Gister ook al geweest het is echt een poepie
hij heet dusty
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gister ook al geweest het is echt een poepie
hij heet dusty

corientjuhh schreef:Jongens ik heb teveel
Ik heb 4 rollen mentos, 4 rollen fruitella, 3 zakken chips en een bak druiven (mijn frikadellenbroodje heb ik al op ) xD
Jullie kunnen wel raden waar ik ben geweest haha
C1000 was 2 pakken mentos en/of fruitella voor 2 euro 3 zakken chips voor 2,50
Druiven 1 euroen frikadellenbroodje is altijd al een euro
Ik heb dat ding altijd vast
zelfs als ik ga slapen
en ik twitter enzo doe ik nooit op de laptop, alleen op mijn mobiel
Dit is raar
kaatje89 schreef:Wat voor boom zadels heb je dan? Ook een springzadel?
Ow Claudia jij handelt in zadels? Want ik heb nog 2 zadels liggen die niet meer passen en wou eigenlijk kijken of ik ze een keer allebei in kan ruilen tegen 1 zadel. Zoek nog een springzadel
Jannickee schreef:Nou ik ben ook een keer gek geworden. Leraar pakte mijn telefoon af omdat ik aan het bellen was, nou dat vond ik verder niet erg, ik
Had gewoon niet moeten bellen. Maar ze GOOIDE hem gewoon in haar tas met haar sleutels enzo. Ik had dit ding net een week, kom haar wel vermoorden op dat moment
MightyJoe schreef:Oh idd! Pfff en toen wat deed ze? Zo ook ik had mn bb net, werd ie ook afgepakt. Legde hij mn bb een halve dag op zn bureau, ook in de pauzes?! Zonder toezicht. En er word regelmatig iets gestolen bij ons
Dat vind ik ook wel onverantwoordelijk, bb zijn zeker in trek
Ik heb nu een heel goedkoop ding en die begint een beetje af te geven (ik heb allemaal zwarte strepen enz op mijn armen staan en Cas heeft een zwarte vlek op zijn neus)
Dus voordat al het zwart, wat nu nog op het hoofdstel zit, is uitgesmeerd over mij en Cas, en het hoofdstel uit elkaar valt, maar even een nieuwe besteld...
!