je adresgegevens? En telefoon nummer? Zodat mensen je kunnen bereiken?
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 21-02-11 18:24
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt
JustSmile
Geplaatst: 21-02-11 18:31
400 euro? Nou dan heb je over t algemeen alleen n Body, en zonder lens kon je dan niet ver want zonder lens kun je geen foto's maken En dan moet je ook nog n tasje, en een geheugenkaart, uv-bescherming.... denk dat je dan meer tegen de 700 aan komt... Ik was alles bij elkaar bijna 900 eurie armer
hoihoi! Hier vanuit Zwitserland! Was vandaag best goed weer. De zon scheen af en toe behoorlijk hard we zitten hier nu allemaal met een rooie kop. Later sneeuwde het wel maar heb je geen last van met skieen. De gene waar we les van krijgen is heel relaxed en aardig dus dat is ook leuk Wietse leert ontzettend snel begin van de dag zag het dr niet uit en viel hij steeds maar met die les ging het echt super! Eind van de week doet hij het ook super goed! Straks lekker zelfgemaakte pizza eten, vanavond weer lekker lezen en spelletjes doen met z'n allen. De vriendin van me neef doet nu snowboarden maar de is super vaak gevallen en heeft heel erg last van dr rug en stuitje. Me neef is dan zo'n ei die haar dan niet even masseert of vraagt of het wel gaat. Wietse staat metee voor me neus als ik pijn heb. Nou ik zal wel weer eens wat van me laten horen ga nu even op me bedje liggen!
Leuk maren de site, alleen vind ik de foto;s van het bruine paard niet zo heel erg scherp. Misschien kun je beter wat scherpere foto's erop zette? denk dat mensen dan eerder reageren
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 21-02-11 18:58
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt