Wel super gaaf getekend ... dat is nog eens stoepkrijten!
Zo vandaag een minder dagje.... lig nu ziek op de bank... enorme koppijn en ook al overgegeven... gelukkig trekt het gevoel beetje weg nu. Vanochtend moest ik ook vroeg op voor de sportdag van de kleuters waar ik inviel... voor zessen m'n bed uit. Sportdag en rest van de dag was leuk alleen 's middags kwam de hoofdpijn al beetje opzetten. Nu beetje computeren en zo maar proberen wat te eten anders voel ik me waarschijnlijk alleen nog maar slechter.
Pfff me hele verdieping stinkt naar de blowlucht! We waren al een keer naar me huisbaas gegaan maar gebeurde vrij weinig. Ging net echt bijna over me nek, echt niet nromaal. Dus gebeld en nu is hij bij dat meisje om te praten. Ik doe me best om niet af te luisteren...
Dat is vervelend zulke blowlucht Marlous, ik word daar ook altijd misselijk van. Wel goed dat je huisbaas daar wat aan doet. Dat had mijn vroegere huisbaas niet zo snel gedaan denk ik zo.
nou we hebben ook al n keer met ze 2e (huisgenootje en ik) om te klagen maar dat is ook alween n week of 4-6 geleden. En vandaag was het zoooooooow erg!! Ik dacht ik trek t niet meer! Dus ff met me papa bekletst en die zei bellen!! Dus dat heb ik gedaan en toen kwam ie meteen naar boven! (hij woont een verdieping lager) Dus hoop dat het nu klaar is!!
Mijn stem is inmiddels terecht, maar verwacht dat hij morgen vroeg wel weer kwijt is
_Lucy
Geplaatst: 07-02-12 21:14
stom he! ik heb nu niet eens echt last van mn keel, ben ook niet echt verkouden, maar mn holtes doen wel zeer dus t zal er wel aankomen.. zette net koptelefoon op.. heeel snel maar weer afgezet, deed zeer joh! zo nog maar eens een asprientje er in..
Ja het gaat ook echt rond... daarom had ik ook werk vandaag en gisteren. Maar goed dat schiet niet op als jezelf ziek wordt. Al denk ik dat het meer spanningsklachten waren... slaap al aantal weken erg slecht en moest vanochtend heel vroeg op... daarnaast vind ik kleuters wel leuk maar ook lastig om dat echt goed te doen.