Okee, ik rij een 18-jarige merrie die niet echt in te schatten is. De ene keer hartstikke braaf en de andere keer rij je rodeo/zz dresuur in het bos.. Zal haar dan sowieso van te voren longeren en evt beginnen met een simpele staprit ofzo? Dat doet ze meestal wel braaf.
Shannaxxxx
Geplaatst: 09-02-13 17:40
Ja dat was ik ook wel van plan, en dan misschien een iemand erbij die dr de eerste keer even vasthoud (vooral bij de oversteek).
Vandaag voor de tweede keer gereden op Beaux. Ze doet het goed. Is nog wel wat uhmmmmmm snel onder de indruk dus kreeg vandaag wat bokkensprongen voor mn kiezen, maar ze loopt echt super fijn!
Shannaxxxx
Geplaatst: 09-02-13 19:48
Een kwpn merrie (zonder merrie streken) van 1.62m maar ze is nog maar 4. Ik vind dat heel leuk maar ze zal dus nog wat dingen moeten leren kennen:) ze heet Dior.
Oké! Leuk joh! Dingen leren is leuk, ik heb Beaux alles ook zelf geleerd, kon er wel al op zitten haha. Maar Beaux heeft wel merrie streken, vind ik ook wel wat hebben.
Mendi
Geplaatst: 09-02-13 20:04
Laura, nogmaals petje af voor hoe jij kan blijven zitten!! het lijkt wel of je aan je zadel zit vastgeplakt haha en het waren best pittige bokkesprongen moet ik zeggen
Hahaha dank je wel pien! Ik moest me ook wel even schrap zetten, ik dacht naar voren naar voren en blijven zitten! :p Ik snap nog steeds niet wat ze als laatste deed, rare sprong op zij haha!
Shannaxxxx
Geplaatst: 09-02-13 20:50
Ze wil wel voorop zegmaar, maar nie als ze hengstig is wat sommige hebben dat trappen en chagerijnig enzo. Ooh jij hebt een rodeo? Dat is zo nu en dan ook wel is leuk hoor haha! Ze is al gewoon zadelmak, kent dr gangen en snapt nageven. Maar het verder trainen ga ik wel zelf doen, ook ga ik t springen iets meer door brengen. ( ik reed vroeger bij springtalent amsterdam) dus vond springen helemaal leuk, maar ben geopereerd aan scoliose dus ben toch maar meer gaan dressuren haha
Ik zou eventueel wel af kunnen stappen bij het oversteken Shanna. Liberty is zo'n schat. Ze kan alleen nogal heet zijn in haar hoofd. Maar dat is met stapritten wel te doen.
Shannaxxxx
Geplaatst: 09-02-13 23:43
Laura, ze komt zaterdag in de paarden uitloop, hangt dan een bordje 'dior' dus je vind dr zo. Myrthe, o dat zou wel heel fijn zijn! Heeft ze een paard om zich aan op te trekken
Welkom! Ik kom altijd op de woensdag meestal vrij vroeg. Maar kan natuurlijk ook gewoon een keer later komen dan. Dat is ook geen probleem. Of ik longeer dan 's ochtends xD
anitaolja
Geplaatst: 10-02-13 13:54
Lhundol schreef:
Ik meld me hier ook even. Heb Perdigon LXI een jonge schimmel PRE ruin in de pony uitloop!