vera23 schreef:haha super leuk joh
Zeker! ik zet dr zo nog ff een filmpje bij maar die is nog aan het uploaden bij You Tube!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vera23 schreef:haha super leuk joh
Marieke_ schreef:Grappig hoor die slangen. Ik vind ze altijd eng omdat ze zo plotseling kunnen toeslaan. Maar als je ze vasthoud (heb ik 10 jaar geleden voor het laatst gedaan) is het nieteens zo eng.
Leuk Karin dat je slangenoppasser bent geworden
spettertjuh schreef:Zo Melissa, ik doe het je niet na hoor die boksessies uitzitten op Donna. Ik vind het erg dapper van je hoor en het ziet er weer erg goed uit verder als Donna eenmaal goed loopt.![]()
En zo krijgen wij straks idd ook filmpjes van jou en blando te zien haha spettertjuh schreef:nou dat gaat nog heeeeeel erg lang duren hoor, zolang mijn hart nog in mijn keel zit als Challenge schrikt van een stoel en een jas en een heel klein beetje steigert en opzij springt!!!!!!!!
Dussssssss...................denk het niet...........maar misschien is het wel anders als het je eigen paard is.......ik weet niet. Maar ik blijf het knap van je vinden hoor.......
spettertjuh schreef:Het ziet er allemaal zo makkelijk uit maar ik ben ook geen 20 meer. Mijn botjes breken iets eerder als die van jou........maakt niet uit hoeveel kalk ik eet hoor........
(als ze klaar is met de boksessie dan)
spettertjuh schreef:waar blijft die andere verassing nou?????? Ben best wel een beetje nieuwschierig
Hihihihihihi
wel lang filmpje hoor
....dus ook zij komt aan bod...
Voor mel en mijn verjaardag...dan lever ik deze in bij starho daar krijg ik nog iets voor terug dus dan is een nieuwe niet zo heel erg duur meer
dus ik gelijk een mailtje gestuurd dat ik heeeel erg graag een clinic van hem zou willen volgen..(www.hoefkatrol.com).
madelon31 schreef:O en heel toevallig kwam ik gister op marktplaats een advertentie tegen over iemand die as zaterdag een clinic heeft van antoine de bodt him self![]()
En dat er nog 2 plekken vrij waren....en het wordt gegeven in zwartewaal..dus ik gelijk een mailtje gestuurd dat ik heeeel erg graag een clinic van hem zou willen volgen..(http://www.hoefkatrol.com).
En vandaag heeft ze me gebeld dat ik nog mee kan doen...echt gaaf ik hoop dat hij mij wat wijzer kan maken hoe ik met heli nu verder moet
spettertjuh schreef:Toen je wegging mocht je nog niet eens nieuwe beschermers gaan halen voor Donna bij mr Ed en nu krijg je al een heel nieuw zadel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je nog wat van die stoere koekies overgelaten voor Fallon voor morgen. Zij gaat toch als eerste want Melis heeft pijn in haar liezen heeft ze gezegd dus die kan niet meer lopen...........
Marieke_ schreef:Wauw wat stoer Madelon. Heb je toevallig zin om me binnenkort een keertje te komen ophalen? Het lijkt me erg leuk om een keertje te komen kijken.