ThQ :love:

viewtopic.php?f=88&t=691132
Niet adv. op bokt geplaatst
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

spettertjuh schreef:Robje is toch altijd heel braag bij de smid of niet?

NuggT schreef:Is toch ook banketstaaf als een meisje Vesra verzorgt terwijl ze dr helemaal niet leuk vind.
Dr moet wel een klik zijn.

Die stonden gewoon stil als 2 oude l*llen
Xeen schreef:ZONDAG KOMT WEER NIEUW MEISJE KIJKEN
KENNIS VIA VIA

Xeen schreef:Jaa
ik ben blij
geen stomme penny meisjes meer hoop ik
Enn noesje
Wanneer komt hoefsmid ?
Eeeeeeeeen ...
Het is niet altijd didle :N
Ik zag blando Trappen
Naar didle
in de paddock

moet werken vandaag.
madelon31 schreef:Ik heb hier ook nog iets van BCC.
Als jullie intersse hebben kunnen jullie je opgeven en dan kan je naar die avond toe.
Ik heb het van frits gekregen om op stal te hangen, maar ik kan het ook wel hier plaatsen vind ik!
Dus lees goed en geef je op! hoeft niet mag wel!![]()
Uitnodiging voor de speciale koopavond bij BCC met kortingen tot 25%!
Dinsdag 12 december 2006 van 19.00 tot 21.00 zijn de BCC winkels ’s avonds speciaal voor u, als familie/vriend/goede relatie van een BCC’er, geopend.
Tijdens deze speciale avond ontvangt u op ons gehele assortiment kortingen tot 25%, en in ieder geval minimaal 5% (Er zijn producten met 5%, 10%, 15%, 20% en 25% korting)!
U kunt zich voor deze speciale koopavond aanmelden via www.bcc.nl/koopavond. Hierbij geeft u aan naar welk filiaal uw voorkeur uitgaat. Via de mail ontvangt u een bevestiging. Dit is tevens uw entreebewijs.
Let op! Voor twee personen heeft u slechts één entreebewijs nodig. Alleen op vertoon van dit entreebewijs wordt u bij het filiaal van uw keuze toegelaten.