Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(geloof je me al
)

en wat SL zegt is waar: je leefpatroon veranderen dat is het, maar zoals ooit iemand bij manege Noot tegen mij en mijn zus zei: jaaaa daar kan ik niet aan beginnen
hihi
Ze was superbraaf, ging wel hard maar ik kon dr meteen stop zetten als ik dat wilde. Kon helaas maar tot de Citadel omdat lieve Melisje meeging om foto's te maken! Daarna heb ik dr nog lekker gewassen en Flair was weer helemaal blij. En ikke ook natuurlijk!

natuurlijk

maak meteen reclame voor je gepoetste fiets
daar was je zelf mee begonnen hoor..

Alleen wel genoeg stappen tussendoor want zoveel conditie heeft ze niet natuurlijk.
Komt omdat Flair zo knap is natuurlijk haha, ze is eigenlijk nog best wel dik, maar iig al een stuk beter als een paar maanden terug. 

flair schreef:Flair heeft er altijd zin in op het strand, ze vindt dat gewoon superleuk, dus doe dat maar zo vaak als je kanAlleen wel genoeg stappen tussendoor want zoveel conditie heeft ze niet natuurlijk.
Leuke foto'sKomt omdat Flair zo knap is natuurlijk haha, ze is eigenlijk nog best wel dik, maar iig al een stuk beter als een paar maanden terug.
)