Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lavandula schreef:Hoeveel kost dat eigenlijk zo'n fotoshoot? Weet iemand dat? (gemiddeld)
Je weet maar nooit wanneer het van pas komt 
Maar dan weet ik gewoon een beetje wat er te verwachten valt.. Lavandula schreef:Zijn jouw prijzen gemiddeld met die van anderen?
Met wat voor camera fotograveer jij?
Fijne avond allemaal!!
Bonte schreef:Wat anderen vragen is verschillend.
Ik heb een digitale spiegelreflex D70. voorbeeldfoto's staan in mijn profiel en op mijn site
Lavandula schreef:Aha ok, top! Je foto's had ik al gezien, ze zijn errug mooi!!!
Lavandula schreef:Super Muiszje! Altijd lekker zo'n fijne rit!!
Die Nico zegt mij niets.. maar ik ben dan ook niet bekent in de Anda wereldMaar hij was erg onder de indruk van het paard van mijn vriendin en dat was erg grappig.
Paardje vandaag weer losgegooid in de bak en ze moest weer even flink showen en rennen door de mega plas die er lag, super gaaf om te zien, ze kan zooo mooi lopen!!
Alano, ik zag je paar dniet staan in zn box, dus ik denk dat je er zelf was? heb jou niet gezien, maar misschien jij mij wel?
Ik zou er eigenlijk nog een macro lens bijwillen en een grotere telelens,maar ik ben er nog niet uit of ik deze camera wil houden of dat ik op een canon over wil stappen...zucht.
Anky heeft het echt toppie gedaan (hoewel ik het er wel een beetje uit vond zien alsof ze hem erg op de rem had, maarja, wie ben ik om dat te zeggen). En die laatste lijn van de schimmel!
Weet iemand wat het wereldrecord eigenlijk is? Pluutje schreef:Hebben jullie de kür op muziek niet gekeken? Ikke uiteraard welAnky heeft het echt toppie gedaan (hoewel ik het er wel een beetje uit vond zien alsof ze hem erg op de rem had, maarja, wie ben ik om dat te zeggen). En die laatste lijn van de schimmel!
Weet iemand wat het wereldrecord eigenlijk is?
Heb jij die wel gezien? Pluutje schreef:Welk paard? Ik heb de ereronde helemaal niet gezien helaas. Edward heb ik proberen te kijken op internet maar het beeld was echt heeeel slechtHeb jij die wel gezien?
(ik heb de ereronde gevolgd via internet....)
Citaat:ik heb de ereronde gevolgd via internet....)
Moest naar een feest, wat ook gezellig maar ik wil zo graag nog wat zien! Ik ben ook benieuwd naar de Deense schimmel waar ik nou al dagen van alles over lees.
Schimmelig schreef:Anky is meer en meer een 'begrip' geworden heb ik zo het idee. Vandaar vaak de extra hoge puntenaantallen![]()

Bonte schreef:Wie is dat op de foto????
Tinky12: Ik heb een kitlens van 18-55 en een zoomlens van 70-300. Die zaten er allebei bij toen ik het kocht. Ik zou nog wel een groothoek lens of een goede lens voor binnen te fotograveren, maar die kosten een hoop geld
jamjam die moeten er eigenlijk wel bij.