mntj schreef:en liquita doe je de volgende keer mee.
Natuurlijk...jij toch ook?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
mntj schreef:hoi. lag het dus niet aan mij. haha
http://bokt.hyves.nl/ 

_sandra schreef:( om te zwemmen met liquita en xan hahahahahahahaha)
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Even een berichtje tussendoor:
Ik heb Grardus vanmiddag gesproken over menles op Veldt. Als er 3 of 4 combinaties zijn die tegelijk les krijgen, dan valt er over te praten. Dus als er nog meer gegadigden zijn, laat het even weten!
Grappig,kan ik ff kijken of ik het nog kanAlleen het achenbach weet ik niet meer hoor.
Wie gaat er voor het koestje dan jij Shenavallie ????
hahahahhaha

Shenavallie schreef:Vandaag weer wezen koetsen in Amsterdam met het tweespan: het was weer super!!!!! Jammer alleen dat we op een bepaald moment van de Dam af moesten, want er moest een (trauma?)helicopter landen... Eerst dacht ik dat het een grapje was, maar het bleek dus echt zo te zijn!
xan schreef:Hi Mireille, gezellig dat je er ook weer bent.
Was een goede aktie hoor, van de week van jou.
Ik hoop dat dat andere meisje toch weer met plezier gaat paardrijden.
(Ennuh, ze is niet de enige die heen en weer bobbelt hoor,
ha ha dat overkomt wel meer mensen)
xan schreef:Shenavallie schreef:Vandaag weer wezen koetsen in Amsterdam met het tweespan: het was weer super!!!!! Jammer alleen dat we op een bepaald moment van de Dam af moesten, want er moest een (trauma?)helicopter landen... Eerst dacht ik dat het een grapje was, maar het bleek dus echt zo te zijn!
Leuk zeg met paard en wagen door amsterdam
Gewoon ?? of voor de intocht ??
En wel vervelend van die trauma-heli.

ATE schreef:rockoo schreef:hoe is jullie kuur gegaan heb je ook Heleen nog gezien
bij ons ging het wel lekker
die van heleen heb ik niet gezien meiden zaten op me te wachten
. Het oefenen ging goed. First deed het best aardig. Hij gaf 1 x een bok omdat ik m'n sporen (zachtjes) tussen z'n ribben zetten omdat hij niet meer wilde aandraven. Hahaha....hebben we dat ook een keer mee gemaakt. Tyson vond First volgens mij wel een beetje eng. Hij beet 1 x bijna ik mij knie, kon hem net op tijd weg duwen.