Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
!!
!
! 

! We hadden ff lol!

Kirsten_D schreef:Kirsten_S schreef:Zweep in rechterhand mag niet, en je kan er ook niet meer groeten. Ik heb dat vroeger ook gedaan, dat je het dan omwisseld. En dan staat er zweep niet (steeds) omwisselen
het mag wel, je mag hem zelf omwisselen. Je moet er alleen mee oppassen dat je niet groet met je zweep in je handen. Ik had tijdens proefjes ook telkens me zweep rechts.

) en daarna in de avond een mourkop!
en lekkere chips & breezers! 

Astor schreef:Mooi dat donnie er weer super uit ziet
Haha Mel , Elja had ook zo;'n konijn en die had een knuffeltje waar die altjid op ging rijden en vet grappig. Ik heb ook een konijn en het is ook een mannetje maar dies vet rustig en die heeft nog nooit last gehad van zijn hormonen hahaha.
Veel plezier nog vanaaf maar dat zal wel lukken.
En alvast succes voor morgen.
En zeker poedersuiker dat ik niet kan schieten

!
Lekker ding is het ook!

Astor schreef:Zeker bij Visaprint? hahaha
Iris ik had je nog wat gevraagd een paar pagia's terug. Over die avater of je die gewoon met photofiltre maakte?
Gewoon transpirant doen
Melanieetjuh schreef:Dan neem ik hem morgen ook in mn rechterhand!
Is ie net ff ietjes fijner!
Kreeg jij er geen commentaar over?
Kirsten_D schreef:Melanieetjuh schreef:Dan neem ik hem morgen ook in mn rechterhand!
Is ie net ff ietjes fijner!
Kreeg jij er geen commentaar over?
Ik heb het nooit gehad. Wel als je groet met je zweep in je handen.
!

Melanieetjuh schreef:We zijn aaan de drank geslagen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Astor schreef:Haha Mel , Elja had ook zo;'n konijn en die had een knuffeltje waar die altjid op ging rijden en vet grappig.

Elja schreef:Melanieetjuh schreef:We zijn aaan de drank geslagen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha in breezer zit niet zoveel hoor xD
coebergh is lekkerrr
! Ik had wokca met breezer!