Oooh ik heb egt weer zin om te rijden morgen! Ik wil morgen ook langs Pieter, de eigenaar van de manege. Mijn Dixie verhaal uitleggen en hopen dat hij me het nummer van de eigenaar wil geven. Ben dr wel een beetje bang voor hoor.
Ja ik doe het ook zeker wel, maar ben altijd btj bang voor Piet En uiteraard ook voor het antwoord wat die gaat geven. Maar wss is Dixie nog niet van hem, dus dan heeft die er niks over te zeggen.... heeft die Dixie wel al voor de manege gekocht dat gaat mijn hele verhaal over...
Hahahaha Zou je zien dat die precies op dat moment weg is ofzo... maarja stel het is een ja, dat ik haar kan leasen met verplaatsen, dan zou ik dat graag deze 2 weken willen regelen....dus hoop dat die er gewoon is!
ikd enk eerlijk gezegd niet dat ie dixie ooit zal kopen voor de manege zoland die m kan leasen zegmaar dus denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn haha anders kun je ook mailen, leest nicole t ook wel maar das niet zo erg... hoewel face to face waarschijnlijk beter is haha
Goeiemorgen!! Ik wilde eigenlijk pas kwart voor acht op staan, maar ben al wakker. Dus ga zo me lekker warme bedje maar uit. Straks eerst 4 uur led op ptc en dan nog 2 op school(al willen ze blijkbaar proberen te regelen dat die docent naar ptc komy, zou wel chill zijn haha) dus ik gaat me lekkere bedje maar eens uit kan ik lekker rustig aan doen
Bonjour! Er komen de komende tijd zoveel programmas op tv die ik wil zien dat ik het maar op mag gaan schrijven Heb nu net expeditie robinson en the bachelorette terug gekeken. Nu ga ik aan me verzamelmap werken...joepie.