winnitou schreef:LIQUITA schreef:Hahaha...ik lees net dat Incognito vanavond ook bij Pancho's Cantina gaat eten
ja met Els en Kees
doe ze maar de groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:winnitou schreef:Hebben mntje en xan al iemand anders gevonden die hun plek overneemt, of een ander paard....
ik had al eerder afgezegd, van mntj weet ik het niet.
ik hoop wel dat ze nog mensen heeft kunnen vinden.
_sandra schreef:heftig he tytje! vooral het verdriet dat je kind dan heeft , maakt je nog verdrietiger! weet het nog goed bij shailo! wat een drama. maar kinderen kunnen het ook snel weer een plekje geven. ben trouwens nog wel steeds dat ik een arm bandje van een pluk van shailo zijn staart heb laten maken. misschien een goed idee om een pluk van haar staart te knippen!!! loop wel erg op de feiten vooruit! hopelijk hoeft het allemaal niet!
Tytje schreef:_sandra schreef:heftig he tytje! vooral het verdriet dat je kind dan heeft , maakt je nog verdrietiger! weet het nog goed bij shailo! wat een drama. maar kinderen kunnen het ook snel weer een plekje geven. ben trouwens nog wel steeds dat ik een arm bandje van een pluk van shailo zijn staart heb laten maken. misschien een goed idee om een pluk van haar staart te knippen!!! loop wel erg op de feiten vooruit! hopelijk hoeft het allemaal niet!
Dat vind ik een mooi idee! Daar zou ik niet aan gedacht hebben, ik vraag t.z.t. wel het adres. Ik heb er geen goed gevoel over.

winnitou schreef:en je moet het wel betalen als ze niemand anders vinden, Xan?
Kun je dan niet een ander paard lenen?
xan schreef:winnitou schreef:en je moet het wel betalen als ze niemand anders vinden, Xan?
Ik had nog helemaal niet betaald, ik weet niet hoe dit opgelost gaat worden.
Soms loop je ook gewoon een risico als je dit soort dingen organiseert.
Ik weet niet waarom Diana niet meedoet, maar voor Mntj en mij geldt
dat onze paarden niet kunnen meedoen.

LIQUITA schreef:_sandra schreef:Ik wil er ook nog eens heen.is goed hoor! heb toen de tip van nancy gekregen. is echt heel mooi geworden, en helemaal niet legubber om te zien. mensen die het niet weten denken dat het van leer is. zo heb ik hem altijd beetje bij me!
_sandra schreef:Tytje schreef:Dat vind ik een mooi idee! Daar zou ik niet aan gedacht hebben, ik vraag t.z.t. wel het adres. Ik heb er geen goed gevoel over.
is goed hoor! heb toen de tip van nancy gekregen. is echt heel mooi geworden, en helemaal niet legubber om te zien. mensen die het niet weten denken dat het van leer is. zo heb ik hem altijd beetje bij me!
xan schreef:winnitou schreef:en je moet het wel betalen als ze niemand anders vinden, Xan?
Ik had nog helemaal niet betaald, ik weet niet hoe dit opgelost gaat worden.

LIQUITA schreef:_sandra schreef:Ik wil er ook nog eens heen.is goed hoor! heb toen de tip van nancy gekregen. is echt heel mooi geworden, en helemaal niet legubber om te zien. mensen die het niet weten denken dat het van leer is. zo heb ik hem altijd beetje bij me!
_sandra schreef:xan schreef:Ik had nog helemaal niet betaald, ik weet niet hoe dit opgelost gaat worden.
komt vast wel goed. ik begrijp ook dat je niet op een ander paard wilt. je doet het toch als combi om er wat verder mee te kunnen. neem aan dat diana dat wel begrijpt, of staat er bij inschrijving; bij afzegging geld kwijt?