Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:29

Binar schreef:
Oh ja Ireen, ik heb net de paardendrogist gemaild of ze een leuke prijs kunnen maken als we meerdere van die voerballen bestellen. Linda, Gaby, jij, ik, volgens mij was er nog iemand, maar weet het ff niet meer.. misschien Anique?
Hoop dat ze een beetje snel reageren Tong uitsteken

Wat zijn dat voor voerballen?? als jullie iemand te kort komen voor een groepskorting wil ik me wel "opofferen".... mits ik het wat voor Banjer vind natuurlijk... Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:30

ja dat hoop ik ook dat ze snel reageren dan Haha!
verdwijnen de biksjes niet in het stro eigenlijk?
whaha straks loopt de hele vip stal met voerballen te rollen, zal een leuk geluid zijn *LOL*

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:32

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:34

hmm.... lijkt me wel leuk voor Banjer.... zijn die dingen ook geschikt voor in een stro-stal?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:37

Binar schreef:
Ik moet vrijdag werken, dus voor mij wordt langskomen erg lastig, Anique is dan denk ik nog in Londen, maar dat weet ik niet zeker hoor!

Ik ben er ook niet, we vliegen vrijdag al (weet nog steeds niet hoe laat Boos! )

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:38

SmithsGirl schreef:
Wat zijn dat voor voerballen?? als jullie iemand te kort komen voor een groepskorting wil ik me wel "opofferen".... mits ik het wat voor Banjer vind natuurlijk... Haha!

Afbeelding

Een harde kunststof bal voor in de stal of in de wei. Geschikt om een kleine hoeveelheid voer in te doen, waardoor het spelen beloond wordt.
Prijs € 39,50 (excl. verzendkosten)

Deze voerbal is niet zo groot als die andere, maar dat vind ik juist wel prettig,anders heb je meer bal in je stal als paard Haha!

Mocht je het wat vinden dan moet je het maar laten weten. OK dan!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:41

Vera, zo'n bal kan ook in een stro-stal, die bal heb ik toen gekocht voor Ko (stond toen nog op stro) en is een echt speels eigenwijsje. Haha!
Nu staan Biz en ko beiden op vlas, en wil ik er eigenlijk nog een bal bij, want tegen de verwachtingen in vindt Biz die bal toch ook wel errug leuk!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:43

Ireentjuh schreef:
ja dat hoop ik ook dat ze snel reageren dan Haha!
verdwijnen de biksjes niet in het stro eigenlijk?
whaha straks loopt de hele vip stal met voerballen te rollen, zal een leuk geluid zijn *LOL*

Ik heb bij Ko nooit brokjes teruggevonden, hij maakte ook niet echt veel meer een zooitje van zijn stal (daar was ik toen wel bang voor)

Behalve Gold dan, nou ja dan moet Natasch ook maar een bal kopen Clown
Ko gooit met zijn bal, dus die maakt zowiezo al meer herrie als de rest Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:45

Evita vindt die bal ook geweldig, hij ligt wel eens voor de stal van Biz en dan duikt ze er gelijk op af als ze dat ding ziet liggen *LOL*

als het om eten gaat...
Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:45

Binar schreef:
Vera, zo'n bal kan ook in een stro-stal, die bal heb ik toen gekocht voor Ko (stond toen nog op stro) en is een echt speels eigenwijsje. Haha!
Nu staan Biz en ko beiden op vlas, en wil ik er eigenlijk nog een bal bij, want tegen de verwachtingen in vindt Biz die bal toch ook wel errug leuk!!

wanneer denken jullie de bal te gaan bestellen? lijkt me erg leuk, ik wil ook wel met jullie meedoen, als dat een korting op zou leveren... maar ik moet even op de kleintjes letten zeg maar...

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 09:49

Binar schreef:
Oh ja Mirjam, ik vergeet het al de hele week te zeggen tegen je, maar je zak geplette haver is binnen.
Als je hem nodig hebt dan moet je maar een seintje geven!

Oke geweldig OK dan! Misschien zie ik je zo wel!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 12:45

Bedankt anous voor de uitleg allemaal.

Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe instructeur/trice.
Ik klik niet echt met Annelies. Ze geeft wel goed les en we gaan ook echt wel vooruit...maar ze geeft me het gevoel alsof ik niks van paarden weet. Die opmerkingen die ze soms maakt....kan er nog kwaad om worden Boos! .

Ik zat te denken om bij de maasruiters te gaan rijden in Maasland (valt goed aan te rijden en desnoods met de trailer). Of gewoon iemand anders te vinden die thuis les wil geven.

