Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:43

Hoeveel kost dat eigenlijk zo'n fotoshoot? Weet iemand dat? (gemiddeld)

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:50

oh, Louiza: zag je vandaag nog naar huis rijden, gioia kwam daar vlak achteraan, dus je hebt schijnbaar kennis met dr gemaakt. Ik reed net terug naar de manege met riff. (grote vos)

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:51

Lavandula schreef:
Hoeveel kost dat eigenlijk zo'n fotoshoot? Weet iemand dat? (gemiddeld)

Ik reken in principe 15 euro voor mijn tijd die ik eraan besteed en de reiskosten rond Amsterdam zijn dan gratis en dan kan je de foto's gewoon bij me bestellen. Woon je verder weg dan komt er 18 cent pkm bij. Ik neem er de tijd voor, dus je kan rijden, poseren, los gooien. Wat je wilt. Ik doe er niet veel, want heb mijn gewone werk ook Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:55

Aha ok, dus je bent niet verplicht om dan alle foto's te nemen, maar alleen de gene die je zelf het mooiste vind enzo.
Dan is het nog wel te doen toch..?!
Ga ik even onthouden Lachen Je weet maar nooit wanneer het van pas komt Knipoog
Zijn jouw prijzen gemiddeld met die van anderen?
Met wat voor camera fotograveer jij?
Gewoon puur interesse hoor, ben niet van plan om je binnen nu en heel snel te vragen oid Nagelbijten / Gniffelen Maar dan weet ik gewoon een beetje wat er te verwachten valt..

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:56

Lavandula schreef:
Zijn jouw prijzen gemiddeld met die van anderen?
Met wat voor camera fotograveer jij?

Wat anderen vragen is verschillend.
Ik heb een digitale spiegelreflex D70. voorbeeldfoto's staan in mijn profiel en op mijn site Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:57

Oh ik ga naar beneden! Eurosport kijken!! De Khuren op muziek beginnen als het goed is zo Haha! Fijne avond allemaal!! Doei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:57

Bonte schreef:
Wat anderen vragen is verschillend.
Ik heb een digitale spiegelreflex D70. voorbeeldfoto's staan in mijn profiel en op mijn site Knipoog

Aha ok, top! Je foto's had ik al gezien, ze zijn errug mooi!!! Haha!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:59

Lavandula schreef:
Aha ok, top! Je foto's had ik al gezien, ze zijn errug mooi!!! Haha!

Dank je Haha!

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:59

joh, die kuren beginnen pas om negen uur hoor!

Bonte: thnx voor je PB! Lachen

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 21:33

Lavandula schreef:
Super Muiszje! Altijd lekker zo'n fijne rit!!
Die Nico zegt mij niets.. maar ik ben dan ook niet bekent in de Anda wereld Lachen Maar hij was erg onder de indruk van het paard van mijn vriendin en dat was erg grappig.
Paardje vandaag weer losgegooid in de bak en ze moest weer even flink showen en rennen door de mega plas die er lag, super gaaf om te zien, ze kan zooo mooi lopen!!

Alano, ik zag je paar dniet staan in zn box, dus ik denk dat je er zelf was? heb jou niet gezien, maar misschien jij mij wel?

nee klopt hij staat in de uitloop stallen...als je vanaf die stallen aankomt is het de 3de rij links dus moet je maar eens kijken als je er bent.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 21:39

Hey, ik was ook in het bos vandaag... Heerlijk geboscrosst :-]

Buiten die hockey party was er ook nog een golf tent. Sootje zijn ogen stonden weer op steeltjes, maar hij was eigenlijk echt helemaal voorbeeldig. Hij is echt heel erg verbeterd de laatste tijd. Vorige week heeft een meneer wat werveltjes teruggeduwd en het lijkt er op alsof Soo een stuk beter in zijn vel zit. Echt fijn. Ben weer helemaal blij met hem :-]

Zelf ook nog een paar werveltjes en ribben (ofzo) recht laten zitten, dus ben nu lekker stijf... En! Ook nog een kaartje voor Muse gescoort in Den Bosch in November... Heb er nu al zin in Lachen

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 22:28

Zo...even snel bijgelezen.muiz...heerlijk is dat he..zo'n rit.Kun je nog dagen lang van nagenieten Vingers aflikken Haha!
Ik ben vandaag niet naar stal geweest,even dagje rustig aan,even met vriendje boodschapje gedaan en zo...ben giga moe en moet nog 2 nachten...blegh Clown

Hee Bonte....ik heb ook D70.Welke lens heb jij??Ik wordt altijd zo hebberig als ik andere camera's zie...of lensen met een groter bereik dan de mijne...hebbuh...hebbuh...hebbuh Vingers aflikken Ik zou er eigenlijk nog een macro lens bijwillen en een grotere telelens,maar ik ben er nog niet uit of ik deze camera wil houden of dat ik op een canon over wil stappen...zucht.

Groetjes,Tinky

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 08:54

Hebben jullie de kür op muziek niet gekeken? Ikke uiteraard wel Haha! Anky heeft het echt toppie gedaan (hoewel ik het er wel een beetje uit vond zien alsof ze hem erg op de rem had, maarja, wie ben ik om dat te zeggen). En die laatste lijn van de schimmel! Kwijl Weet iemand wat het wereldrecord eigenlijk is?

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 10:05

Pluutje schreef:
Hebben jullie de kür op muziek niet gekeken? Ikke uiteraard wel Haha! Anky heeft het echt toppie gedaan (hoewel ik het er wel een beetje uit vond zien alsof ze hem erg op de rem had, maarja, wie ben ik om dat te zeggen). En die laatste lijn van de schimmel! Kwijl Weet iemand wat het wereldrecord eigenlijk is?

ik heb het ook gezien. mooie kür van anky...die schimmel vond ik het ook supper doen. anky reed haar ereronde op een ander paard...jammer want dat zag er minder mooi uit...

