Met de dames op stok, in het Langelanerskippehok...! deel 3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Uprica

Re: Met de dames op stok, in het Langelanerskippehok...! deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 19:03

Wat is het rustig hiero?? aan et eten of naar stal??

El: heb je de broek al gepast? zoja zit ie en vind je het wat?

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 19:36

Nou ik heb wel t nodige meegemaakt/gezien gisteren.

Ik ging naar mijn beste vriendinnetje, we gingen lekker tapas eten in Rotterdam. Ze woont 6 hoog in een soort flat en aan de flat is een grote, diepe, langwerpige vaart achtig geval. Ik zat achter de laptop en dat is aan het raam en ik zie aan de overkant alle lichten van de flat uitgaan en vervolgens weer aan. Ik zeg tegen Gwen van moet je eens kijken joh! Toen gingen we voor het raam staan om naar die flat te kijken, zien we beneden een politieauto met zwaailicht staan en een aantal omstanders. We vroegen ons af wat ze aan het doen waren, maar we konden het niet goed zien ivm regen op de ruit. Dus wij het raam open gedaan, zegt Gwen: "Hee moet je kijken, die lichtjes in het water!". Bleken de lichtje de achterlichten en het remlicht te zijn van een auto! Er lag een auto helemaal in, het enige wat nog uitstak was de kofferbak.

Wij natuurlijk helemaal in shock. De politie stond ook maar een beetje aan de kant van het water, volgens mij niet goed wetende wat te doen. Van alle kanten hoorden we sirenes van brandweerauto's, meer politie en ambulances. Nog voordat deze er waren bezweek waarschijnlijk de kofferbak van de auto onder de druk van de lucht en klapte open, waarna de auto naar de bodem zonk en niet meer zichtbaar was! We zeiden tegen elkaar dat als er iemand nog in zat, deze nu zeker was verdronken..

Nou nadat we zo'n 15-20 min al zaten te kijken kwamen er dan eindelijk duikers van de brandweer aan en die kwamen na zo'n 15 min pas boven met een levenloos lichaam van een man. Pff wat was dat naar om te zien zeg! Hij werd als een gek de kant op gesleept, de brancard opgelegd en toen zijn ze gaan reanimeren. Hij is op een bepaald moment de ambulance in gegaan en meer weet ik dus niet, maar naar alle waarschijnlijkheid heeft hij het niet gered. Er staat ook niks online, dus ik weet ook niet veel meer.

Echt vreselijk zeg! Die man is ipv een korte bocht naar links te gaan, rechtdoor het water in geschoten. Gwen en ik waren er helemaal stil van. Dan kom je er toch achter dat je makkelijk aan een einde kan komen, zo om de hoek van je huis!

Later had Gwen nog even een huisgenoot aan de telefoon en die vroeg hoe de auto er uit zag en hoe de man er uitzag. Hij zei dat er iemand daar woonde die aan hetzelfde signalement voldeed en deze beste man had een aangepaste auto, aangezien hij niet meer kon lopen! Als dit hem is geweest, zat hij dus als een rat in de val in die auto! Hij kon gewoon niet naar boven zwemmen. Echt heel naar, vind het zo vreselijk..

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 23:19

Jeeh wat heftig Daay en wat verschrikkelijk voor die man. Mensen uit een zinkende auto halen is ook een vak apart hoor! Daar moeten echt getrainde duikers aan te pas komen want er zelf inspringen zonder dat je weet waar je aan begint, kan nog meer levens kosten. We zijn allemaal dagjesmensen en het kan zo met je gebeurt zijn. Wat kan zoiets een enorme indruk op je achterlaten hé! ;(

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 23:35

Ik heb nieuwe Petrie Standaard laarzen van Dave en Ramon gekregen... *\o/* :D

ellen_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 13:25

hooi wan ik heb hem gepast allen zit tochwat krap bij me kuiten en bovenbenen.. maar toch bedankt ;) ik heb hem weer in max ze kist gelegd :D

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 14:09

Ja zeker heftig! Ik realiseerde me later ook dat die politie op dat moment ook niks kon doen, maar het was vreselijk te zien dat iedereen maar keek en dat de beste man waarschijnlijk toen nog leefde en voor ieders ogen is verdronken toen de kofferbak open klapte..

Zozo nieuwe Petries! Leuk! Waar heb je dat aan te danken ;)

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 14:09

oke dan gaat ie weer mee naar huis!

Jeetje Daay... dat is niet niks, bizar gewoon, stond erbij en keek ernaar.

zozo die Lin, wat een lieven mannen heb je toch! en mooie laarzen nu, hahaha

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 14:51

Zo Daay das heftig meissie om te zien en machteloos er bij te staan.

Hier vandaag Whis lekker geschoren dus die kan ewr hopelijk weer tegen aan.
Les ging ook super van nieuwe lesjuf.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 20:20

ook ik ruik weer lekker naar de betadine shampoo.... weet nou niet wat ik van valko zijn been moet denken? dan is het weer minder en dan vind ik weer nieuwe plekjes, maar niet bloedend?
nou ja nog 3 dagen en dan hoop ik dat ie geheel in de verzekering wordt opgenomen

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 22:21

waar is iedereen??? of ben ik de enige die thuis zit op sinyterklaasaaf?

