Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:vandaag ben ik naar een bijeenkomst van de FNRS geweest en men hoopt manegehouders zo gek te krijgen om menlessen te geven en de klanten dan net als bij het onder de man rijden de F proeven bestaan de menners de menproeven te laten rijden.
Ik kan jullie verzekeren het is erg leuk opgezet dus wie weet gaat die discipline bij jullie ook nog wel een keer vormen aan nemen want nu wordt alleen het koetsiersbewijs afgenomen en dit is een hele leuke aanvulling
ce_lientje schreef:@jeanette, je had iets tegen mij gezegd wat ik moest doen om mijn laarzen een beetje soepel te krijgen.. wat was de tip ook weer
Flurk schreef:vandaag ben ik naar een bijeenkomst van de FNRS geweest en men hoopt manegehouders zo gek te krijgen om menlessen te geven
en de klanten dan net als bij het onder de man rijden de F proeven bestaan de menners de menproeven te laten rijden.
Ik kan jullie verzekeren het is erg leuk opgezet dus wie weet gaat die discipline bij jullie ook nog wel een keer vormen aan nemen
want nu wordt alleen het koetsiersbewijs afgenomen en dit is een hele leuke aanvulling
aatjuh12 schreef:dass poedersuiker joyce! haha mijn scooter heeft ook een lekke achterband.. alleeeeen.. dat is maar een klein gaatje.. en ik heb geen geld.. dus pomp hem iedere x open dan kan hij weer een paar dagen mee