manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 21:06

nooit van gehoord......

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 21:06

haha, tolt t allemaal in je hoofd mariek? Volgens mij is je hoofd gwoon op hol van dat paardje Knipoog Wel een érg leukje hoor Ja dat wel!
Gezellie dat je toch naar Nel der verjaardag komt! Heb je wel een punt trouwens over die tijd Vork Daar had ik nog niet helemaal over nagedacht.
Ben benieuwd naar je vakantie samenvatting! heb je trouwens foto's? Ook plaatsen hè Knipoog

En ik heb vandaag gehoord dat ik ipv donderdag van 10 tot 16.00 op vrijdag van 12.30 tot 14.40 naar school moet. Nou prima Haha! De infodag van ons paste niet samen op 1 dag met de bijeenkomsten voor de stagebegeleiders. Érrug jammer natuurlijk... Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 21:07

Anja de Vos, zo heet mn nicht Ja maar die bedoel je vast nie Clown

Anja, en paardoes zegt me niets Lachen

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 21:19

wacht eens, er heeft wel een Anja een keer stagegelopen, maar dat si al n paar jaartjes terug, toen hielp ik zelf nog op woensdag, hoeveel jaar is dat geleden? Anne weet jij dat nog? en super dat je maar zo kort naar school hoeft, scheelt weer, alleen nu moet je wel 2 dagen heen en weer.........en ja, t paardje blijft rondspoken, echt erg!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 21:22

neehoor Knipoog donderdag nog thuis en alleen vrijdag Haha! En nog mooi optijd klaar, kan ik even naar huis en dan door naar Goes naar de bruiloft!

UHm.. wanneer jij nog op woensdag werkte Verward Werkelijk geen idee. 2 jaar gelee? 3 jaar? Verward

haha stapel verliefd Knipoog

Stapel op jou
Als geen ander
Stapel op jou

Ik zie de wolken over drijven
Ik wil hier heel m`n leven blijven
Dit is door niemand te beschrijven
Ik ben vanuit mijn tenen

Stapel op jou
Als ik ga zwemmen in jouw ogen
Dan kom ik nooit meer op het droge

Muziek!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 09:40

Haai, ff een berichtje vanaf de werkvloer Lachen
Mooi paard, beetje jammer dattie nog maar 2 is!

Vanmiddag gaan Anne en ik foto's maken bij het springveldje en de waterbak, we hopen op een zonnetje. Maar als t nou vanmiddag hard regent, kunnen we ook nog naar de donderdag uitwijken Anne, gezien je roosterwisseling Knipoog

Hopen dat t voor jou en Kims wel vrijdag mooi weer is bij de bruiloften!
Nou, ik ga ff boodschappen doen, Doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 12:29

haha, *kijkt buiten* t gaat niet regenen hoor Thirz Knipoog Dit keer gewoon even niet Tong uitsteken
Camera ligt al klaar: Hélemaal leeg mét 2 volle batterijen. Moet genoeg zijn toch? Haha!

Ja, ik ga alleen 's avonds naar Charlotte en das dan binnen. Maar regen op je trouwdag is gwoon niet tof! Hoop ook dat t mooi weer is voor ze Ja Komt vast wel goed. Vandaag is t ook mooi weer!
*egt zo stom Clown Wil ik charlut opschrijven Vork Dat je t nou zo ongeveer zegt à la, maar om t nou zo op te schrijven Nagelbijten / Gniffelen

*gaat voor de zekerheid toch nog even de buienradar checken*
jups, ziet er wel redelijk uit. Buitje hier en daar, maar niet uhm.. híer Clown

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 13:22

vind het paard echt super, idd een nadeel dat ie pas 2 is, maar heb stiekem ff n mailtje naar die stal gedaan, en hij is echt heeeeel lief volgens de eigenaresse, dus wie weet, zal alleen veel hulp moeten hebben tegen de tijd dat hij ingereden moet worden, en heb persoonlijk weer niks met jonge springerige paarden, dus vind t gewoon erg lastig. Van Chris mag het, als t maar wel betaalbaar blijft allemaal, heb ook nog wel een ander paard gezien wat ik leuk vond, maar die staat maar helemaal in groningen............En Thirz, morgen wil ik ook goed weer hoor, als ik met jullie naar Nous en Janis ga, dus regel je dat even? En nog bedankt voor je rekensommete wat je kwijt bent aan Nous, kim ook!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 13:32