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 22:23

Nee hoor hier ook gewoon thuis en geen Sintjes dag aan het vieren

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 22:37

ow gelukkig, ben ik niet de enige cultuurbarbaar, hahaha

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 22:40

Ik heb net wel sinterklaas gevierd, na een dagje werken. Allemaal leuke kadootjes gehad, en hardstikke gezellig!

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 22:43

en wat is dat toch met dat sinterklaas gedoe hier op bokt
beetje me tekst veranderen?

JackMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 22:44

nou ik ben ook gewoon thuis hihi ik doe lekker niks vanavond morge paard doen optijd en heb rond 3 uur visite thuis voor me broer zijn verjaardag.

nou lin je ben weer lekker verwent door je mannen hihi

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 22:45

Ik ga morgen vroeg naar stal om Vien te doen/rijden en dan door naar Twente om bij mijn babypaard te gaan kijken. Ben benieuwd hoe hard ze weer gegroeid is, heb haar al weer zes weken niet gezien....

ellen_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 22:46

Haha k ben er via de telefoon. want me gewone internet heb k f ruzïe mee.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 22:47

ow leuk... foto;s maken en plaatsen fiek! ben ook erg nieuwsgierig....

ellen_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 22:59

Mja foto's. k ben er morgen miss weer :wave:

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 23:00

Gefeliciteerd met je broer Maaik

Fiek heerlijk naar haar babypaardje toe

JackMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 23:03

ja dankje petra
hij is het nou voor zijn vrienden aan het vieren in de serre dus heb er geen last van hihi

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 23:24

Dayna schreef:
Nou ik heb wel t nodige meegemaakt/gezien gisteren.

Ik ging naar mijn beste vriendinnetje, we gingen lekker tapas eten in Rotterdam. Ze woont 6 hoog in een soort flat en aan de flat is een grote, diepe, langwerpige vaart achtig geval. Ik zat achter de laptop en dat is aan het raam en ik zie aan de overkant alle lichten van de flat uitgaan en vervolgens weer aan. Ik zeg tegen Gwen van moet je eens kijken joh! Toen gingen we voor het raam staan om naar die flat te kijken, zien we beneden een politieauto met zwaailicht staan en een aantal omstanders. We vroegen ons af wat ze aan het doen waren, maar we konden het niet goed zien ivm regen op de ruit. Dus wij het raam open gedaan, zegt Gwen: "Hee moet je kijken, die lichtjes in het water!". Bleken de lichtje de achterlichten en het remlicht te zijn van een auto! Er lag een auto helemaal in, het enige wat nog uitstak was de kofferbak.

Wij natuurlijk helemaal in shock. De politie stond ook maar een beetje aan de kant van het water, volgens mij niet goed wetende wat te doen. Van alle kanten hoorden we sirenes van brandweerauto's, meer politie en ambulances. Nog voordat deze er waren bezweek waarschijnlijk de kofferbak van de auto onder de druk van de lucht en klapte open, waarna de auto naar de bodem zonk en niet meer zichtbaar was! We zeiden tegen elkaar dat als er iemand nog in zat, deze nu zeker was verdronken..

Nou nadat we zo'n 15-20 min al zaten te kijken kwamen er dan eindelijk duikers van de brandweer aan en die kwamen na zo'n 15 min pas boven met een levenloos lichaam van een man. Pff wat was dat naar om te zien zeg! Hij werd als een gek de kant op gesleept, de brancard opgelegd en toen zijn ze gaan reanimeren. Hij is op een bepaald moment de ambulance in gegaan en meer weet ik dus niet, maar naar alle waarschijnlijkheid heeft hij het niet gered. Er staat ook niks online, dus ik weet ook niet veel meer.

Echt vreselijk zeg! Die man is ipv een korte bocht naar links te gaan, rechtdoor het water in geschoten. Gwen en ik waren er helemaal stil van. Dan kom je er toch achter dat je makkelijk aan een einde kan komen, zo om de hoek van je huis!

Later had Gwen nog even een huisgenoot aan de telefoon en die vroeg hoe de auto er uit zag en hoe de man er uitzag. Hij zei dat er iemand daar woonde die aan hetzelfde signalement voldeed en deze beste man had een aangepaste auto, aangezien hij niet meer kon lopen! Als dit hem is geweest, zat hij dus als een rat in de val in die auto! Hij kon gewoon niet naar boven zwemmen. Echt heel naar, vind het zo vreselijk..

Jeetje wat heftig.
En dat ze niet het water zijn ingedoken..
Zullen wel regeltjes zijn, maar je weeet toch dat er iemand in die auto zit, als die er in gereden is? als die er uit was geweest, had hij op de kant staan toekijken?
Bizar. en heftig :(:)

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 12:38

Zoo das weer een tijdje geleden :D . Ben deze week begonnen bij m'n nieuwe baan, dus niet zoveel bokt tijd meer!
Gistermiddag heb ik Sinterklaas gevierd met vriendinnen. Gisteravond had ik een lekker avondje thuis gepland, maar werd begin van de avond gebeld dat een van de manegepaarden niet lekker was. Dat is dus een avond manege geworden, hij had koliek. Veearts er dus bijgeweest en met hem moeten stappen enz. Hihi daar ging m'n avondje bankhangen....

Jullie een leuke Sinterklaas gehad?!

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 13:08

heb tot 0.30 lekker zitten msnén met een goede vriendin van mij en het leuke is is dat ze nog geen 10 meter van mij vandaan woont, hihihi
ach ja mannen praat, daar kan je wel een avondje mee vol l*llen...