Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MlizS

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 16:44

vera23 schreef:
haha super leuk joh Haha!

Zeker! ik zet dr zo nog ff een filmpje bij maar die is nog aan het uploaden bij You Tube!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 16:46

Grappig hoor die slangen. Ik vind ze altijd eng omdat ze zo plotseling kunnen toeslaan. Maar als je ze vasthoud (heb ik 10 jaar geleden voor het laatst gedaan) is het nieteens zo eng.
Leuk Karin dat je slangenoppasser bent geworden Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 16:50

Marieke_ schreef:
Grappig hoor die slangen. Ik vind ze altijd eng omdat ze zo plotseling kunnen toeslaan. Maar als je ze vasthoud (heb ik 10 jaar geleden voor het laatst gedaan) is het nieteens zo eng.
Leuk Karin dat je slangenoppasser bent geworden Haha!

Dit zijn geen gifslangen maar wurgslangen en dus niet eng. Bijten echt niet en zijn handtam Tong uitsteken
Hahahaha

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 16:52

Zo Melissa, ik doe het je niet na hoor die boksessies uitzitten op Donna. Ik vind het erg dapper van je hoor en het ziet er weer erg goed uit verder als Donna eenmaal goed loopt. OK dan! *LOL*

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 16:55

haha kaar zo zit jij dalijk ook op blando Clown

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 16:56

spettertjuh schreef:
Zo Melissa, ik doe het je niet na hoor die boksessies uitzitten op Donna. Ik vind het erg dapper van je hoor en het ziet er weer erg goed uit verder als Donna eenmaal goed loopt. OK dan! *LOL*

ja was ook erg verbaasd van mn zelf dat ik bleef zitten, maar ze doet gelukkig niet gemeen bokken, het gaat zo de goede kant op! hopelijk houd ze nu toch is op met de boksessie op het begin, zou ik erg fijn vinden haha Haha! En zo krijgen wij straks idd ook filmpjes van jou en blando te zien haha

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 17:14

nou dat gaat nog heeeeeel erg lang duren hoor, zolang mijn hart nog in mijn keel zit als Challenge schrikt van een stoel en een jas en een heel klein beetje steigert en opzij springt!!!!!!!!
Dussssssss...................denk het niet...........maar misschien is het wel anders als het je eigen paard is.......ik weet niet. Maar ik blijf het knap van je vinden hoor.......

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 17:16

spettertjuh schreef:
nou dat gaat nog heeeeeel erg lang duren hoor, zolang mijn hart nog in mijn keel zit als Challenge schrikt van een stoel en een jas en een heel klein beetje steigert en opzij springt!!!!!!!!
Dussssssss...................denk het niet...........maar misschien is het wel anders als het je eigen paard is.......ik weet niet. Maar ik blijf het knap van je vinden hoor.......

Als je 1keer de knoop voor jezelf heb doorgehakt, en je stapt erop, en je valt er niet af, stap je er de volgende keer weer meteen op, zolang je er maar niet afvalt, weet je wat je kan verwachten, ik ben over mn angst heen! nu mn moeder en Falli nog!! Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 17:18

Het ziet er allemaal zo makkelijk uit maar ik ben ook geen 20 meer. Mijn botjes breken iets eerder als die van jou........maakt niet uit hoeveel kalk ik eet hoor........

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 17:20

spettertjuh schreef:
Het ziet er allemaal zo makkelijk uit maar ik ben ook geen 20 meer. Mijn botjes breken iets eerder als die van jou........maakt niet uit hoeveel kalk ik eet hoor........

Haha dat is waar! ze zeggen het allemaal, als ze eenmaal klaar is met de boksessie dan ziet het er heel makkelijk uit! is het ook Knipoog (als ze klaar is met de boksessie dan)

Maar ik heb wel onwijse erge spierpijn in mn lies(en).. ik kan bijna niet meer lopen hihi Bloos

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 17:25

waar blijft die andere verassing nou?????? Ben best wel een beetje nieuwschierig

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 17:27

spettertjuh schreef:
waar blijft die andere verassing nou?????? Ben best wel een beetje nieuwschierig

Die komt straksjes nog even geduld Duivel Hihihihihihi

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:11

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:24

Madje Yehhhhhh......Hoeveel stoere koekies heeft Fallon je laten eten voordat je erop durfde?????????????

Goed van je hoor en niet vergeten......heel erg knap van Donna........

Go jij! Go jij! OK dan! Go jij! Go jij! OK dan!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:24

Madje Yehhhhhh......Hoeveel stoere koekies heeft Fallon je laten eten voordat je erop durfde?????????????

Goed van je hoor en niet vergeten......heel erg knap van Donna........

