Tjah op da moment wist ik da dus niet Ik wist alleen dat je dat parcours maar moest springen Ik werd uitgebeld bij de 9de hindernis (3 weigeringen , 1 balk en 1 hindernis) en ik was ontzettend traaag Arm paardje
Ik ga altijd veels te snel, maja kzit ook altijd op van die zotte beesten die allemaal maar willen lopen. Mijn eerste jumping was met black-jack, een pony, en toen had ik in 2 parcours 5 weigeringen mnja ik reed nog maar 1.5 jaar
ALLLOOOO ManmAn twas lastig vandaag!!! Keb dus meegedaan met de jumping Keb me thornado de 70 gedaan en keb 2 weigeringen Maja normaal weigert da beest alle hindernissen dus eigenlijk wast wel goe, keb der echt op moeten motten haha maja twas leuk, dan ebk met apache nog es de 70cm gedaan en daar adk ook 1weigering fzo ..ma tis echt zo'n rotte pony geworden! ij pakte z'n bit vast en liep weg na den uitgang dus ik der op meppen en jah toen luisterde ze en ebk m'n parqour kunnen uitrijden en dan ebk nog de 80 gedaan met apache en toen ging hindernis 1 goed 2 ook ma 3 weigerde ze en liep ze dus weer na de uitgang ik weer meppen nog es proberen en meppen ma ze liep dus weer weg , en kwas dus uitgebeld , ma kmocht nog 1 hindernis springen en kmoest en zou die hindernis nog springen dus ik nog es aanrijden meppen en roepen en da beest sprongt em dus enja iedereen natuurlijk massas roepen haha, en Lore eft meegedaan met princess aan de 70! daar ad ze 1 weigering ( den eerste hindernis) en de rest ging echt supergoed! dan eeft ze nog meegedaan aan de 80 en daar was ze foutloos met een derde plaats en toen eeft ze nogde 90 gesprongen wéér foutloos en wéér 3de plaats dus da was echt suprgoed voor aar