Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maysie schreef:Zo Jobbeltje jij bent crea geweestSuper leuk.. Ja had je
topic ook gezien .. Maar lezen is tegenwoordig ook moeilijk
@ Brecht: Hoe gaat het met je paardje??
Wanneer plaatst je hier eens even wat foto's hihi.. Ik zou hem nog steeds eens komen bekijken he.. Hopelijk snel eens Doeii
kon ff paar wweekjes nie rijden door het weer wij hebben helaas geen binnenbak
, en omdat ze heel erg aan het wisselen was. maar heb nu alweer 2 keer gereden en dat ging goed:). ja ik zal wee ff fotos maken
ze is veel dikker gworden! maar wel beter, want eerst kon je de ribben tellen haha,. ja leuk als je een keertje mee gaat! ik hoor het wel!
GeeskeP schreef:L2 is een selectie wedstrijd voor FK, dus gaat L2 voor de L1 en er zijn nu al zoveel L2 aanmeldingen dat de L1 niet meer past op die dag..
) maar daarentegen jureren ze daar wel hoog
Kep er zin in
laat nog wel weten hoe het gegaan is
) Waar moet je rijden?
) weer mn best doen
Vanavond is L1 toch? En morgen de hele dag L2 selectie en daarna nog een klein groepje L1 (ik ga voorlezen
) GeeskeP schreef:Succes(Beetje laat
) Waar moet je rijden?
Ik zal vanmiddag in de nieuwe Leeuwarder Manege (excuses WB Stables) weer mn best doen
Snapte er weinig van.
Ik vond het ook een beetje eehmm.. typisch. Ben blij dat je het met me eens bent, zoals meerderen
????
Gelukkig viel het met rijden wel wat mee, inrijden ging goed maar ik kwam in de andere baan en ze leek wel dood te vallen voor mijn been.. Toen ging er een auto alarm af en hoorde ik niet goed wat de gene voorlas ik moest e-b-e een volte rijden maar ik verstond het niet goed en reed de volte bij b hehe.. -2 punten.. uiteindelijk had ik daardoor 178 punten dus was ik flink gestraft ;p vond het trouwens wel heeel streng gejureerd voor de B, alleen de prijswinnaars hadden een WP. En ik had bijv. een 7 op verzorging en een vriendin van mij een 8.. waar dat nou weer op sloeg?
Nou ja.. volgend weekend beter
Pletje123 schreef:Ik was voor jou inderdaadIk vond het ook een beetje eehmm.. typisch. Ben blij dat je het met me eens bent, zoals meerderen
![]()
Balen van jouw proef!! Was je paard ook zo heet door alle geluiden?