marjolijn81 schreef:hoho zie ik daar mijn functie ingepikt worden!hihi vertel ik wel op stal niets erg hoor!mhhh ben wel een beetje curious natuurlijk
KimLittle schreef:@Rien: Als je nou zoiets aanschaft dan kom ik ook bij je werken als veger!ja goed plan.....
KimLittle schreef:NeeNeeNee, niet jouw functie!! Jij bent al opperveger... dan word ik dus... veegmatroos ofzo.jij wordt chef du schoonmaak!
IKKE!! Hoe laat ben jij er? Ik ga vanavond voor de allereerste keer in mijn leven met Billy grondwerken...
Samen grondwerken vinnik goed plan!! Kun je me wat tips geven, want jij bent meer up-to-date wat grondwerk betreft dan ik volgens mij.Patat gaat voor mij niets worden helaas. Ik ga héél gezond Bobotie met sperzieboontjes en appel eten... hoe aantrekkelijk de patat ook is... zucht.
Oh, maar ik heb geen haast vanavond hoor. Gaan Billy en ik eerst even naar jullie longeersessie kijken. Kan ze meteen zien hoe het moet. Yeah.
Nou ja zeg. Met longeren moet je paard toch rondjes rennen in het tempo zoals jij wilt en stoppen en draaien wanneer jij wilt?Doet Babe toch?