stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bingelding

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:21

Jaa ik vind het ook wel goed dat hij dood is hoor weg ermee met die mensen maar goed als je ziet wat de gevolgen dan weer zijn. Alweer een autobom laten ontploffen en 31 ontschuldige mensen dood...

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:22

Voor God spelen? God bestaat niet dus.... en iemand moet een beslissing nemen. Deze man heeft vaak laten zien dat hij het leven niet waard is! Weg er mee! Stel hij ontsnapt...... en dan? Nee dood is mooi opgeruimd en kan hij nooit meer iemand kwaad doen. En het is meteen de goedkoopste oplossing! Deze man was ook te ziek om berouw te kunnen voelen dus hij zou waarschijnlijk niet eens vinden dat hij iets verkeerts heeft gedaan. Dus ik ga er niet v uit dat hij zijn tijd in een cel zou gebruiken met nadenken hoe slecht hij is.....

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:24

AnneOmie schreef:
Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben op de nieuwe stal Esther! Heb je ook een binnenbak en weiland? Je staat nu bij UB op stal toch?

Ja klopt. Ik sta bij UB op stal. We hebben een 20 x 60 binnen- en buitenbak en 7 hec goede weidegrond! De Beemster staat bekend om zijn goede kleigrond, dus de paarden kunnen eerder het land op en er langer op blijven staan. Giel gaat iedere dag een uur in de paddock en de stapmolen. Dus hij komt er in ieder geval twee uur uit. En daarnaast ga ik er natuurlijk iedere dag heen. Hij gaat nu maar een half uur in de stapmolen en dat bouwen we dan langzaam op naar een uur. Mijn broer heeft nog niet gereden, omdat Giel nu best wel alert is met rijden en ik geen risico wil nemen. Ik heb er zelf nog mijn handen vol aan. Maar dat is gewoon een kwestie van wennen. De rust doet hem wel goed. Hij is heel relaxed met longeren. Normaal ging hij dan behoorlijk uit zijn plaat. Ik zie hem regelmatig over de weilanden turen, alsof hij wil zeggen: Was het maar alvast weer zover! Van mij mag het ook wel weer snel voorjaar worden.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:25

Azzaro schreef:
Jaa ik vind het ook wel goed dat hij dood is hoor weg ermee met die mensen maar goed als je ziet wat de gevolgen dan weer zijn. Alweer een autobom laten ontploffen en 31 ontschuldige mensen dood...

Dan had Amerika zich er niet mee moeten bemoeien. Dat zou het best zijn geweest. Maar als je zo'n mega moordenaar dan hebt, moet je m doden ook. Opruimen!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:25

op die foto dat hij dood liogt lijkt het zelfs of hij nog lacht en op de foto hieronder kijkt hij ook niet echt bang ofzo: Net of het hem niks interesseert maar evnegoed krijg ik kippenvel van deze foto het is toch raar idee

Afbeelding

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:27

Azzaro schreef:

Ja, maar die ontploffing heeft weinig te maken met de dood van Sadam. Ze vertelden net op televisie dat als die executie er niet was geweest en Sadam nog had geleefd, dat ze die autobom ook wel hadden laten ontploffen. Het is daar gewoon een zootje. Ik kan me niet voorstellen dat de hele bevolking het met al deze onzinpraktijken eens is en vind het heel erg voor al die onschuldige mensen. Laat die idioten elkaar maar afmaken, maar er zijn altijd weer onschuldige mensen bij betrokken.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:31

Ohhhhhhh Willemijn, mij doet die foto echt niets! Heb blijkbaar genoeg haat in me om hier gevoelloos bij te zijn.... Had de foto's nog niet gezien eigenlijk, Thimo loopt hier ook nog rond dus de tv zet ik ook niet aan. Hij hoeft dit niet te zien.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:39

Ik vraag me af of hij wel echt dood is.Noraal wordt er niet eerst een doek om zijn nek gedaan(is dit gebeurt om de klap op te vangen)? trouwens niemand heeft hem zien vallen alleen maar zien liggen Dus........misschien is hij er nog wel.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:43

Dat dacht ik ook al Marjan!