Leuk hoor mariek! Ineens gaat iedereen aan een eigen paard beginnen! Wel allemaal naar de Braamhof komen he Knipoog

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 14:48

nou als jij dan zorgt dat al die vervelende mensen weggaan, komt dat vast goed haha......

ff nog iets heel anders, wie gingen er nou nog mee naar manege van loon, wil namelijk van de week of begin volgende week gaan boeken. Had tot nu toe volgens mij alleen Anne, Thirz en Kim, klopt dat? Bar, Nel, jullie niet?
laat t ff weten?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 21:32

behoorlijke ruzie met Mijnalbum Scheve mond maargoed, ik denk dat ik nu onderhand alle 80 + bewerkte versies wel erop heb staan..

Nou onze cross avonturen Haha!
Onderweg, érg happy al: Cros, cros, crossterein! I'm coming! Hyper!
Afbeelding
Afbeelding

Vanity ook mee natuurlijk!
Afbeelding

even relaxt t terrein verkennen:
Afbeelding

Dus ook langs de paardetende hindernis!
Afbeelding

"Ja hallooow! Héb je een cross parcour, gaan we een beetje relaxt rijden Slapen No way!"
Hyper! Zoef!
Afbeelding

Vanity was ook érg blij dat ze mee mocht Clown
Afbeelding
maar doet toch voorzichtig een balkje..
Afbeelding

Nous pakte het allemaal net ff anders aan Vork
Snel mét power!
Afbeelding
Afbeelding

Niks beetje stappen of hupsen: springen doen we!
Afbeelding

Tussendoor om te kalmeren even dressuren:
Afbeelding
Wat nou kalmeren Scheve mond
Wij willen...
Crossen!
Afbeelding
Ruime passen? Nagelbijten / Gniffelen hoezo?

Tussen t spelen in t water door nog even een écht dressuur paard uithangen: én strék!
Afbeelding

En weer crossen!
Afbeelding
én weer!
Afbeelding
Whoesh! sneller dan de wind!
*en dus te snel voor Anne... Baal best wel van die neus buitenbeeld Scheve mond

En speciaal voor t baasje ook nog even lief foto model spelen (nemen we natuurlijk wel even een hapje riet voor, voor niets gaat de zon op!)
Afbeelding

crea Thirz Clown
Afbeelding
en ik ook nog even op Nous Lachen
(met thirz der maat beugels.. érrug lang dus Clown)
Afbeelding
Afbeelding

En hier t linkje waar alle foto's in staan:
http://www.mijnalbum.nl/Album=ACRBHEUY

Volgens mij mis ik nog wat bewerkingen.. maar die komen wel op je CD hoor Thirz Ja De meesten heb je nu iig Lachen
En ja tis best lastig een springend paard Vork Zeker Nous: miepmiep, zoefffff Hyper!
Moeten snel nog een keer gaan thirz Ja Leuk plaatsje daar!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:47

coole foto's zeg,lijkt me gaaf om daar eens doorheen te zoeven, ken t helemaal niet, waar is dat dan???
had weer gemaild met die vrouw over het paard, hij heet trouwens Cash, ze heeft alleen maar super positieve verhalen over hem, dus wil er denk ik toch ff n keer gaan kijken....Thirz wil je nog mee?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 22:09

Wauw, ze zijn echt ubergaaf! Super Anne Pling
En wat hebben we geleerd? Altijd aansingelen voordat je gaat springen en crossen Clown (En niet zoals Thirza pas na een half uur doen en merken dat je steeds schuin zit bij een sprong!) En wat springt Nous af en toe als een hert op die foto's zeg, hihi! Maar: we hebben erg lol gehad, Nous & ik vonden het helemaal geweldig. Vanity iets minder, volgende keer toch maar weer Nous he Kim Vork

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 22:50

gave foto's hoor!! Zitten echt leuke tussen. En jeutje zeg, wat is het toch een lelijk zadel op Vanity Clown Ik zit compleet met mijn knieën buiten het zadel!

