Nee dat klopt, meulendijks is ook een eind fietsen bv. Eindhovense manege ook aan zitten denken, is bij Eric in de buurt, en als ik dan daar kan slapen dan zou het helemaal niet ver ewg zijn, maar ken die manege eigenlijk niet echt.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ze ging hem opscheren en toen had ze zn pootje omhoog getilt en toen zette die hem neer en toen stond die voet eronder
en hij had een praam om dus dan gaan ze niet echt aan de kant ofzo... en toen bleef ie nog even zo staan en belde ze nbet dat ze morgen niet komt want dr nagel had de dokter terug gezet ofzo en er zat een scheurtje in dr teen ofzo
stoute Alla
ze weert dat die dat soort dingen doet want hij is daarbij nog nooit braaf geweest... heeft dr al een paar x fijn geplet en bijna gestampt
als ik da doe zorg ik gewoon dat ik een zweep bij de hand heb voordat die de lucht uit mn longen plet
. Nu is het echt zo'n minikonijn in dat hok
Pauke schreef:ja ik ga vanavond maar weer ene keer naar geldrop...
vin wel gezellig ofzo, maar nouja niet super.
heb wel ene ' vriendinnetje' daar, alleen die wordt geopereerd dus die komt ook bijna nooit.
verder tsja... zou ik liever toch graag naar asten ofzo willen, lijkt me wel hip al dat gespring
maja, ik kan alleen op vrijdag, en dan zijn daar volgens mij alleen wedstrijden...
beetje jammer
Je moest wel tegen kritiek kunne, maar datr was op de nieuwe ark ook wel, anders leer je toch niks. En ware hele goeie en minder goeie instructrices, dus binnekort maar eens een keertje langs. Was ietsje goeiekoper als de nieuwe ark, dus das ook mooi

Citaat:colette faichnie Toegevoegd op 14-01-2009 om 15:12 uur
hello, I am trying to find out more about my horse Symphony Sun. If you remember him, please write to me at Colettefaichnie@sky.com. I have already written to Dineke Peeters.
Thankyou !!
colette faichnie Toegevoegd op 13-01-2009 om 22:18 uur
hello. I live in the United Kingdom and have a horse called Symphony Sun (he is an appaloosa). His passport says he comes from Manege Cahama and I wondered if anyone remembered him. I would love to hear more about him. If you remember him, or know anything about him please write to me at colettefaichnie@sky.com. Thankyou!!!