Lekker ondeugend paardje die Donna.. maar zo te zien niet gemeen. Welkom Marijke.. Ik ben Daniela.. mij kun je 1x in de 2 weken bij Amber van Ilona vinden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lekker ondeugend paardje die Donna.. maar zo te zien niet gemeen.
(Diddle is dat kleine zwarte monster die voorin bij de ponyboxen staat
)
En we willen natuurlijk wel een filmpje als jij er op gaat
Ko deed echt goed zijn best, goed voorwaarts, stond Mike ook wel weer beetje van te kijken volgens mij. Hij dacht dat het door het weer kwam, maar dat is dus niet zo
Hij heeft 1x een klein kuchje gegeven, gelukkig geen bloedneus of snot
Marieke_ schreef:Welkom Marijke. Voorlopig zal je me weinig zien, want mn pootje zit in het gips. Gewoonlijk verzorg ik Evita en Biz 1 à 2 keer per week.
Vind je niet Ireen?
Kan ik misschien bijna mijn nieuwe zadel proberen.
ook van mij nog welkom Marije
Hij heeft hiervoor medicijnen gekregen.
Ook waren er wel wat dingen te zien op de scan die al wat ouder zijn en waar Biz geen last van heeft. Kan ook niet anders met zijn leeftijd. Zijn benen (bot) zag er verder erg goed uit! 
en uiteraard stond hij tijdens de voorbehandeling weer lekker ontspannen
en halverwege scoop ging hij gewoon op rust, maf peerd
) heeft het pakketje totaal verkeerd bezorgd, op een ander adres..tssss hoe dom kun je zijn zeg
Maar goed het bedrijf heeft het dus opgelost en ik heb mijn western vliegenuitrijdeken dus eindelijk binnen.. en nou is er natuurlijk geen vlieg te bekennen
maar ben toch wel blij dat die binnen is
) moskaichamp schreef:hoi Kaar,
ik zorg wel voor je ponie hoor!!! maar alleen opstrooien doe ik niet uit principe! ik doe hem gewoon ff mesten voor je!
gr Kim
hier de filmpjes:
:
!!