Ik heb zo moeten lachen om deze foto:
Afbeelding
Haha, weet nog precies hoe die ging!
Woeshhh Nous over de hindernis, en thirz er bijna naast Knipoog

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:13

Nou mensen, ik ben met de verzorging van Vanity gestopt!
Saskia en ik zaten gewoon niet op 1 lijn. Daarbij ben ik niet echt blij met een voice-mail berichtje die ik van haar kreeg.

Ze klonk erin nogal boos en of ik zo snel mogelijk terug wilde bellen. Nou prima. Ik dacht wel ongeveer waar het heen zou gaan. Wat blijkt nou, heeft een persoon mij op vanity zien rijden, en mij zien springen. Die heeft t weer aan iemand verteld, en zodoende kwam het dus bij Saskia aan. Dus ik kon haar uit gaan leggen dat ik haar paard echt niet mishandeld heb. Er gingen grote verhalen de ronde, dat ik echt gesprongen heb. Dus hieronder maar even een verklarende foto (bleek namelijk dat ze nous voor vanity aan hebben gezien):

Afbeelding

Nouja, nu kan bokt mij natuurlijk aanvallen dat ik niet met een jong paard een balkje moet draven. Maarja, dit paard is al wel 4 (4,5? weet niet precies) jaar oud en ze wordt sinds juni iedere week bereden. Daarvoor heeft ze een poosje stilgestaan, maar dáárvoor heeft vanity ook al gereden. Ik zie het probleem niet.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:29

Hoi hoi, nou heb de foto's bekeken hoor, echt gaaf!
Misschien ga ik morgenavond wel even met voice naar het springveldje, wilco wil foto's maken, heeft iemand zin om mee te gaan?
Kan ook mee op Annemoon.
Zo voice heeft lekker nieuwe schoenen, t gaat zo super goed met dr hoefjes!!!

He kims:ik heb zelf geleerd dat je pas vanaf een jaar of 6 echt mag springen omdat ze dan pas sterk genoeg zijn. En ze moeten goed uitgegroeit zijn, maar een balkje draven moet volgens mij geen probleem zijn.
Trek je er gewoon niks van aan, je hebt zelf een GEWELDIG paard om op te rijden!

Hé Thirz, als je zo door gaat, kan nous echt geweldig lopen.
Zullen we een afspraakje maken over een lesje?
Dan kan Bianz natuurlijk ook mee rijden!
Laat maar weten wanneer...
Ik vondt het vorige keer wel errrug leuk om les te geven ook al was het maar even!
Dan pakken we daarna voice er ook nog even bij, die kan je dan ook nog even aanvoelen....!

Vanmiddag lekker gezwommen met Daniël, was echt weer leuk, lekker spetteren en gillen.

O ja zaterdag zijn jullie vanaf half 7 welkom, rond half 8 willen we echt beginnen met eten.
Tot dan!!!
Is er nog iemand vegetariër???

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 22:23

En nou hopen dat Voice dan wel normaal doet he Nel Knipoog
Je tips werken echt heel goed bij het rijden met Nous, we kunnen snel weer een echte les afspreken. Als we op woensdag doen kan Bianz ook gelijk meerijden. En mn moeder wil dan wel leuk met Daniel gaan wandelen Lachen
Ik hoop dat het mooi weer is zaterdag, kunnen we gelijk van jullie nieuwe tuin genieten!

