. Verder hebben bijna alle meiden uit mn klas wel paarden dus als er echt niets te rijden valt kan ik altijd nog wel een paardje bijrijden voor iemand. Maar misschien dat ik ook wel die paarden van die grand prix amazone ga rijden maar dta moet ik even zien want dat is best duur geloof ik. Er zijn hier trouwens 3 maneges allemaal midden in het bos dus keuze zat! Ze verleasen hier trouwens ook paarden voor 65 euro per maand dus als ik tijd te veel heb kan ik altijd nog een 'eigen paard' nemen. En ja ook die hebben allemaal op hoog nivo wedstrijd gelopen. Haha, dat wordt nog moeilijk kiezen denk ijk ... Tong uitsteken

Maar leuk man dat jij parola bijrijd! Ik wilde het ook nog bijna vragen aan dat meisje die dr had gekocht maarja ik kende dr niet en ik wist niet of ik in utreg bleef of niet dus maar niet gedaan Lachen

Mandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:07

Ik zat net even op de site van de manege te kijken en schok echt van de prijzen van de pension stalling. Wat duur Geld, geld! ...dat had ik er echt niet voor over voor dat geld ken je heel wat mooier staan..... Gestoord

Beauty0102

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:49

Ja misschien mooier, maar of het een gezelligere manege is, of stal.
en of dat allemaal ook goed schoon gemaakt word enzo.

Mandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:55

Ook goed schoon????Nou ik vond toen ik nog op de manege kwam de stallen alles behalve schoon.

Beauty0102

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 13:53

Maar we hebben nu ook mariska die altijd elkedag eris voor de stallen te doen en mensen die stage lopen enzo! Lachen
Saaiheid, zit nu niks te doen op school. zo hebben ymke en djoella spring les ga maar ff koeleloeren!

Beauty0102

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 13:56

Ik ga maar eens eventjes verder lassen, ik denk. misschien is sab eventjes aan't bokken maar nee!

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 19:18

hahaha ik heb dr vandaag wel 3 tussenuren op gezeten.. Tong uitsteken
maar dit topic stond niet bovenaan bij mn berichten dus had m niet gezien..
alles goed? Lachen

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 19:24

Rosanne die tijden van de Clubkampioenschappen komen toch in de kantine te hangen?
wil je dan ff aan mij doorgeven zodra je t weet, hoelaat t begint enzo en hoelaat ik moet Lachen

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 18:39

*schopt topic omhoog* Tong uitsteken

Beauty0102

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 09:38

Oh, die hangt bij de kasjes, ik zal eventjes voor je kijken indd. ALS ik het natuurlijk niet vergeet!
Vandaag wéér 2uur engels. maarja volgens mij is hier niemand heh, we moeten even zorgen dat dit topic een beetje loopt!

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 10:35

Zal ik ook even meehelpen dan? Ik ben lekker vrij vandaag, hihi. Best wel relaxt zo'n HBO. Je hebt echt heel weinig les en je hoeft alleen te komen als je denkt wat aan de lessen te hebben. Dus ik zit nu heel braaf thuis te studeren. Ik ga zo even een stukje fietsen want een endje vererop staat een kudde IJslanders. Ga ik even kijken of zij een bijrijder kunnen gebruiken. Lachen

Beauty0102

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 20:36

En? hebben ze iemand nodig?

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 20:39

Roos ik bel je dan morge wel ff oke? dan kun je ff voor me kijken Schijnheilig Haha! haha
vanaf hoelaat ben je dr meestal?

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 20:41

Boeli_Wendy schreef:
En? hebben ze iemand nodig?

Hahah, ik heb echt het hele bos doorgefietst maar ze niet kunnen vinden Clown

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 20:42

oeps Vork Tong uitsteken hahaha

Beauty0102

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 19:34

waar heb je gekeken dan?

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 19:46

hey, heb je nog voor me gekeken hoelaat k moet zondag Schijnheilig Haha!

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 22:14

Boeli_Wendy schreef:
waar heb je gekeken dan?

Nou Emmen is een en al bos. En er was mij verteld dat ikr ichting weerdinge moest fietsen en dan zou het ergens aan mn rechterhadn zijn. Dus ik heb echt alle rechts in geslagen die ik kon vinden maar volgens mij zie ik ze over het hoofd...

Blond

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 16:22

Nou nou, al bijna 1 maand niet meer gepost in dit topic??!
Hoe kan dat nou.

Nouja zal ik dan maar even..?

Ik heb afgelopen dinsdag weer gereden Haha! op Ambertje!
En het was Menke haar laatste keer dus we gingen een spelletje doen. Een estafette, de paarden tegen de ponies. Amber wilde niet weg bij de groep. Dus hebben we het heel rustig aan gedaan in stap. Maargoed door mij wel verloren...

En toen nog een keer paarden en ponies door elkaar. Nouja, ik dacht laat ik maar als eerste gaan dan kunnen de andere het tijdsverschil wel inhalen(iedereen ging verder in galop natuurlijk). Maargoed ik ging tegen Luna (Renske). En die was flink aan het steigeren. Dus amber en ik rustig in stap en een rustig drafje slalommend om de palen heen. Maarja toen werd iedereen enthousiast (juichen dus..)omdat we gingen winnen (Luna was nogsteeds aan het steigeren Clown ).
Dus amber en ik moesten alleen nog over de balk heen.. En toen gebeurde het! Amber zag de paarden voorhaar en wilde daar zo snel mogelijk naartoe. Dus met een reuze sprong over de balk en al bokkende verder. Echt hele hoge bokken dus ik werd gelanceerd. Voor de tweede keer haha, Amber kan er wat van! Maarja best wel hard gevallen toch, als ik geen cap op had gehad denk ik dat ik nu wel onder de zoden zou liggen. Maarja verder nergens last van gelukkig Lachen En amber blijft mn favo paardje Clown Alleen wel een beetje jammer dat ze zo hoog bokt..

En ik zag dat er nieuwe iniminiponies bijwaren echt grappig die kleintjes! En Kalisto is weg! Jammer hoor, leuk paard was dat.

Nouja jullie nog wat meegemaakt?
@Kine: Hoe gaat het met je paardje? Mooi ding hoor volgens mij zit daar best wat pit in?!

groetjes!

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:37

studeer jij nou Hippische Bedrijfskunde in Dronten?
zoiets kan k me herinneren maar kan t ook verkeerd hebben Tong uitsteken

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:01

hahaha, nee Horse Business Management in Emmen.

Kinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 20:05

Haay meiden!
Sodeknetter wat is het hier dóod!
*Schopt
Sab; Is Quidou geschoren? Of zie ik dat nou verkeerd aan je avater?

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 20:11

nee klopt hij is geschoren Tong uitsteken maar dat is nu al een maand geleden ofzo hoor.. haha
t is al bijna weer nodig Nagelbijten / Gniffelen

hoe ist met je paard?

Mariel89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 22:41

haha wist niet dat dit topic ook nog liep.. (en Sab, nou níet zeggen, ''tsja dat krijg je he, als je nooit op bokt zit Clown Tong uitsteken ) hahah Knipoog Maar goed, leuk dat er nog leven hier is Haha!