Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Gekopieerde tekst van stal langelaan. Erg leuk ritje met Blando![]()
We gingen richting Schiedam en dan loop je over een soort dijkje en dat ging allemaal heel erg goed, Blando liep lekker voorop. Totdat er opeens links van hem een enorme witte plastic zak lag. Blando zag de zak, zette zichzelf in mag 3 in z'n achteruit, botste tegen Esther en Vera aan en draaide zich vervolgens heel snel om, om daarna in mag 3 proberen weg te galopperen. Dit allemaal op een vrij smal dijkje waarbij hij totaal niet meer oplette waar hij tegenaan botste of iemand de dijk afgegooid zou worden. Gelukkig kreeg ik hem wel weer vrij snel tot stilstand want ik zag de rest zich ook omdraaien en ik had geen trek om heel snel weer thuis te zijn.............. Uiteindelijk is Jessica van Kirin afgestapt en heeft de zak weggehaald en verstopt. Blando achter Kirin gezet en toen durfde hij er wel langs..............
We waren lekker onderweg toen moest Esther plassen maar eenmaal op Vera en dan eraf kan ze er niet meer op dus was Esther verplicht om te blijven zitten totdat we bij stal Zeeuw waren alwaar een bankje staat en een beetje struikjes en daar is Esther gaan plassen. Ware het niet dat het een beetje moerassig was daar en rijlaarzen een rits hebben aan de achterkant. Vandaar de natte voeten. Vera voor het bankje geparkeerd en dat bankje was een beetje glad maar Esther is er weer opgeklommen en toen bleek Vera hengstig, niet vooruit te branden en net zoals het bazinnetje even moeten plassen
Al met al een heel enerverend ritje en oja ik vergeet de crosmotoren nog op de heuveltjes waar de paardjes een beetje hupsig van werden maar verder wel braaf.............
Gaan de volgende keer weer mensen mee met onze rustige relaxte buitenritje ?
en dan weer door! amandaaa schreef:Zo lekker naar utrecht geweest en hele dag overleg gehad wel lekker lunch erbij gehad. Net wat in huis geruimd en de automatische stofzuiger staat aan is een robotstofzuiger. Eff half uurtje uiltje geknapt lekker gegeten ar had zijn best gedaan nu laptop op schoot en weer werken komt nie aan zoveel toe met al die overleggen hihi