Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 11:56

Idd, ik snap eigenlijk niet waarom het niet omgekeerd is Clown Lekker 2 dagen werken en 5 dagen weekend. Welke mafkees heeft ooit bedacht dat mensen 5 dagen moeten werken? Ik vind het zonde van je tijd Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 11:58

Volgens mij mogen we god de schuld geven van de weekindeling. Sigaar

Ik ga eten Doei, doei

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 11:59

Hmm dat is een goed idee, ik ga hem dan wel de schuld geven Cool Lekker, wat jij eten?

Ik ga zometeen weer een mijn standaart broodje kipfilet en mayo!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 12:03

We mogen nog niet mopperen, God had maar 1 dag vrij gepland, dat we er 2 hebben is alweer meegenomen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 12:13

Hahaha idd Trudy Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 12:33

Goh, ik heb weer een pc uur. Nagelbijten / Gniffelen

Heel vreemd trouwens, alle roosters staan op internet (elke week dus), behalve deze week, d'r staat gewoon echt week 4 5 7 Huilen van het lachen . Ik teken normaal het 4e Pc in, dus ik naar de media, stond ik niet ingeschreven, ik naar Engels, ook niet. Kwam ik m'n Natuurkundelerares tegen en die zei dat ik daarbij hoorde. *LOL* Ik had 't 3e Scheikunde in C boven, ben naar de andere kant van de school gelopen voor de media, daarna naar B boven voor Engels en Natuurkunde was in C beneden, had maar 1 trap af gehoeven. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 12:35

Ik zou dan lekker de week vrij nemen Tong uitsteken Het is altijd omlopen op die scholen Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 12:36

Hihi had eigenlijk wel gekund he "Oh, d'r staat geen rooster voor deze week... Vakantie? Clown "

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 12:45

Ja, dat zou ik 'denken' hoor Nagelbijten / Gniffelen Pfff ik ga zometeen eten halen. Heb honger!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 12:51

Ik heb geen honger meer, de lunchpauze is al voorbij. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:24

Mijn buikie is nu ook lekker vol *LOL*

Net was ik in het winkelcentrum en daar staan die daklozenkrant verkopers, ging z'n mobiel af. Hoezo arm? We hadden hiervoor een ander, best een leuke jongen maar hij droeg altijd merkkleding tijdens het verkopen van de daklozenkrant. Hij schijnt dus een dag in het reisbureau te zijn geweest met de vraag of hij een ticket mocht kopen naar Marokko. Dus had mijn collega gekeken en geregeld, vroeg ze of hij het al wilde betalen. Hij: Mag het met mijn creditcard? Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:55

Die merkkleding hoeft die jongen niet zelf te hebben gekocht, ook in second hand winkels kom je merkkleding tegen. Mijn zus komt erg vaak in de second hand zaak, die heeft ook een maatje waarbij ze daar slagen kan. Lukt mij nou nooit.

Maar idd, betalen met creditcard, dan heb je op zijn minst een vast inkomen. Of dat van de daklozenkrant komt is natuurlijk dan maar de vraag. Koop jij hem weleens, die daklozenkrant?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 14:02

Ja merkkleding kan je 2e hands kopen, maar hij liep er altijd erg nieuw bij hoor. Je kon ook gewoon niet geloven dat hij dakloos zou zijn. Als hij er nu uit zag als een arme sloeber, tja. Maar niet zo.

Ik koop nooit de daklozenkrant, omdat het imo oplichters zijn. Die bij ons bij het winkelcentrum staan althans, het zijn Oostblokkers (ohnee verbetering: Europeanen) die de hele dag staan te bedelen en te mekkeren als je langs loopt. Ze kunnen net zo goed ergens een baantje zoeken. Ja, ik ben best hard tegen dit soort mensen hoor, ik hou gewoon echt niet van bedelen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:55

Dakloos zijn betekend niet meteen dat je zonder baan zit.
En er staan genoeg mensen op straat buiten hun eigen schuld of toedoen. En zie daar maar weer uit te komen.

Er staat er vaak eentje bij de AH waar ik boodschappen doe, hij staat daar nu al trouw een aantal jaar elke Zaterdag als ik er kom. Maakt niet uit hoe vroeg of hoe laat, hij staat er, met zijn Charlie Chaplin pakkie en opgetekend snorretje. Af en toe maak ik weleens een praatje met hem, en dat doen er meer. Ik hoef de krant dan niet, maar stop hem dan wel een Euro toe. Er zijn andere en minder wettige manieren om aan je geld te komen dan de straatkant te staan verkopen. Die zigeuners in de stad, met kind op hun arm die een papieren bekertje onder je neus duwen, die krijgen niets van me.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 01:18

Het schijnt dat die mensen die de daklozen krant verkopen zon 2000 euro netto per maand ophalen.
Moeten ze natuurlijk wel een goed plekje in een drukke stad hebben.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 08:43

Ik heb ook wel 'ns gehoord dat echt slimme bedelaars meer verdienen dan de gemiddelde werknemer... Nagelbijten / Gniffelen

Mogguh Gaaaap

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 11:07

Die verhalen heb ik ook gehoord. En ik heb ook gehoord dat een bijstandstrekker die wat bijbeunt gemiddeld ook meer geld overhoudt dan iemand die braaf voor een minimum loon aan het werk gaat.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 13:53

Nou dan ga ik dat gewoon doen, hoef ik me geen zorgen te maken over m'n opleiding. ROFL

Als ik naar buiten kijk vind ik 't jammer dat de clinic niet overdag is; dit is echt leuk fotoweer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 15:13

Ja het is echt prachtig weer *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 15:34

Ik ga ff de kaart van m'n camera leegmaken btw, anders is er geen plek voor stokjeszwaaisters. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 16:38

Hahaha nou, ik ben benieuwd! Het worden vast leuke foto's. Wel raar, ik voel me echt een beetje zenuwachtig voor vanavond. Weet echt niet wat ik moet verwachten Bloos

Ik hoop iig dat het morgen ook dit weer gaat zijn, dan ga ik lekker vroeg naar stal Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 16:44

De binnenbak is iig vol Clown
Citaat:
Grondwerk clinic
Aanstaande zaterdag, de 9e, is er bij ons een grondwerk clinic. Deze wordt gegeven door Henk van Amstel. Het doel van de clinc is om mensen wegwijs te maken hoe je beter contact kan krijgen met je paard. Er wordt gewerkt met jonge en oudere paarden. Helaas is deelname niet meer mogelijk, maar voor toeschouwers is nog volop ruimte. Toeschouwers betalen €10,-. (De clinic wordt overigens in de binnenbak gegeven).
De avond begint om 19.00 uur. Interesse?
http://www.trainingsstalstarnmeer.nl

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 16:45

Ik ga nu eten Kusje Doei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 16:49

Wij gaan ook zo eten. Ik ga me nu alvast omkleden. Nou, ik zie je vanavond! Mss dat als ik tijd overhou dat ik ook even hoefjes ga boenen. (Whis heeft nl ook welgeteld 1 witte vlek op haar kroonrand Nagelbijten / Gniffelen)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 16:55

Heb de soep achter m'n kiezen, de rest wordt nu klaargemaakt. *LOL*

1 hele witte vlek? Bloos! Stace d'r benen zijn helemaal bruin, behalve als ze moeite heeft gedaan om zichzelf vies te krijgen: als de bagger van buiten opdroogt wordt 't grijs. Rolleyes