Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
linda2008 schreef:longeerlijn vast aan het halster en aan de voorstang van de trailer?! wat schiet je daar mee op dan? je oefent geen druk op hem uit of wat dan ook......... dan gaat thorben alleen maar draaien...
JimBeer schreef:linda2008 schreef:longeerlijn vast aan het halster en aan de voorstang van de trailer?! wat schiet je daar mee op dan? je oefent geen druk op hem uit of wat dan ook......... dan gaat thorben alleen maar draaien...
Je maakt hem vast aan het halster en je slaat hem een keer over de voorstang heen, daar gaat dan iemand staan en je zet hem straks hij spant dan waarschijnlijk maar steeds een stapje verder en weer vastzetten, is een beetje lastig uit te leggen, maar als het goed is kan hij dan geen kant op
FenDT schreef:Haha, parkeren ging prima! We zijn gewoon op het fietspad blijven staan.
De regio is op 7 februari en ik heb alleen volgende week nog wedstrijd dus dat gaat goedkomen. Je mag max. 30 punten hebben en ik denk dat ik na de regio meteen over ga dus daar ga ik niet meer over heen hoor!
Manon zal het zelf wel vertellen denk ik!
linda2008 schreef:oh en Manon... wat heeft manon gedaan???