@ Anne: ik zat al te denken bij je sms "het is lang gelee dat we gesmst hebben" Clown Dus ik dacht: bel ff dat je t vast verkeerd hebt, maar je had m al door! Wel een leuke dag gehad?
En Bianz, nog iets kunnen vinden bij de mediamarkt?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 23:11

Hi!
Zeker toffe foto's bij het crossveldje!! Nous ziet er top uit en ik ben het helemaal met je eens Nel: Nous gaat echt steeds beter lopen en wordt nog een echt dressuurpaard! Zou het heel tof vinden als je mij ook tips kunt geven met Janis, dus als we een woensdag af kunnen spreken, gaaf! Mijn doel: Janis in stap en draf (galop is helemaal moeilijk bij d'r) ontspannen nagefelijk laten lopen! Nu is ze erg tegen het bit en spert constant d'r mond open, wat geen fijn ontspannen gevoel geeft! Haha heb ik meteen ff m'n doelstellingen gegeven Clown
Kims, lijkt me een verstandige beslissing dat je bent gestopt met Vanity; ga weer lekker genieten van je eigen toffe paard!
Was wel een gezellige meeting trouwens vandaag op de Braamhof: zou echt tof zijn als dit vaker kan!
Ben niet meer naar MM geweest Thirz: Gijs was zo blij dat hij naar buiten kon toen ik thuis kwam, dat ik maar thuis ben gebleven Knipoog
Mariekje, we zijn al hard op weg om leuke paarden te vinden Haha!
Cis, ben jij al boven bokt-water?
Ik ga lekker slapen; toedels! Doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 11:10

*Thirz verzenden* WHAAA! verkeerde! *annuleren* *annuleren* maarja dat deed ie natuurlijk weer nie Scheve mond
Achja, de goede persoon in je adresboek zoeken is nog best lastig Schijnheilig T was nog vroeg hè Clown En ik maar mn sms willen sturen, en jij maar bellen Vork Dat werkt nie tegelijkertijd geloof ik Clown Maargoed, had t zelf al door idd Lachen Hihi, was allang blij dat ik t naar jou stuurde, staan nog wel andere mensen in die ik liever geen foute sms stuur Clown Maargoed, daarna braaf even opnieuw die sms getikt en naar de goede gestuurd Knipoog Had ik toch nog braaf een chauffeur in Delft Ja
Jups en heb me vermaakt hoor Haha! Veel gelachen en lol gehad (beetje later dan gepland thuis ook. Plan was: 4 uur de trein, werd uiteindelijk 6 uur *uch* achjah Tong uitsteken)

Mariekje ken jij de Wielemakersbaan? Dat houtsnipperpad dat naar het strand loopt? ipv richting het duin ga je 2 'nieuwe bosjes' naar rechts en daar ligt het dan aan een fietspad (al hebben ze t je gister vast ook al uitgelegd Tong uitsteken)
Whaha, idd Clown Al een hoop gesprongen *lampje* owja, Annemijn wil je nog even aansingelen? Hoppa 2 gaatjes aan singelen Tong uitsteken Springse verder hoor Thirz Vork
Ga ze zo voor je branden Thirz Haha! Zitten een paar dubbele op dan, omdat ik verschillende versies heb van sommige foto's (lichter, nog iets lichter & lichter mét balkje in de verte, en zonder balkje Clown Heb je uitzoek Tong uitsteken Was toch bezig in shop, dusja.. )
Hert op de foto's? waar? Koe haha. Maar ik vond t ook écht leuk om te doen Haha! daar foto's maken (nog even leren omgaan met de snelheid van Nous en de reactietijd van mn vinger en daarna de camera Vork maar uiteindelijk tóch een springfoto! Hyper! Whieie! Blij dat je de foto's leuk vind Thirz Ja ben ook stiekem wel een beetje trots op sommige foto's Bloos

Citaat:
Haha, weet nog precies hoe die ging!
Woeshhh Nous over de hindernis, en thirz er bijna naast

hihi, ja weet idd nog precies hoe die ging: hertig en origineel Tong uitsteken hihi
Volgens mij waren jij en Van ook niet egt een super match toch Kim? niet echt een klik ofzo? Beetje jammer dat t nu net op deze manier moet gaan.. Dat was natuurlijk ook niet de bedoeling van het plaatsen van de foto's... Beetje jammer dat er mensen op bokt zijn (en in ons topic kijken) en dan een mening vormen en rond vertellen, zonder dat ze het precies weten.. (of nouja, ik vermoed dat t via bokt ging. Lijkt me wel héél toevallig dat iemand langs t crossveldje fietst, jou herkent en connexies heeft met de mensen van Vanity) Misschien lijkt het op de foto of je van plan was te springen (vanity hupst ook gwoon raar over dat stammetje en tis misschien net een hoog balkje..), maar t was gwoon draven... Nouja, nu heb je weer alle tijd voor je eigen paardje Lachen

