Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wel een érg leukje hoor
dat wel!
Daar had ik nog niet helemaal over nagedacht. 
De infodag van ons paste niet samen op 1 dag met de bijeenkomsten voor de stagebegeleiders. Érrug jammer natuurlijk...
maar die bedoel je vast nie 
donderdag nog thuis en alleen vrijdag
En nog mooi optijd klaar, kan ik even naar huis en dan door naar Goes naar de bruiloft!
Werkelijk geen idee. 2 jaar gelee? 3 jaar? 

Dit keer gewoon even niet 

Komt vast wel goed. Vandaag is t ook mooi weer!
Wil ik charlut opschrijven
Dat je t nou zo ongeveer zegt à la, maar om t nou zo op te schrijven 
maargoed, ik denk dat ik nu onderhand alle 80 + bewerkte versies wel erop heb staan.. 

No way!"
Zoef!

hoezo?

)

De meesten heb je nu iig
Zeker Nous: miepmiep, zoefffff 
Leuk plaatsje daar!
(En niet zoals Thirza pas na een half uur doen en merken dat je steeds schuin zit bij een sprong!) En wat springt Nous af en toe als een hert op die foto's zeg, hihi! Maar: we hebben erg lol gehad, Nous & ik vonden het helemaal geweldig. Vanity iets minder, volgende keer toch maar weer Nous he Kim
Ik zit compleet met mijn knieën buiten het zadel!
Dus ik dacht: bel ff dat je t vast verkeerd hebt, maar je had m al door! Wel een leuke dag gehad?

T was nog vroeg hè
En ik maar mn sms willen sturen, en jij maar bellen
Dat werkt nie tegelijkertijd geloof ik
Maargoed, had t zelf al door idd
Hihi, was allang blij dat ik t naar jou stuurde, staan nog wel andere mensen in die ik liever geen foute sms stuur
Maargoed, daarna braaf even opnieuw die sms getikt en naar de goede gestuurd
Had ik toch nog braaf een chauffeur in Delft 
Veel gelachen en lol gehad (beetje later dan gepland thuis ook. Plan was: 4 uur de trein, werd uiteindelijk 6 uur *uch* achjah
)
)
Al een hoop gesprongen *lampje* owja, Annemijn wil je nog even aansingelen? Hoppa 2 gaatjes aan singelen
Springse verder hoor Thirz 
Zitten een paar dubbele op dan, omdat ik verschillende versies heb van sommige foto's (lichter, nog iets lichter & lichter mét balkje in de verte, en zonder balkje
Heb je uitzoek
Was toch bezig in shop, dusja.. )
haha. Maar ik vond t ook écht leuk om te doen
daar foto's maken (nog even leren omgaan met de snelheid van Nous en de reactietijd van mn vinger en daarna de camera
maar uiteindelijk tóch een springfoto!
Whieie! Blij dat je de foto's leuk vind Thirz
ben ook stiekem wel een beetje trots op sommige foto's
Citaat:Haha, weet nog precies hoe die ging!
Woeshhh Nous over de hindernis, en thirz er bijna naast
hihi
Ik vind t ook echt een super plek! Hihi en ik ben er nog nie eens te paard geweest, kun je nagaan!
ook goed
) en k ben verkouden dus ik wil lekker op tijd naar mn bedje