Pebbs schreef:Jawel, die van Nadien heb ik ook gehad, maar die werkte op dat moment niet..
Niet goed toegepasttt dusss
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kirsten_S schreef:Ik zieee manonn en Emmaa meelezenn!!
Emmsiee, hoe ging je les? Die had je vorige week gereden toch op de manege?
Ik had vrijdag inderdaad een les, leuk dat je het vraagt 
Maar ik heb nog niet echt de behoefte om weer elke week te gaan rijden
.
.
.
.Emmaa_ schreef:Kirsten_S schreef:Ik zieee manonn en Emmaa meelezenn!!
Emmsiee, hoe ging je les? Die had je vorige week gereden toch op de manege?
HeyheyIk had vrijdag inderdaad een les, leuk dat je het vraagt
Ik heb echt superlekker op Joosje gereden, was echt superMaar ik heb nog niet echt de behoefte om weer elke week te gaan rijden
! !
Wat vervelend dat je ouders je niet op weg helpen!Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:HeyheyIk had vrijdag inderdaad een les, leuk dat je het vraagt
Ik heb echt superlekker op Joosje gereden, was echt superMaar ik heb nog niet echt de behoefte om weer elke week te gaan rijden
Jaa ik dacht er ineens aan! !
Naaa klinkt best goed tochhh!! Als je het toen maar lekker hebt gehad. Je kan altijd effe
een lesje meepakken als je er weer zin in hebt!
Was inderdaad lekker, ik miste het wel een beetje. Was even wennen en ik had wat spierpijn, maar ja
Manon_S schreef:Met mij gaat het prima hoor.
Druk bezig met stage 40 uur in de week, en daarnaast moet ik een mini evenement organiseren op me stage.
En ook nog eens weekopdrachten maken en een verslag.
En 17 december heb ik 3 herkansingen op school anders mag ik mijn proeve niet doen..
Ook ben ik nog steeds op zoek naar een ''huis'' want mijn ouders hebben het huis nog steeds te koop staan..
Dus ik heb wel genoeg aan me koppie!
Vooral ook als je ouders je totaal niet op weg helpen met dingen maargoed dat is een ander verhaal.
Op paardengebied heb ik niks meer sinds ik Slash niet meer doe.
Mis het wel hoor.. Heb al zo lang geen paarden meer gezien haha.
Waar ik stage loop is een dierenwinkel maar ze hebben er ook een ruiterafdeling.
Dat is wel grappig weer, allerlei paardendingen en spulletjes... zet je toch weer allemaal aan het denken.
En hoe is het hier verder? Nog leuke nieuwtjes?
.

.
Manon_S schreef:@ Kirsten: Haha dankje! Kreeg vandaag te horen dus dat ik al die herkansingen over 2 weken ongeveer heb.
Dus sinds vandaag heb ik er meer dingen bijgekregen en voel me ook niet zo fijn nu.
Als ik denk na wat allemaal gaat komen in zo'n korte tijd.. daar wordt je toch wel gek van.
Vooral als je ouders er niet helemaal voor je zijn zoals je gehoopt had.
Wordt alleen maar afgekraakt en boos op me gereageerd..
Juist op dit moment kan ik hulp goed gebruiken maar dat krijg ik dus van hen niet.
Ben daarom blij dat ik Wes alles kan vertellen en hij is er altijd voor me,
en hij helpt me ook met wiskunde herkansingen enzo.
Mijn ouders zeggen dan altijd tegen me jaa vraag het maar aan je vader.
En me vader dan weer jaa sorry heb geen zin en tijd daarvoor.
Dus dan sta je er weer alleen voor... een toets waar je niks van snapt en ouders die niks voor je doen..
Gelukkig kan ik vaak bij mensen terecht die wel bereid zijn om mij een handje te helpen.
.