) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Dus nu mag ik Ien gaan inwerken, ze is een leek op het gebeid van trektochten begeleiden en aangezien ik nogal een brokkepoot ben, kan het nog wel wat worden met ons twee!
Maar ik wilde nog ff zeggen: veel plezier met het diplomarijden en succes met je proefje Annemijn (verwacht een uitbegreid verslag via sms!
) En voor de rest hoor ik allemaal wel hoe het is verlopen! Owja, ook nog veel suc6 met het leren voor jullie examens, niet teveel stressen he, neem van mij aan: het komt allemaal goed!
)
t uitgebreide verslag volgt per msn
nou ik spreek je wel weer als je terug bent en ik moet je nog ff pben over een bepaald onderwerp
(pak gewoon mn lijstje voor reelaer-kamp erbij, behalve de paardrijspullen dan...
)

ik ben zo trots op der ik had 219 punten er komen nog foto's en hoeveelste annemijn is geworden zeg ik lkkr nie :p xxx denice 
)
of mogen we van mvr nein de regisseur t blaadje met de tekst er wel bijhouden als we t niemeer weten
)
maar waar wil je de foto voor hebben (geen idee wat voor soort foto je zoekt..)
) geworden! Voor de mensen die het nog niet wisten => zat op een camping met gras tot aan mn knieen en we hadden geen elektriciteit, WC of een douche. Dus koken boven het vuur en je het hele weekend niet douchen!
De rest van het verhaal vertel ik nog wel n keer...
) Enne, Nel supertof dat je nu eindelijk in t paardoes-topic mee kan kletsen!
.
: nieuw stukje ( lang stukje )
( verhaal)