Melanie_B schreef:Ik ben benieuwd naar hoe Iris is gegaan..

Goeeeeeeeeeeeeeeed!
Hij was súper lief!!
Ik zal het wel ff goed vertellen
Toen we de trailer aankoppelde bleek dat die lichten het niet goed deden..
De remlichten deden het niet, en knipper licht links op de auto, was rechts op de trailer

Dus dikke stress.. Uiteindelijk hebben we voor de knipperlichten de stekkertjes in dat ding om kunnen draaien dus de knipperlichten deden het uiteindelijk wel goed! Alleen de remlichten niet.. Maar we zijn wel gewoon (rustig) gaan rijden!

Nou, toen kwamen we daar aan. Hebben we ff betaald, en je kreeg een nummer dus je kon zelf inschrijven als hoeveelste je wilde starten. Dat hadden we gedaan. Toen hebben we parcours gelopen. Ging allemaal wel goed. Nou uiteindelijk opgezadeld enzo. Was een beetje laat.
Valentino was helemaal kijkerig natuurlijk, toen hij uit de trailer kwam

Er gebeurde ook vanalles op het terrein. Maar hij was best braaf!

Alleen heel groot

haha. Toen we klaar waren ben ik de bak in gegaan. Nou hij vond het helemaal leuk hoor!! Pff, hij blies zich op, liep helemaal rond

En lopen!!

Ging echt heel fijn! Het inspringen ging ook goed!
Toen was ik aan de beurt voor het parcours. De zenuwen vielen gelukkig wel mee!

Er was in de hoek een trailer, daar keek ie wel ff naar. Maar toen ik hem een prikje met mijn spoor gaf dat ie door moest lopen deed hij dat! En er was echt een hele hoek ingericht met spiegel, openhaard, 2 stoelen en vét veel lichtjes!

Maar hij deed er amper naar!

Hij liep er echt super braaf langs. Hij deed alles zoooo goed!
Ik was zelf alleen heel druk met vanalles bezig. Dus hij heeft er wel 3 balkjes afgetikt. Maargoed! Dat was écht mijn eigen schuld. Dus ik heb nu iets om aan te werken!

Hij en ik zijn echt een super grote ervaring rijker, en ik ben SUUUPER trots op hem!!
Ooh trouwens

Een keer met het losrijden sprong er een ander paard een beetje raar over een hindernis heen, en toen vond Valentino dat een beetje 'eng'. Dus toen ging ie helemaal uit z'n dak
Bokken springen alles

haha, was echt grappig!
Maar al met al, ik ben super trots op hem!