Stal Verboon klets gezellig verder in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 21:43

AndreaB schreef:
Het is vaak ook een palliatieve behandeling, dus ben ergens wel een beetje 'bang' voor wat ik aan ga treffen :\ Buiten dat ik weet wat de behandeling inhoud, weet ik niet wat me te wachten staat.

Gewoon over je heen laten komen en ervan genieten zodat je er veel van kunt leren

AndreaB

Re: Stal Verboon klets gezellig verder in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 21:43

Hoe was het badmintonnen Flurk??

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 21:44

Heerlijk wezen badmintonnen ik kon het nog, wie gat er volgende week vrijdagavond mee een shutteltje slaan

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 21:46

Nuja... genieten is wel een groot woord := Van zo'n zieke patiënt kan ik eigenlijk alleen maar heel verdrietig worden. Maar laat het inderdaad maar over me heen komen en wie weet lukt het me nog wel om iets communicatie-waardigs te zeggen. Ben ik niet zo goed in :o

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 21:46

Ik kan wel :P Is mn vrije vrijdag :D Ik moet alleen wel ff kijken hoe ver ik tegen die tijd ben met studeren := Want heb de maandag erna mn toets al :x

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:23

AndreaB schreef:
Ik kan wel :P Is mn vrije vrijdag :D Ik moet alleen wel ff kijken hoe ver ik tegen die tijd ben met studeren := Want heb de maandag erna mn toets al :x

Zou leuk zijn

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 11:04

Definitieve startlijst zegt 16.45 en 17.00 uur.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 11:05

Werd vanochtend gebeld dat mn nieuwe lenzen binnen zijn _/-\o_ Vanmiddag maar even ophalen :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 14:34

Vanmorgen proefgereden voor volgende week. Was maar goed ook want er zitten op 2 plekken rare drempels en op 1 plek is weinig keerruimte. De ijsprinses moet volgende week natuurlijk wel een veilige rit krijgen

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 08:46

Iederéén veel plezier op de efteling

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 11:32

Goedemorgen!!

Het was de bedoeling om vanochtend voor mn toets te gaan leren, maar tot nu toe ben ik alleen nog maar bezig geweest met mn wedstrijd vanmiddag :o Printer wilde mn proefjes niet uitprinten ( _-:( ), dus die heb ik nu zelf maar even op papier gezet. En als ik dan toch bezig ben, dacht ik, kan ik ook wel zo'n tekening ala-Flurk maken :o Ben halverwege de eerste proef toch maar gestopt, want ik moet zo toch echt boodschappen gaan halen :=

Leuk dat je bezig bent geweest voor de ijsprinses!! Ben benieuwd naar de foto's van volgende week! Die meid zal wel blij verrast zijn :D

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-12 13:48

Heeeee =D,

Lang geleden! haha :).

Ik dacht gister eindelijk weer het rijden te kunnen oppakken met Eefje aangezien ze nog geen drie weken geleden kreupel liep (links voor) nee loopt ze nu links achter kreupel.. :( Het is wel weer feest zo zeg maar, dus maar ff aankijken. Heb der maar permenent binnen gehouden want door het land word het alleen maar slechter..

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 13:59

Balen dat ze nog steeds niet goed loopt Pris :( Hoop voor je dat ze snel weer opknapt :(:)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-12 14:04

Hoop het ook!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 15:41

Meiden succes met jullie wedstrijd ik haal het niet om te komen kijken

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:55

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 19:02

Hij heeft al heel lang een site :)

Zo ik heb Andrea en Kick aan gemoedigt samen met mijn vriendje

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 19:21

Van de week hadden we even een tegenslag tijdens de training, maar met wat hulp is het gelukt om vandaag toch fijn van start te kunnen gaan :) Dinsdag was mijn les eigenlijk één grote flop en na 2 dagen niet geweest te zijn begon de les vrijdag ook niet heel denderend. Gelukkig hebben we die les goed af kunnen sluiten en wilde ze weer best redelijk door rechts buigen. Zaterdag tijdens de training liep ze ook weer een stukje fijner en vandaag op wedstrijd heeft ze erg goed haar best gedaan. Vooral tijdens het losrijden was ik erg tevreden, tijdens de proefjes was ze ietswat kijkerig, maar proef 1 ook heel fijn te rijden. Tijdens de 2e proef sprong ze voor mijn gevoel echt alle kanten uit en is ze er een paar keer kort tussenuitgeknepen :o Nu moet ik nog leren om vooral NIET naar mijn gevoel te luisteren, want jury's zijn het geloof ik nooit met mijn gevoel eens :') haha Proef 1 183 punten gereden en proef 2 187 :wow: met een 2e plaats. Weer 2 puntjes erbij en met een super tevreden gevoel weer huiswaarts gekeerd. Paardje nog even flink de benen laten strekken (had ze wel verdiend) en 2 lekkere appeltjes extra gegeven.

Olympie, hier ook nog eens 1000x dank voor je support vandaag :+: Zonder jou had ik het niet gekund!

Nu B+6 :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 18:48

Bereid ik me van het weekend uitgebreid voor op de Whipple waar ik vandaag bij zou staan... sta ik ineens ingedeeld op een heel andere OK met vaatchirurgie :o? Ehh ja... best jammer xD

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 20:04

Graag gedaan, jij helpt mij ook altijd!

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 23:25

Hallootjes!

In de tussentijd is lieve besh gemasseerd en ben ik aan de dubbele longe bezig, zadel zou weer niet 100% zijn. Ik ga wat meer afvallen en voor een WoW zadel. Na veel positieve maar ook veel negatieve reacties geef ik wow toch voordeel van de twijfel en probeer ik het gewoon. Begin volgend jaar wil ik graag weer gaan starten!

Maar eerst ga ik over morgen naar Spanjeeee! Even een week weg. Dus jullie zullen Massalahs bijrijdster zien genaamd Anoeska en Carmen doet hem ook drie dagen. Als iemand zich is verveelt en hem los wilt gooien,in de molen wilt gooien of een aai over zijn bol wilt geven zal ik daar heel blij mee zijn :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 06:24

Zipporah schreef:
Hallootjes!

In de tussentijd is lieve besh gemasseerd en ben ik aan de dubbele longe bezig, zadel zou weer niet 100% zijn. Ik ga wat meer afvallen en voor een WoW zadel. Na veel positieve maar ook veel negatieve reacties geef ik wow toch voordeel van de twijfel en probeer ik het gewoon. Begin volgend jaar wil ik graag weer gaan starten!

Maar eerst ga ik over morgen naar Spanjeeee! Even een week weg. Dus jullie zullen Massalahs bijrijdster zien genaamd Anoeska en Carmen doet hem ook drie dagen. Als iemand zich is verveelt en hem los wilt gooien,in de molen wilt gooien of een aai over zijn bol wilt geven zal ik daar heel blij mee zijn :D

Fijne vakantie

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 06:31

Veel plezier in Spanje :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 09:29

ben benieuwd hoelang we er vanavond over doen met paarden binnen halen
echt jammer dat we steeds maar met 3 zijn

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 10:18

Dankjulliewel!