Ja negen uur! Wat een tijd.. En maar 3 in de B. Das ook weinig voor zo n concours..
sniesie
Geplaatst: 24-08-11 09:30
Nog mensen die geinteresseerd zijn in een les "werken aan de hand" van Marijn? Ze is nu al een aantal keer gekomen en de groep wordt steeds groter dus zit te denken om de groep te gaan splitsen maar dat betekend ook dat er wel weer iemand bij kan
Angelkisssss
Geplaatst: 24-08-11 11:20
Ik heb gister dus echt om half 12 voor het laatst gekeken en toen stond het er nog niet op en 10 minuten later wel, grrrr! Maarja lekker vroeg idd! Hoop dat Newie net zo fijn loopt zaterdag als gister met m'n les.
Mooi want mocht carlo neit meegaan dan heb ik een backup qua rijden haha
JoNew
Geplaatst: 24-08-11 12:11
Heb al zo lang niet met dat ding gereden... Kan vast niet meer een bochtje achteruit maken.. En daarnaast hebben we nu een automaat .. Is voor new wel fijn maar ik moet dan goed opletten
De agterberg banen zijn 4 en 5 maar misschien dat ze de nummering nu anders hebben gedaan omdat baan 1 niet gebruikt wordt.
Angelkisssss
Geplaatst: 25-08-11 14:12
Jeeeej Marijkie ook mee . Denk dat ik er uiterlijk 8.35 op wil zitten, kan ik even rustig instappen/draven en dan schakelen en kort galopje beide kanten.