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 10:07

Welk paard? Ik heb de ereronde helemaal niet gezien helaas. Edward heb ik proberen te kijken op internet maar het beeld was echt heeeel slecht Huilen Heb jij die wel gezien?

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 10:13

Pluutje schreef:
Welk paard? Ik heb de ereronde helemaal niet gezien helaas. Edward heb ik proberen te kijken op internet maar het beeld was echt heeeel slecht Huilen Heb jij die wel gezien?

ja maar beeld was bij edward idd heel slecht...(het geluid trouwens ook) ik heb geen idee op welk paard anky de ereronde heeft gedaan maar hij was iig bom proof Clown (ik heb de ereronde gevolgd via internet....)

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 11:03

ikhad anky ook nog gezien.. super mooi, maar ze was ontzettend zenuwachtig,, alleen liet zij dat niet zo doorkomen in dr rijden integenstelling tot isabel.. Die schimmel ja,, ongelovelijk! Ik vond dat mexico het voor zijn doen ook erg goed deed.. ik vind 86,100 procent echt terecht voor anky, maar dat die punten zo ver van die schimmel afliggen.. tuurlijk waren haar overgangen beter etc, maartoch.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 11:18

Anky is meer en meer een 'begrip' geworden heb ik zo het idee. Vandaar vaak de extra hoge puntenaantallen Lachen Tong uitsteken

mustang123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 11:25

Citaat:
ik heb de ereronde gevolgd via internet....)

Weet iemand of er iets van de kür op muziek op internet staat?
Ik heb alles gemist!!! Huilen Moest naar een feest, wat ook gezellig maar ik wil zo graag nog wat zien! Ik ben ook benieuwd naar de Deense schimmel waar ik nou al dagen van alles over lees.
In de Paardenkrant stond een verhaal over Anky dat Salinero er tijdens een ereronde vandoor was gegaan; ze moest ontzet worden door de bereden politie en het was een erg benauwd moment geweest. Elders op bokt gaat het gerucht dat ze weer zwanger is en dat ze daarom voor een ander paard gekozen heeft bijde ereronde. Hoe dan ook: ik geef haar groot gelijk; waarom zou je risico's lopen met een paard dat zich zo gedraagt bij de ereronde.

Overigens vind ik het altijd ongerijmd (in het algemeen) dat bij dressur paarden alles buitengewoon beheerst kunnen afwerken, maar bij de ereronde zo uit hun dak gaan. Lingh kan er wat dat betreft ook wat van Ja

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 14:04

Schimmelig schreef:
Anky is meer en meer een 'begrip' geworden heb ik zo het idee. Vandaar vaak de extra hoge puntenaantallen Lachen Tong uitsteken

Je weet dat ik ook geen Anky fan ben, maar in dit geval was dat echt niet zo denk ik. Ze reed gewoon een hele goede kür vond ik, echt duidelijk beter dan de rest vond ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:30

Helaas ik heb gisteren ook alles moeten missen!! Was verkeerd ingelicht dus ik zat om 8 uur fruitig Wielrennen te kijken op Europsport hihi Nagelbijten / Gniffelen
En om kwart voor 9 moest ik weg, dus heb helaas nix van de Kühren mee kunnen maken..
Staat er misschien nog ergens op internet een herhaling ofzo??
Hoe deed Edward Gal het? En Imke?

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:35

Heb gister ook alles gemist, moest werken, en heb daarna de halve nacht in het vondelpark gezeten Lips are sealed
Ik hoop ook op der herhalingen op internet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:35

Ah heb het al gevonden Clown
Gisteravond is Anky voor de tweede maal in haar carriere wereldkampioene dressuur geworden! Met Keltec Salinero won ze gisteren avond de kür op muziek en bleef Andreas Helgstrand met Blue Hors Matine en Isabell Werth ruim voor. Imke Schellekens en Sunrise werd achtste, Edward Gal met G4S Lingh elfde.

Hij blijft schattig:
Afbeelding

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 16:12

Wie is dat op de foto????

Tinky12: Ik heb een kitlens van 18-55 en een zoomlens van 70-300. Die zaten er allebei bij toen ik het kocht. Ik zou nog wel een groothoek lens of een goede lens voor binnen te fotograveren, maar die kosten een hoop geld Geld, geld!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 17:13

Bonte schreef:
Wie is dat op de foto????

Tinky12: Ik heb een kitlens van 18-55 en een zoomlens van 70-300. Die zaten er allebei bij toen ik het kocht. Ik zou nog wel een groothoek lens of een goede lens voor binnen te fotograveren, maar die kosten een hoop geld Geld, geld!

Ik heb er een lens opzitten van 28-200mm.Ik wilde zo min mogelijk hoeven wisselen vanwege de stoffige omgeving.De D70 trekt erg veel stof aan en dan moet je weer schoonmaken Clown
Bovendien is dit een lens die zeer goed in de hand ligt.Lensen met een groter bereik worden vaak alweer te zwaar waardoor je een statief (of goede ondersteuning)voor nodig hebt.
Maar ja...grote telelens vanaf 300mm en een macro lens Vingers aflikken jamjam die moeten er eigenlijk wel bij. Haha! *LOL*
Ik kan mijn lens ook op slot zetten en draaien om hem in en uit te zoomen.Ik vind die schuiflensen werkelijk bagger hoor Clown

Groetjes,Tinky