Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jolanda76 schreef:Ter info: alleen jolly staat in Limburg!!
@petra: de manege was van Gerda, dus hoe dan ook verantwoordelijk, en waar was ze dan?? En dat van oudere paarden die mager zijn, hoeft niet!!! Had ze ook wormenkuren moeten kopen!! Dit was niet van een paar dagen hoor, zo'n verwaarlozing..... Dat ze mensen niet moest prima, maar dat je dieren dit aan kan doen, daar is gewoon geen, maar dan ook, geen excuses voor.
ruco schreef:Hallo Ariebren,
Waarom moet jij elke keer de boel opstoken.
Als jij hier iets schrijft dan is het negatiefffffffffffff of een steek onderwater
en dan onder je schrijven zetten mannen zijn wat duidelijker en korter van gespreksstof.
Nou voor mij ben je een flapdrol.
ruco schreef:Hallo Ariebren,
Waarom moet jij elke keer de boel opstoken.
Als jij hier iets schrijft dan is het negatiefffffffffffff of een steek onderwater
en dan onder je schrijven zetten mannen zijn wat duidelijker en korter van gespreksstof.
Nou voor mij ben je een flapdrol.
RobindeGoeij schreef:Manage Filip Dros is bezig met een internet site. (facebook etc) De prijzen voor stalling van paarden zijn afgelopen week bekend gemaakt en kunnen in de kantine worden opgehaald. Zoals bekend zijn bij de overname een aantal pony's verkocht en een aantal zijn ingeslapen. Op dit moment lopen Gwenn, Lex, Amber, Winnetoe, Anouska, Muppet, Bobby, Iemus, Bont, Kenny, Louis Armstrong, Vino, Marit, Fred, Ginger nog steeds hun lesjes mee. Er zijn al diverse pony's en paarden bijgekomen waaronder een aantal paarden van Horses en Co en Meneer Filip Dros heeft zelf ook een aantal paarden en pony's gekocht. Tevens zijn er al een aantal pension paarden. Ik (ik ben 10 jaar en rijd er al vanaf mijn 5e jaar) ga er nog steeds met veel plezier heen en leer nog iedere keer bij van Maike (dressuur) en Filip Dros (carousel en springles).
Sequnda schreef:Vroeger op HCB gereden, toen gestopt ivm overstap naar pensionstal..
Daar heb ik een behoorlijk ongeluk gehad met t peerdje..
Nou begint het toch weer te kriebelen.. Maar heb nog steeds last van angst..
Zouden een paar prive lessen bij HCB mij er weer bovenop kunnen helpen?
Een jaar geleden zou ik er niet naar terug gegaan zijn, maar lees nu alleen maar positieve reacties..
ruco schreef:Sequnda schreef:Vroeger op HCB gereden, toen gestopt ivm overstap naar pensionstal..
Daar heb ik een behoorlijk ongeluk gehad met t peerdje..
Nou begint het toch weer te kriebelen.. Maar heb nog steeds last van angst..
Zouden een paar prive lessen bij HCB mij er weer bovenop kunnen helpen?
Een jaar geleden zou ik er niet naar terug gegaan zijn, maar lees nu alleen maar positieve reacties..
Hallo Sequnda.
Ga eens een kijkje nemen op de manege en dan zeg ik gewoon doen.