Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

...
..

Sterkte ktink schreef:Haha ja klopt ja.. die week was wel heeeel erg...
Kl*te man.. ik kom net met me hond weg bij de DA..
Ze heeft een kwaadaardige tumor aan haar achterste tepel
En dat betekend dat ze nog maar 2 weken tot ongeveer 2 maand te leven heeft![]()
..
De tumor is de laatste dagen zo snel gegroeid dat de kans gewoon ontzettend groot is
dat de hond er niet meer is als ik terug kom uit Mexico

.
(noujah.. of rood
)
is wel gaaf trouwens
dus k ga straks de dingen faxen van mij (die vriendinnen van mij doen het volgens mij via de post, maar faxen is sneller
) ktink schreef:Haha ja klopt ja.. die week was wel heeeel erg...
Kl*te man.. ik kom net met me hond weg bij de DA..
Ze heeft een kwaadaardige tumor aan haar achterste tepel
En dat betekend dat ze nog maar 2 weken tot ongeveer 2 maand te leven heeft![]()
..
De tumor is de laatste dagen zo snel gegroeid dat de kans gewoon ontzettend groot is
dat de hond er niet meer is als ik terug kom uit Mexico
. Ik doe mee aan een natuur/milieuproject. En ik ga meelopen op een universiteit
(ik voel me opeens heel slim
).
. Het is al een hond op leeftijd, de kans is ontzettend groot dat het al is uitgezaaid, en een operatie op die leeftijd is gewoon ontzettend risicovol. Vandaar dat we (mijn ouders) besloten hebben haar niet te laten opereren. x_Anne_x schreef:ladypaard schreef:Haha één ding is dan zeker, dan is het duidelijk dat ik op een eigen paard rijaangezien ik in het lichtblauw rijdt
(maar wel HH dekjes
)
maar vindt het wel chic hoor,
jij weet nu al welk dekje je mee gaat nemen?al haar dekjes zijn gewoon lichtblauw
) dus de keus is snel gemaakt 

Tess_Liss schreef:komen er dit jaar ook weer nieuwe paarden in de zomer?
(is al meerdere malen gezegd
maar maakt niet uit ,whaha
)

!