LIQUITA schreef:Hallo San en Jo...zij jullie daar??? we wachten wel tot Tim Lips is geweest he, nog maar 4 combies. Het is nu dweilpauze!
ik doe mijn best, maar word steeds afgeleid door mensen op msn hihi
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Hallo San en Jo...zij jullie daar??? we wachten wel tot Tim Lips is geweest he, nog maar 4 combies. Het is nu dweilpauze!
LIQUITA schreef:Wie dat nou weer???????????ATE schreef:SANSRA!!!!!!!!!!!!!ik ben er hoor saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnn jij ook
_sandra schreef:wij zijn toch echte paarde meisjes he, midden in de nacht naar tim kijken. dan hou je van je sport hihi
ATE schreef:san w il je niet gestoord worden >>>>>>>>>>
LIQUITA schreef:Met wie zit je op MSN dan San????
ATE schreef:Tim Lips, de nederlander waar we op zitten te wachten in Peking._sandra schreef:wij zijn toch echte paarde meisjes he, midden in de nacht naar tim kijken. dan hou je van je sport hihi
wie is tim?????????
LIQUITA schreef:ATE schreef:Tim Lips, de nederlander waar we op zitten te wachten in Peking.
wie is tim?????????
ooh
.

ATE schreef:_sandra schreef:wij zijn toch echte paarde meisjes he, midden in de nacht naar tim kijken. dan hou je van je sport hihi
wie is tim?????????

meelen schreef:Zo heeeeeeeeeee, weer lekker veel bij te lezen.