Sorry patries, ik hou helemaal niet van (tong) piercings..
Liep net typend naar boven en vergat ff dat ik op deze trap altijd moet bukken, dus stoot kei hard mn hoofd.. Lekker dan. Verder vandaag de hele dag bollen gepeld, niks bijzonbders dus
Van tongpiercings ben ik ook niet zo xD Andere piercings maakt mij niet uit behalve in de edele delen xD Zo'n microdermal tussen je borsten vind ik ook echt gaaf!
Net de hele dag gewerkt en daarna snel door naar Ferro, maar hij stond er goed bij dus denk niet dat hij nog ergens last van heeft
Nu ben ik moe
@Lucy: Haha lekker slim zeg! Gek he hoe je soms zo in trance kan zijn met je telefoon
Het enige wat ik misschien aan piercings wil is een tragus, navelpiercing vind ik ook wel mooi (en, oke klinkt misschien heel stom , maar ik vind dat ik er wel een buik voor heb) maar ik vind het dan weer zo standaard... En dat is niet leuk
Nee, ik wil ooit nog een keer een Tattoo Haha mijn vader zegt, je moet Ferro met een hartje laten zetten! Hahahaaha Tsja... Misschien vind ik alleen een mooie sierlijke F nog wel leuk, hij is toch mijn eerste paard en die blijft natuurlijk altijd zijn eigen plekje houden, maar echt géén hartje er bij haha.
Zo Tango had flink de peper in ze reet Lekker ding is het toch! Vandaag les gehad van Rianca en die vind ik ook altijd wel heel fijn les geven. Vrijdag ook nog 2 uur les van haar.
Over piercings gesproken: ik heb een tongpiercing, navelpiercing en traguspiercing. Ook wil ik nog heel graag een tattoo op me enkel.
Ik heb vanavond achter een ezel aan een rondje om t husi gerend.. Ezels lopen altijd los naar stal. Merrie en veulen ingen ook gewoon, maar de hengst vond dat ie nog even zn benen moest strekken -.- Dat was mijn avontuur voor vandaag weer, zo lekker slapen
hello allemaal, het is een tijdje geleden natuuurlijk, maar ik zal af en toe eens gezellig meekletsen. ik heb op mijn reis ook een aantal keren gewoon dit forum gelezen, altijd zo leuk:) over de piercings, ik heb 2 gaatjes oorbelen(2e gebruik ik echt nooit meer haha) tragus heb ik in australie laten zeten en ik heb een navelpiercing al echt 7 jaar ofzo.. bij mij komt er geen tekening op mijn lichaam:)
zaterdag lekker naar het fjordenpaard, ik heb er zoveel zin in niet normaal, alsof ik zelf op kamp ga. maar we hebben leuke leiding en ook leuke kids, dus gaat helemaal goed komen. en het weer wordt ook weer mooier!
Ik heb lippiercing een helix, ga volgend jaar met mijn verjaardag een tattoo laten zetten. Waarschijnlijk zo aan de zijkant op mijn buik & ik laat in de winter mijn navel piercing weer zetten :")
@ danielle, mag ik je een tip geven voor je tattoo? Weet niet wanneer je jarig bent, maar ik heb hem vlak na de zomer laten zetten. Vond ik persoonlijk de ideale tijd, je gaat niet meer zwemmen maar het is nog wel redelijke temperatuur. Ik heb hem namelijk het jaar daar op in de winter terwijl het vroor bij laten kleuren, toen deed het veel meer pijn en had ik er ook langer last van( werd ook blauw en beetje dikker). Er werd me veeteld dat dat kwam door de kou dat je bloedbanen enzo allemaal wat minder soepel zijn. Dus ik zou hem zeker zo september laten zetten!