heb het ook al aan meerdere setjesverslaafde gevraagd maar zelfs die wiste het niet (denk aan Babel & Wijnanda )
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vitalis_ schreef:Nou ik moest opeens wat doen in de 5de. Ik had nog nooit echt geleerd in de eerste 4 jaar. Dus daar zou ik maar gelijk mee beginnen. Maar het valt trouwens nog mee. Ik moet minimaal een 2.7 halen en dan sta ik nog een 5.5. Maar dat is wel dramatisch want het zijn wel examencijfers.
Mies schreef:XxDamelzaxX schreef:dat zal ik je zo zeggen, nergens meer te krijgen
heb het ook al aan meerdere setjesverslaafde gevraagd maar zelfs die wiste het niet (denk aan Babel & Wijnanda )
Oooh wat jammer! Zag er wel een laatst te koop staan maar had gehoord dat zij niet te vertrouwen was
essie_blue schreef:Vitalis_ schreef:Nou ik moest opeens wat doen in de 5de. Ik had nog nooit echt geleerd in de eerste 4 jaar. Dus daar zou ik maar gelijk mee beginnen. Maar het valt trouwens nog mee. Ik moet minimaal een 2.7 halen en dan sta ik nog een 5.5. Maar dat is wel dramatisch want het zijn wel examencijfers.
dat had ik dus dit jaar
scheit 'm echt voor de 5e.. mja, we zullen zien!
maar onze school heeft het helemaal verkeerd gedaan dit jaar
van de planning klopt echt geen balmn mentor geeft ook toe dat dit jaar één grote zooi is
Vitalis_ schreef:essie_blue schreef:dat had ik dus dit jaar
scheit 'm echt voor de 5e.. mja, we zullen zien!
maar onze school heeft het helemaal verkeerd gedaan dit jaar
van de planning klopt echt geen balmn mentor geeft ook toe dat dit jaar één grote zooi is
Ow maar geen planningen kunnen maken is logisch voor een school hoor, bij ons is het echt verschrikkelijk! Maar als je geleert hebt om te leren in de eerste 4 jaar. Dan gaat het wel lukken in de 5de denk ik hoor! Want ik kan gewoon niet meer leren. In de eerste kon ik dat. Maar ik begin altijd te laat met alles en plannen kan ik al helemaal niet.
Vitalis_ schreef:Oja, dan zou ik maar wel gelijk beginnen met leren in het begin van de 5de, want dat had ik dus ook niet gedaan. En vooral je huiswerk bijhouden. Klinkt lekker moederig, maar had ik het maar gedaan.![]()
Dankje! Heb jij geen toetsweek nu dan?
essie_blue schreef:Vitalis_ schreef:Oja, dan zou ik maar wel gelijk beginnen met leren in het begin van de 5de, want dat had ik dus ook niet gedaan. En vooral je huiswerk bijhouden. Klinkt lekker moederig, maar had ik het maar gedaan.![]()
Dankje! Heb jij geen toetsweek nu dan?
snap ik wel hoor, moet ik volgend jaar idd wel echt doen!
nee nog niet, pas over 2 weken![]()
weet ook pas sinds gister welke toetsen ik krijg
en heb de weken voor de toetsweek echt superveel toetsen en presentaties
lekkervaaaaaaaag
maar ik ga ook slapen! morgen vroeg eruit
en een coopertest met gym
Dag meiden