Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnneOmie schreef:Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben op de nieuwe stal Esther! Heb je ook een binnenbak en weiland? Je staat nu bij UB op stal toch?
Azzaro schreef:Jaa ik vind het ook wel goed dat hij dood is hoor weg ermee met die mensen maar goed als je ziet wat de gevolgen dan weer zijn. Alweer een autobom laten ontploffen en 31 ontschuldige mensen dood...
Azzaro schreef:Jaa ik vind het ook wel goed dat hij dood is hoor weg ermee met die mensen maar goed als je ziet wat de gevolgen dan weer zijn. Alweer een autobom laten ontploffen en 31 ontschuldige mensen dood...

Dabo schreef:Als iemand Louise ziet (van die andere Franse draver..) wil je dan tegen haar zeggen dat het me spijt dat ik niet kom? Ik zou haar helpen met haar scheurijzer in de longeerbak.. Maar ik voel me gewoon echt niet goed. Ik heb haar ook al een pm gestuurd (ze is nieuw op bokt) dus ik hoop dat ze die nog leest voor ze naar stal gaat.
Thnx!

Zirano schreef:Als je echt niet meer weet wat je met je geld moet dan wel anders is dit voor een heleboel mensen een maandsalaris.
kekaro schreef:als er straks toevallig nog iemand zin en tijd heeft om sinton nog eens los te zetten houd hij zich van harte aanbevolen ! hij vind het wel wat in de paddock

ShirleyA schreef:Kijk deze cap had Ellen gevonden
Ook erg mooi, al zou ie v mij chocolade bruin mogen zijn dan zou ik m helemaal geweldig vinden.
Keep on dreaming, het zal wel met die inenting te maken hebben... Morgen maar weer een beetje longeren.