Hackie schreef:natuur5D schreef:moet even een ondbijdkoek voor mijn zoon smeren (chantage, krijg ik 4 spekjes van hem)![]()
waarom ben ik zon snoepkous?
Je lijkt op je paard!
ojee als ik dan maar niet net zo dik word
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Hackie schreef:natuur5D schreef:moet even een ondbijdkoek voor mijn zoon smeren (chantage, krijg ik 4 spekjes van hem)![]()
waarom ben ik zon snoepkous?
Je lijkt op je paard!

Marjolein en dik worden... dat we dat ooit nog eens zullen gaan meemaken
Shenavallie schreef:* de tranen lopen over d'r wangen van het lachen *
Hi hi hi, ik hou het niet meer van het lachen!Marjolein en dik worden... dat we dat ooit nog eens zullen gaan meemaken
![]()
Hey Hackie, waar kun je zo'n test precies doen op het Internet? Ben wel benieuwd hoe het er nu voor staat!
l0rdJ schreef:

natuur5D schreef:mjam mond vol spekkies
Shenavallie schreef:l0rdJ schreef:
Dat lees ik nu!![]()

l0rdJ schreef:

!
natuur5D schreef:me kinderen deden zon schriftelijke typcursus dus dacht ik het ook zo te kunnen leren.
mijn kinderen kregen hun typdiploma en het enige wat ik kreeg was kramp
Shenavallie schreef:oliebol, m'n PC gaat steeds trager! Daar word ik dus echt niet goed van! Ik kan niet meer zo snel reageren op een ander...![]()
@ LordJ: Thanks en!
@ Hackie: Spreek je morgen!
@ Marjolein: Ha, ha, ha! Misschien krijg ik dat met het testje van LordJ nu ook wel!![]()
@ Allemaal: Ik ga uitloggen, want ik krijg helemaal de zenuwen van dit apparaat. Morgen weer een nieuwe poging!
ik schaam me diep
natuur5D schreef:ga ook weer ofline gaat te traag
tot de volgende keer
ik ga ook maar eens die oudjes beneden op zoeken