Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lekker liggen rollen,bokken,rennen met een touwtje er nog aan...dat gaat touwtjes kosten
). Binar schreef:ff knappe Marley showen hoor
Met zijn nieuwe halster en zijn nieuwe 2ehands regendeken, ongevoerd hoor![]()
in beide kan hij nog lekker groeien haha
Ja die gekke tank, die zat idd bijna op mij en Ko'tje, Ko sprong alleen opzij omdat hij schrok van Tank... Ko was vandaag echt superrustig
johnvt schreef:Jetta schreef:Goed John! Stalvergadering. Waar gaan we het over hebben? Kan iedereen zich voorbereiden, dan schiet het lekker op.
Eveneens in de kantine en persoonlijk een brief met de punten zodra bij mij de data bekend is voor deze stalvergadering.
johnvt schreef:Jetta schreef:Goed John! Stalvergadering. Waar gaan we het over hebben? Kan iedereen zich voorbereiden, dan schiet het lekker op.
Eveneens in de kantine en persoonlijk een brief met de punten zodra bij mij de data bekend is voor deze stalvergadering.
doppie45 schreef:Mandy was vandaag weer in een bui...van ik doe lekker waar ik zelf zin in heb...![]()
Met het loszetten de rijbak in.... peeren...lekker liggen rollen,bokken,rennen met een touwtje er nog aan...dat gaat touwtjes kosten
![]()
Na 3 keer aan het kortste eind van het touwtje te hebben gehangen even streng moeten optreden en besloot ze toch maar weer mee richting stal te gaan![]()
Draakje is het![]()
Morgen weer een dag en gaan we weer aan de slag met het Monty Robberts halster,ook met buiten zetten dus!
Iemand die nog een lesgever weet in N.H die een beetje betaalbaar is?