Go jij! Go jij! OK dan! Go jij! Go jij! OK dan!

Ach ja vond een keer niet genoeg!!!!! Knipoog

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:30

Wauw wat stoer Madelon. Heb je toevallig zin om me binnenkort een keertje te komen ophalen? Het lijkt me erg leuk om een keertje te komen kijken. Bloos

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:34

je mag het best 2x zeggen hoor kaar!! Haha!

Vind het zelf ook nog steeds stoer!!!
Fallie gaat morgen als het goed is Bloos Tong uitsteken ....dus ook zij komt aan bod...
Maar donna is idd erg braaf als ze haar bok sessie heeft gehad Clown

Dus voorlopig stap ik niet als eerste op haar hoor!
En ik mag van frits ander zadel kopen!! Dit zadel is echt k*t Boos! Voor mel en mijn verjaardag...dan lever ik deze in bij starho daar krijg ik nog iets voor terug dus dan is een nieuwe niet zo heel erg duur meer Bloos

Ik wil graag een isabella werth hebben..die heeft verstelbare boom en die vond ik zelf erg lekker zitten...dus ik kan niet wachten wanneer we richting Rhoon mogen hihi Tong uitsteken

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:38

O en heel toevallig kwam ik gister op marktplaats een advertentie tegen over iemand die as zaterdag een clinic heeft van antoine de bodt him self Haha!
En dat er nog 2 plekken vrij waren....en het wordt gegeven in zwartewaal.. Haha! dus ik gelijk een mailtje gestuurd dat ik heeeel erg graag een clinic van hem zou willen volgen..(www.hoefkatrol.com).

En vandaag heeft ze me gebeld dat ik nog mee kan doen...echt gaaf ik hoop dat hij mij wat wijzer kan maken hoe ik met heli nu verder moet Ach gut

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:38

Toen je wegging mocht je nog niet eens nieuwe beschermers gaan halen voor Donna bij mr Ed en nu krijg je al een heel nieuw zadel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb je nog wat van die stoere koekies overgelaten voor Fallon voor morgen. Zij gaat toch als eerste want Melis heeft pijn in haar liezen heeft ze gezegd dus die kan niet meer lopen...........

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:39

madelon31 schreef:
O en heel toevallig kwam ik gister op marktplaats een advertentie tegen over iemand die as zaterdag een clinic heeft van antoine de bodt him self Haha!
En dat er nog 2 plekken vrij waren....en het wordt gegeven in zwartewaal.. Haha! dus ik gelijk een mailtje gestuurd dat ik heeeel erg graag een clinic van hem zou willen volgen..(http://www.hoefkatrol.com).

En vandaag heeft ze me gebeld dat ik nog mee kan doen...echt gaaf ik hoop dat hij mij wat wijzer kan maken hoe ik met heli nu verder moet Ach gut

O dat zou heel mooi zijn natuurlijk madje voor helion!!!!!!!!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:42

spettertjuh schreef:
Toen je wegging mocht je nog niet eens nieuwe beschermers gaan halen voor Donna bij mr Ed en nu krijg je al een heel nieuw zadel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb je nog wat van die stoere koekies overgelaten voor Fallon voor morgen. Zij gaat toch als eerste want Melis heeft pijn in haar liezen heeft ze gezegd dus die kan niet meer lopen...........

Nee klopt hahaha daar zag hij waarschijnlijk het nut niet van in Koe

Nieuw zadel vind ik toch beter dan beenbeschermers hoor (die komen toch wel) Bloos Bloos

Kijk die jongen die als eerste op donna zat zei gelijk dat het zadel niks was dat hij er iig niet goed op kon zitten (was niet echt te zien maar goed) Haha!

Dus dat was voor frits een reden om er over na te denken...ik moet dan wel mijn verjaardagsgeld erbij leggen maar dat vind ik geen probleem hoor doe ik graag Haha! Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:43

Marieke_ schreef:
Wauw wat stoer Madelon. Heb je toevallig zin om me binnenkort een keertje te komen ophalen? Het lijkt me erg leuk om een keertje te komen kijken. Bloos

Ik heeft u gepeebeet hoor!! Haha! Clown

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:44

Ja kaar ik hoop dat we wat wijzer worden over hoe we nu verder moeten..ik weet het niet zo goed. Bloos
Ben benieuwd wat hij zegt hou je natuurlijk op de hoogte Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:45

Ja dat kan ik me ook heel goed voorstellen.............maar ik ga ff mijn eerste peukie roken na vanmiddag 3 uur dus heb nu echt een gronisch nicotine tekort.......

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:47

nou hou vol...om de 4 uur roken en dan om de 5 uur en dan uiteindelijk rook je helemaal niet meer Haha! Tong uitsteken