Lekker 2 dagen werken en 5 dagen weekend. Welke mafkees heeft ooit bedacht dat mensen 5 dagen moeten werken? Ik vind het zonde van je tijd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lekker 2 dagen werken en 5 dagen weekend. Welke mafkees heeft ooit bedacht dat mensen 5 dagen moeten werken? Ik vind het zonde van je tijd

Lekker, wat jij eten?

. Ik teken normaal het 4e Pc in, dus ik naar de media, stond ik niet ingeschreven, ik naar Engels, ook niet. Kwam ik m'n Natuurkundelerares tegen en die zei dat ik daarbij hoorde.
Ik had 't 3e Scheikunde in C boven, ben naar de andere kant van de school gelopen voor de media, daarna naar B boven voor Engels en Natuurkunde was in C beneden, had maar 1 trap af gehoeven.
Het is altijd omlopen op die scholen

"
Pfff ik ga zometeen eten halen. Heb honger! 

http://www.trainingsstalstarnmeer.nlCitaat:Grondwerk clinic
Aanstaande zaterdag, de 9e, is er bij ons een grondwerk clinic. Deze wordt gegeven door Henk van Amstel. Het doel van de clinc is om mensen wegwijs te maken hoe je beter contact kan krijgen met je paard. Er wordt gewerkt met jonge en oudere paarden. Helaas is deelname niet meer mogelijk, maar voor toeschouwers is nog volop ruimte. Toeschouwers betalen €10,-. (De clinic wordt overigens in de binnenbak gegeven).
De avond begint om 19.00 uur. Interesse?

) 

Stace d'r benen zijn helemaal bruin, behalve als ze moeite heeft gedaan om zichzelf vies te krijgen: als de bagger van buiten opdroogt wordt 't grijs.