en ik verveel me
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dominiqueee schreef:Nee helemaal niet.toen we hem tussen de lamoenen zetten deed hij heel chill. Dat hadden we ook wel geoefend. Eerste pasje ff meeduwen. Ging super!@ Jolanda: Ik had het ook nog nooit gezien. Het is ook eigenlijk geen zadel, maar een soort pad. Het longeren gaat naar verwachting 2 maanden duren (dan zijn de rugspieren pas sterk en los genoeg). En volgens de fysio paste ik er nog prima op! Ze dacht zelfs dat ik er nog mee op wedstrijd wilde!
@ Suus: Wat leuk zeg! Ben ook super benieuwd naar de foto's. Vond 'ie het niet eng de 1e keer?

Heb echt een grappige film gekeken! John Tucker must Die ofzoiets!
(Middag inmiddels
)josewoos schreef:Enzo kijkt om zich heen en vraagt zich af wie foei is...

Die dingen rijden echt zó lekker
Maar er zitten natuurlijk geen beugels aan hea, en als je dan gaat draven is het dan niet extra belastend voor haar rug?
xandra88 schreef:Goedemorgen,
@ Do, wat vervelend! 3 maanden das lang, maar wel te overzien. Appart dat Lotta en ginger eigenlijk hetzelfde hebben. Appart zadel/dek hoor, maar ziet er wel mooi uit. Daar mag je alleen niet mee starten (mocht je dat willen dan) of wel?
Ook leuk om te horen dat je er nog op Ginger mag rijden als ze weer goed is!!
d0nnaa_dan schreef:Goedemorgen!(Middag inmiddels
)
josewoos schreef:Enzo kijkt om zich heen en vraagt zich af wie foei is...
@ Do; gaaf joh!Die dingen rijden echt zó lekker
Maar er zitten natuurlijk geen beugels aan hea, en als je dan gaat draven is het dan niet extra belastend voor haar rug?
Is het nog doorgegaan met dat winteczadeltje wat jullie zouden gaan huren?

Jip beet Max in zijn neus, die brutale hond.
En hij heeft nog een wandelingetje gemaakt aan de overkant samen met een heel groot paard waar hij gewoon heel hard achteraan ging. En paardjes laten schrikken is ook heel leuk!!
En gelukkig vind ie de paarden niet eng!