Hij wou zelf geen doek voor zijn gezicht want hij wou als martelaar sterven!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:44

Daar zijn de meningen altijd nog wel over verdeeld Shirley of god wel of niet bestaat Knipoog

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:45

Ja, daar zat ik ook nog aan te denken, Marjan. Misschien is het wel één grote afleidingsmanoeuvre...Is het een wassenbeeld, net als ze toen bij de dood van Elvis nog altijd hebben gespeculeerd....

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:46

Hij had toch ook zoveel stand-in figuren?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 12:51

Ja idd!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 13:09

Ik zat daar eigenlijk ook al aan te denken, maar hij zal toch wel echt dood zijn denk/hoop ik!!

Ik heb je net een pmmetje gestuurd, Marjan.. Ik kom vanmiddag niet naar stal, ik voel me TE ziek. Die spierpijn is gewoon vreselijk, kan me armen amper optillen. Daarbij heb ik een giga koppijn, en word ik nog misselijk ook Verdrietig
Irmgard zet Bella even buiten, en Willemijn gaat ook nog even met haar wandelen.. Vanavond hoop ik dan zelf even te kunnen gaan om haar er nog ff uit te halen.

Als iemand Louise ziet (van die andere Franse draver..) wil je dan tegen haar zeggen dat het me spijt dat ik niet kom? Ik zou haar helpen met haar scheurijzer in de longeerbak.. Maar ik voel me gewoon echt niet goed. Ik heb haar ook al een pm gestuurd (ze is nieuw op bokt) dus ik hoop dat ze die nog leest voor ze naar stal gaat.
Thnx!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 13:15

Dabo schreef:
Als iemand Louise ziet (van die andere Franse draver..) wil je dan tegen haar zeggen dat het me spijt dat ik niet kom? Ik zou haar helpen met haar scheurijzer in de longeerbak.. Maar ik voel me gewoon echt niet goed. Ik heb haar ook al een pm gestuurd (ze is nieuw op bokt) dus ik hoop dat ze die nog leest voor ze naar stal gaat.
Thnx!

Louise blijkt het nichtje van een collega van Mark (mijn vriend) te zijn. Grappig he? Wat is het (paarden)wereldje toch klein!!

Ik heb laatst bruine rijlaarzen besteld en ik wilde graag nog een nieuwe cap. Nu was ik aan het kijken op internet of er ook caps zijn met bruin. Vond ik deze leuke cap van Pikeur....

http://www.deruyterij.nl/webshop/catalo ... 7600a7ebbd

Ik dacht eerst dat de prijs een typefout was.... maar blijkt echt te kloppen... Zouden er werkelijk mensen zijn die dit bedrag voor een cap betalen!??@!##$%

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 16:37

Als je echt niet meer weet wat je met je geld moet dan wel anders is dit voor een heleboel mensen een maandsalaris.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 19:12

jeetjeeeee wat een geld !!
tis wel een leuke cap maar mijn hemel zeg, dat is voor mij onbetaalbaar hahahaha

als er straks toevallig nog iemand zin en tijd heeft om sinton nog eens los te zetten houd hij zich van harte aanbevolen ! hij vind het wel wat in de paddock Lachen

ik ben net terug, even eten, maar ik ga vanavond niet meer weg, ga eens fijn op tijd naar bed.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 19:51

Zirano schreef:
Als je echt niet meer weet wat je met je geld moet dan wel anders is dit voor een heleboel mensen een maandsalaris.

Ja, inderdaad. Belachelijke prijs. Geen haar op mijn hoofd die er aan zou denken dit voor een cap te betalen. En dan grote kans hebben dat het gejat wordt...

