Gave foto's trouwens van Venga zeg! (zie ze nu pas
)En wat een avontuur voor arem Alief zeg!
Was ze niet over de emmer? En jij? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Splinter schreef:nou het is zover hoor, alief heeft zwemles genomen![]()
ze stond vooraan in de box en ik herkende der niet eens van een afstand![]()
maar goed, ze mankeert niets, ik hoop dat ze er van geleerd heeft
...
Weer moeite, maar heb zijn voet er 10 min in kunnen houden. Toen hield hij het niet meer vol op 3 benen.
BBreedveld schreef:Ach gut, gisteren lag dat oude paard in de sloot dat pas bij de 'hengsten'groep is komen staan.
Ik zag al die meiden op de trekkeraanhanger en dacht dat er paaltjes verzet gingen worden. Dus ik grapjes maken - blijkt dat dat arme dier in de sloot ligt![]()
Ik moest ook naar achteren om Thijs te voeren en heb me er maar niet mee bemoeit. Ik weet totaal niet wat ik moet doen en ik vermoedde dat ik Cees en de rest maar beter hun gang kon laten gaan zonder af te leiden of in de weg te lopen. Maar het voelde wel een beetje raar, zo toe te staan kijken.
Ik heb maar eens goed gekeken hoe dat in zijn werk gaat, zodat ik me de volgende keer misschien wel nuttig kan maken.
Gelukkig was het paard er niet al te ernstig aan toe.
Als je gewoon doet wat er gevraagd wordt komt het allemaal goed. Iedereen moet er een keer aan geloven en Cees kan altijd alle hulp goed gebruiken...
De volgende keer ga ik zeker helpen!

Maar heb niet veel te melden tot nu ! Vorige week is mijn nieuwe paard gebracht naar stal in Wassenaar.
Anyway, Onkel is 13 jaar, KWPN, vos dus met 4 witte benen, 1.68 m. Een lieverd van de eerste orde. Gekocht van een particulier waar hij aan huis stond, dus de omschakeling naar een drukke stal met allemaal paarden en mensen heeft hij goed aan moeten wennen. Helaas kon hij niet meer bij de paarden 24/7 op het land (zetten daar geen "vreemde" paarden bij), maar gelukkig kan hij 's avonds een paar uur op een weitje; waar hij gelijk de tweede dag het schrikdraad doormidden trok
Ondertussen is hij ook al twee keer gebeten door z'n buurman in z'n neus en in z'n lip, dus naar een ander stalletje verhuisd met vriendelijker buren. Echt sneu, hij wil alleen maar vriendjes maken, wordt ' ie gebeten door zo'n sjaggo kudt-pownie. Paar dagen laten wennen en vanaf zaterdag gaan rijden en is helemaal goed ! Heel erg braaf en zet geen stap verkeerd. Op stal erg lief, een super-knuffel, vindt alles prima en gezellig.
Baxter schreef:Kimbaie schreef:@ baxter:
vraag 1:![]()
vraag 2:![]()
Oh maar die is niet oud... die is 2 jaar... Die is van jose

Kan me alleen herinneren dat ik er een nieuwe bij is en dat Venga toen ineens een hap uit zijn schouder had. 
bailey94 schreef:je kan wel beter wat langer door stappen dan te snel willen hoor, ok al is het een verdikking, kijk alsjebliefs goed uit