Haha, meteen iedereen ook fan van t crossweitje Haha! Ik vind t ook echt een super plek! Hihi en ik ben er nog nie eens te paard geweest, kun je nagaan!
Ben nu al benieuwd naar die foto's Nel. Als je ze hebt, wel plaatsen hè! Ik ga iig niet mee vanaaf: morgen weer school (nu ineens tóch al om 11 uur les en daarna die infor bijeenkomst Verward ook goed Clown) en k ben verkouden dus ik wil lekker op tijd naar mn bedje Lachen

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 21:18

hallo ik ben esra sommige kennen me Clown
maar ik heb ook eindelijk genoeg berichten met alle dak aan annemijn Bloos
erug bedankt Haha!
maare dus ik zal ook af en toe wat posten Tong uitsteken

xxxEsra

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 21:28

hey esra, gezellig dat je ook in het paardoes topic komt posten, wanneer kom je weer naar paardoes op zaterdag?

kims, nu heb je weer lekker tijd voor je eigen paardje, maar wel vreemd dat het zo gaat allemaal....beetje jammer weer.
Nel, hoe was je buitenrit, lekker gecrosst met Voice, ben wel benieuwd naar de foto's.

Ik heb vanmiddag samen met Thirz grondig gespeurd naar een leuk paard voor mij, en we hebben wat gevonden. Bianz, Thirz, kan me nog herinneren dat ik gister zei dat ik geen haf wilde haha.... nou het is toch een haf geworden, maar dan wel een hele aparte, binnenkort ga ik kijken....
Afbeelding

Afbeelding

wat vinden jullie van hem? hij is 5 jaar oud en hij heet Magic

ohja, nog niks op Paardoes zeggen hoor, want ik weet helemaal nog niet of het doorgaat, en heb geen zin in allerlei wilde verhalen.....
dat was t weer, doei doei

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 21:49

hej mariekje
ja ik ben er morgen en natuurlijk zaterdag maar wat een mooie haf zeg hihi Clown

k zal nixx zeggen hoor Bloos

xxxxjes

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 11:03

Hoi hoi,
Ja ik ben gisteravond lekker met voice naar het springveldje geweest.
Ik was er al een paar keer eerder geweest, maar voice wilde nooit door de waterbak.
Maar gister ben ik eerst door het bos gereden om voice lekker warm te rijden.
Was ik lekker op een lang pad aan het draven (lekker in dromenland) Draait ze ineens om en rent kijhard terug, ik half hangend aan voice, effe de rem erop gezet.... ze schrok waarschijnlijk van een onzichtbaar beestje, want ik zag helemaal niks anders dan bosjes en bospad...?!
Maar ja, toch heel aangekomen bij het springveldje, wilde ik gelijk door de waterbak, maar dat wilde ze niet, dus ben ik er zelf maar ingegaan, en toen liep ze wel mee, lekker natte sokken... als voice kon lachen, dan had ze het vast gedaan...
Midden in de waterbak ben ik er weer opgeklommen en toen vondt ze het niet meer erg om er door te gaan, en omdat ik toch al nat was, vondt ik het niet meer erg om een paar keer in galop erdoor te gaan.
Ook nog een paar sprongetjes gedaan, maar daar werdt ze nog al heet van en ik had daar niet het juiste bit voor in gedaan, de rem was toen kapot.

Maar het was toch erg leuk, maar volgende keer moet er iemand mee hoor, das wel leuker!
Wilco heeft geen foto's meer gemaakt, want er kwam ineens een vriend van hem op bezoek....zucht...

He kims, hoe laat ga je rijden vandaag?
Of heb je al gereden?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 11:05

O mariekje, leuk beestje om te zien, nou moet je even zn karakter checken: Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 11:07

Mariekje, Waar staat ie trouwens?
En wanneer ga je kijken?
Ik zou wel mee willen...