@ Kekaro: Ze hebben erge storm voorspeld voor vanavond en vannacht. Dus gelijk dat je lekker binnen blijft.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:33

Hihi Esther ik had t gister over msn nog met Ellen over rijlaarzen, ik heb nl ook nieuwe bruine laarzen en ze zijn erg mooi maar oh wat ik een pijn want ik heb weer 4 open plekken, ze waren net dicht..... En Ellen zei dat er wel n bruine cap bij moet eigenlijk heb mijn zadel en hoofdstel nl ook bruin. Ellen had een mooie cap in t bruin voor veel mindergeld, onder de 100,- dus t kan wel. Als ik weer wat meer geld heb ga ik m zeker aanschaffen! Maar jij hebt toch wel n zwart zadel?
Laatst bijgewerkt door ShirleyA op 30-12-06 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:37

kekaro schreef:
als er straks toevallig nog iemand zin en tijd heeft om sinton nog eens los te zetten houd hij zich van harte aanbevolen ! hij vind het wel wat in de paddock Lachen

Eerst maar even zelf kijken wat voor vlees je in de kuip hebt lijkt me... Niemand kent jouw paardje nog en stel dat er iets gebeurd..... Lijkt me dat je eerst zelf even aan elkaar moet wennen voor je er zomaar anderen mee laat doen. (ik doe na 11 jaar nog steeds niet iedereen met Ilion laten lopen, de meesten eigenlijk niet het is een veel te sterk paard).
Zelf zou ik jouw paardje er nog niet uithalen, veel te bang dat er iets gebeurd en ik je dat moet vertellen....

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:40

Kekaro,nog wat gehoord over die twee??

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:42

Kijk deze cap had Ellen gevonden
Afbeelding
Ook erg mooi, al zou ie v mij chocolade bruin mogen zijn dan zou ik m helemaal geweldig vinden.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:59

ShirleyA schreef:
Kijk deze cap had Ellen gevonden
Afbeelding
Ook erg mooi, al zou ie v mij chocolade bruin mogen zijn dan zou ik m helemaal geweldig vinden.

Ja, ik heb inderdaad een zwart zadel, maar wilde zo graag bruine laarzen. Vind ik zo chic. Ik vind die cap van HH wel mooi,maar mag inderdaad wel iets meer chocobruin. Bij mij op stal heeft iemand een hele mooie bruine cap van het merk EuroLite. Die is echt chocoladebruin. Helaas heeft ze die in Aken gekocht, dus zou niet weten waar je die in Nederland kunt kopen.

Mijn les ging trouwens lekker. Dinsdag heb ik alvast zelf gereden en toen was Giel heel druk... Hij is donderdag geent tegen influenza, droes en rhino en ik moest van Jurgen donderdag rustig aan doen (niet zweten) en vrijdag weer langzaam beginnen en zaterdag weer gewoon rijden. Maar volgens mij is Giel er toch niet helemaal lekker van want hij is zo 'droopy'rustig. Het overkomt hem allemaal lijkt wel. Hij was heel braaf en zette geen stap verkeerd. Zal je net zien, gaat Luc erop is hij echt superbraaf, terwijl ik dat juist wilde om de drukte er wat af te halen! Of ik heb hem afgelopen dinsdag zoveel vertrouwen gegeven met rijden dat hij het nu niet spannend meer vindt... Tong uitsteken Keep on dreaming, het zal wel met die inenting te maken hebben... Morgen maar weer een beetje longeren.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 21:05

Kekaro gaat prima met die twee.Er is er een in de groep met waarschijnlijk koliek,waardoor de DA onderweg is en de rest lekker buiten aan het schuieren zijn.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 21:26

Wat super dat Zirano en Amigo het zo naar hun zin hebben daar!! Nu hopen dat Zirano nog lekker gaat groeien en een grote vent mag worden voor hij weer naar Taams komt Tong uitsteken

Dat is idd belachelijk veel geld voor een cappie Esther Bloos!