Goedemorgen allemaal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DewiRox schreef:Wij kunnen hier ook niet naar buiten hoor, naja het kan wel, maar ik ben niet zo'n wegruiter, ga liever naar het bos. Maar daar moeten wij idd bijna 3 kwartier voor rijden met de trailer.
Ik ben trouwens toch nog op wedstrijd gegaan gisteren, en het ging best lekker! Het was onderling, met de kur er dan bij. Met de gewone proef was ik 2e van de 14 met 192 punten en met de kur was ik 5e, met 69,3%. Ben toch blij dat ik gegaan ben!
Faya__ schreef:Maar... ik ga even naar mn paardje even kijken of ik nog iets kan doen aan die deken, ze heeft er nu 2 dagen mee overdag gestaan en dr schoft helemaal kaal (huid nog wel heel) en ook al twee beginnende schuurplekken op dr schouders
xLoki schreef:Bah, borstbeschermers, die dingen wil ik NOOIT maar dan ook NOOIT meer op mijn paard zien.
Hij had borstbeschermer op, wij gingen 1,5 week op vakantie, kwamen terug, schoft HELEMAAL open.
Echt helemaal kapot.
Nu is het nog een lelijke plek, en de helft is nu korst en de helft al witte haren.
Maar echt, toen ik dat zag heb ik die borstbeschermer METEEN in de vuilnisbak gegooid.
Jezus ik was toen zo kwaad dat ze dat ding uberhaupt verkopen.
Queelens schreef:Owja Vera, als je schuurplekken op de borst wilt voorkomen of weg wilt laten trekken
Ga naar de ruiterwinkel en koop equishine en spuit dat elke dag even voor je deken weer opdoet na het rijden goed op de borst, word het glad van en dan glijd het deken dus langs z'n borst ipv dat het schuurt.
Dat heeft bij Peer heeel erg goed geholpen om de schuurplekken weg te halen