hihi, dat is je geraden Nienke, anders hadden wij je er wel bijgezet! 
Zen was heul sielûgh vandaag
Zen:
Eerst moest ik weer zo'n eng rothok in (trailer) en toen naar een of ander eng gebouw (de kliniek)
. Daar rook het heel erg raar, en er waren allemaal mensen. Die gingen rare dingen doen, mijn baas kneep zomaar mijn neus dicht!
Daarna moest ik daar ook weer zo'n veel te klein hokje in (opvoelbox). Tot overmaat van ramp kreeg ik toen ook nog een camera in mijn neus! Dacht ik eindelijk klaar te zijn, moest ik nog een keer dat rijdende ding in
Als wraak heb ik thuis in de paddock 4x gerold en was toen egaal zwart, dat zal ze leren!
Nadat ik heb laten zien dat ik echt wel stoer ben mocht ik weer terug naar MIJN dames en MIJN gras

De dierenarts heeft Zen's hoestje (heeft hij al langer, ik vertrouwde het niet) 'bekeken'. Hij is ergens allergie's voor, waarschijnlijk een plantje (grassoort of boom oid) in de omgeving, aangezien hij het ook doet als hij 24/7 buiten staat. Morgen of maandag even medicijnen ophalen en als het goed is kan hij dan iig de zomer hoest-vrij door. Dan moeten we van de winter maar even kijken wat we gaan doen