Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dayna schreef:Nou ik heb wel t nodige meegemaakt/gezien gisteren.
Ik ging naar mijn beste vriendinnetje, we gingen lekker tapas eten in Rotterdam. Ze woont 6 hoog in een soort flat en aan de flat is een grote, diepe, langwerpige vaart achtig geval. Ik zat achter de laptop en dat is aan het raam en ik zie aan de overkant alle lichten van de flat uitgaan en vervolgens weer aan. Ik zeg tegen Gwen van moet je eens kijken joh! Toen gingen we voor het raam staan om naar die flat te kijken, zien we beneden een politieauto met zwaailicht staan en een aantal omstanders. We vroegen ons af wat ze aan het doen waren, maar we konden het niet goed zien ivm regen op de ruit. Dus wij het raam open gedaan, zegt Gwen: "Hee moet je kijken, die lichtjes in het water!". Bleken de lichtje de achterlichten en het remlicht te zijn van een auto! Er lag een auto helemaal in, het enige wat nog uitstak was de kofferbak.
Wij natuurlijk helemaal in shock. De politie stond ook maar een beetje aan de kant van het water, volgens mij niet goed wetende wat te doen. Van alle kanten hoorden we sirenes van brandweerauto's, meer politie en ambulances. Nog voordat deze er waren bezweek waarschijnlijk de kofferbak van de auto onder de druk van de lucht en klapte open, waarna de auto naar de bodem zonk en niet meer zichtbaar was! We zeiden tegen elkaar dat als er iemand nog in zat, deze nu zeker was verdronken..
Nou nadat we zo'n 15-20 min al zaten te kijken kwamen er dan eindelijk duikers van de brandweer aan en die kwamen na zo'n 15 min pas boven met een levenloos lichaam van een man. Pff wat was dat naar om te zien zeg! Hij werd als een gek de kant op gesleept, de brancard opgelegd en toen zijn ze gaan reanimeren. Hij is op een bepaald moment de ambulance in gegaan en meer weet ik dus niet, maar naar alle waarschijnlijkheid heeft hij het niet gered. Er staat ook niks online, dus ik weet ook niet veel meer.
Echt vreselijk zeg! Die man is ipv een korte bocht naar links te gaan, rechtdoor het water in geschoten. Gwen en ik waren er helemaal stil van. Dan kom je er toch achter dat je makkelijk aan een einde kan komen, zo om de hoek van je huis!
Later had Gwen nog even een huisgenoot aan de telefoon en die vroeg hoe de auto er uit zag en hoe de man er uitzag. Hij zei dat er iemand daar woonde die aan hetzelfde signalement voldeed en deze beste man had een aangepaste auto, aangezien hij niet meer kon lopen! Als dit hem is geweest, zat hij dus als een rat in de val in die auto! Hij kon gewoon niet naar boven zwemmen. Echt heel naar, vind het zo vreselijk..

. Ben deze week begonnen bij m'n nieuwe baan, dus niet zoveel bokt tijd meer!