Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
klaar is klaar hoor. Kom het dan lekker via pb zeggen want nu heb je anderen er ook mee. En melanie mijn problemen vind ik wel even wat erger ja dus vind het diep triest dat je vind dat mijn problemen niet belangrijk zijn Romana01 schreef:haha, dank jullie![]()
@Smee: moet je nagaan dat ze ook nog eens super aardig isbof echt met haar
@Melanie: FOTOO, FOTOO MAAK ONS GEKKKKK
had ik gisteren niet eens neergezet, ben zo ongeveer bedreigt op schoolhad met een paar meiden ruzie in het computerlokaal over een computer, kreeg ik plotseling allemaal dingen naar mijn hoofd als "met wie denk je wel niet dat je te maken heb met je rot smoel" "Jij hebt straks zulke grote problemen", ze trokken zelfs de stekker uit mijn computer en vervolgens noemen ze mij kinderachtig

Pebbs schreef:Goh jullie blijven wel lang na zeiken zeg...klaar is klaar hoor. Kom het dan lekker via pb zeggen want nu heb je anderen er ook mee. En melanie mijn problemen vind ik wel even wat erger ja dus vind het diep triest dat je vind dat mijn problemen niet belangrijk zijn
Broccoli schreef:Waarom moet er ook altijd meteen gekapt worden als er een stevige discussie is?
Romana01 schreef:Broccoli schreef:Waarom moet er ook altijd meteen gekapt worden als er een stevige discussie is?
omdat ik dit meer een ruzie vind, waarin iedereen afgekat wordt... tegen een discussie heb ik absoluut niks, maar hier krijg ik alleen maar nog het gevoel van dat iedereen de ander zo veel mogelijk probeert te kwetsen
Maar vind het niet nodig