Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. Maar moet wel gewoon werken zometeen dus ben mezelf maar vast aan het voorbereiden, dat wordt wat
He wat naar zeg!
haha kunnen we samen als enge heksen mensen bang maken, ik klink echt als een idioot
Hahaha ik zie het al voor me roep ik [naam] zo, doet zij heel vreemd haar hoofd omhoog en rent weg, hahaha
Kijken hoe ze gaat reageren als we haar gaan 'longeren zonder longeertouw' (In mijn taaltje gewoon losgooien.
)
haha, of ze loopt lekker door met 'longeren' dat is dan wel weer handig! Yezzi schreef:CoolHahaha ik zie het al voor me roep ik Star zo, doet zij heel vreemd haar hoofd omhoog en rent weg, hahaha
Kijken hoe ze gaat reageren als we haar gaan 'longeren zonder longeertouw' (In mijn taaltje gewoon losgooien.
)
, we gooien snow maar niet meer los als we gaan rennen enzo kijkt zij ons echt zo droog aan van wtf zijn jullie nou aan het doen ik blijf toch stil staan?!
Ze loopt ook echt alleen als er maar één persoon in het midden staat, als er twee mensen staan wordt ze gek en blijft ze naast je plakken en gaat ze ook echt niet weg.
Ze plakt sowieso, tenzij je haar 'wegjaagt' vanaf de kant, dan begint zij vast aan haar run en dan sprint je naar het midden van de bak en dan loopt ze wel.
Anders plakt ze meteen aan je vast en krijg je haar niet meer weg.
love_horse1 schreef:Yezzi schreef:CoolHahaha ik zie het al voor me roep ik [naam] zo, doet zij heel vreemd haar hoofd omhoog en rent weg, hahaha
)
![]()
, we gooien snow maar niet meer los als we gaan rennen enzo kijkt zij ons echt zo droog aan van wtf zijn jullie nou aan het doen ik blijf toch stil staan?!
![]()
hahahaha
Behalve met andere paarden haha
Ja knuffelen is fijn en ze is lekker warm, handig voor de winter