Mag ik vragen wat julie per les betalen?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 18:09

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 18:38

We betalen € 15 per half uur.
Anders kom je een keer kijken als we les hebben, wordt missch wel lastig omdat je die dagen zelf ook lest?
Ik weet alleen niet of Mike nog plek heeft en of hij voor 1 persoon die kant op komt, maar ja wie niet waagt wie niet wint en anders kom je gezellie bij ons lessen Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 18:51

Hey

Dat is wel een leuk idee idd. Ik ga me gewoon orienteren en zie wel wat er van komt. Jullie hebben dus les op maandag en donderdag als ik het goed begrijp.

Gelukkig heeft lady niks van de uitglijpartij overgehouden. De schrik zat er goed in

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 18:51

Echt vaag trouwens, ik krijg geen mailtje meer als er reacties zijn op dit topic, terwijl ik op andere topics nog wel gewoon mailtjes krijg?? Verward

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 18:59

elady schreef:
Hey

Dat is wel een leuk idee idd. Ik ga me gewoon orienteren en zie wel wat er van komt. Jullie hebben dus les op maandag en donderdag als ik het goed begrijp.

Gelukkig heeft lady niks van de uitglijpartij overgehouden. De schrik zat er goed in

Gelukkig maar dat Lady er niets aan over heeft gehouden, kan me wel goed voorstellen dat je schrok.. ik ben met Biz ook wel eens onderuit gegaan, gelukkig was dat in de bak en niet buiten

Ja we hebben les op maandagavond (v.a. 17.30 tot ca 20.45) en op donderdagmiddag (van ca 15.00 tot ca 17.00/17.30)
Ik zou idd een beetje om je heen kijken, en gewoon bij lessen gaan kijken, zo merk je al vrij snel of de methode je wel/niet bevalt.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 20:00

Ik schrok me echt rot....ik zag die grond ineens wel heel dichtbij.

Joh...misschien even de huiskamer-persoon een pbtje sturen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 21:20

zo dan, ben even niet geweest mis meteen een hoop Haha! ik wil op zich ook wel zo'n bal, maar zou ik m misschien eerst even mogen lenen van iemand (als ie kapot gaat vergoed ik natuurlijk een nieuwe Knipoog )

elady, leuk als je bij de les komt kijken Haha! Mike is idd erg goed!

snik, morgenochtend vertrekken we naar londen, ofterwijl van 9 sochtends tot 6 uur savonds in de bus zitten, maar goed, het zal het wel waard zijn!

weer lekker gewerkt ook vandaag, we kregen een cadeautje van een bewoner en zin familie, echt lief Haha! een andere bewoner had ik vandaag het liefst op het balkon gezet, heb daar ook mee gedreigd, ze trok zich er alleen weinig van aan Haha! Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 21:40

Anique_Vaandrig schreef:
zo dan, ben even niet geweest mis meteen een hoop Haha! ik wil op zich ook wel zo'n bal, maar zou ik m misschien eerst even mogen lenen van iemand (als ie kapot gaat vergoed ik natuurlijk een nieuwe Knipoog )

Je mag de mijne wel een keertje lenen, probleem is alleen dat ik hem wel elke ochtend en avond gebruik, dus dat zou dan 's middags zijn.
Die ballen zijn volgens mij niet snel kapot te krijgen hoor, Ko voetbalt er ook mee, en de bal is nog steeds heel Cool

Anique, een hele fijne vakantie, hoop dat je ons niet te veel zal missen Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 21:41

Er is trouwens morgenmiddag les ipv morgenavond, v.a. ca 14.30 tot ca 17.00
Nu Mike 's middags komt, neem ik zelf toch ook maar lekker een lesje, alleen wel jammer dat ik na de laatste les van donderdag niet meer heb kunnen rijden.. nou ja we zien het wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:14

haha! okee is goed, doe ik het wel vrijdagmiddag, of zaterdagmiddag, kan je m even uitleggen Haha! bij boktmeetings staat trouwens een topic over een meeting bij delftse hout, ik ga denk ik wel mee, meer mensen die het leuk lijkt? ik probeer alleen wel met de trailer te gaan dan Haha!

natuurlijk ga ik jullie missen! ws na het eerste halfuurtje in de bus al Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:18

fijne vakantie! ik denk tot over 2 weekjes, want ik zie je niet meer (ga vrijdag weg)

hoe ga je trouwens met de bus naar Londen? met de bus op de boot ofzo Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:19

[BM] Boktmeeting delftse hout?

als er nog iemand gaat waarmee [paard] in de trailer kan (paard dan, of je moet zelf graag naast [paard] in de de trailer staan, kan me voorstellen Haha!) kunnen we misschien samen een trailer huren, maar goed, eerst maar eens kijken of de datum enzo uitkomt Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:23

tja ik wil wel graag mee, maar ik zet Evita niet naast Jolly in de trailer.. dus dan wordt het wel onder de man (vrouw Knipoog )