ladypaard schreef:Haha één ding is dan zeker, dan is het duidelijk dat ik op een eigen paard rijaangezien ik in het lichtblauw rijdt
(maar wel HH dekjes
)
maar vindt het wel chic hoor,
jij weet nu al welk dekje je mee gaat nemen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ladypaard schreef:Haha één ding is dan zeker, dan is het duidelijk dat ik op een eigen paard rijaangezien ik in het lichtblauw rijdt
(maar wel HH dekjes
)
Tess_Liss schreef:ladypaard schreef:Haha één ding is dan zeker, dan is het duidelijk dat ik op een eigen paard rijaangezien ik in het lichtblauw rijdt
(maar wel HH dekjes
)
al haar dekjes zijn gewoon lichtblauw
.Laura1589 schreef:Even een leuk nieuwtje:
Stal t Reelaer heeft voor de zomer allemaal nieuwe shabrakken aangeschaft!!
Het gaat dan om deze bordeaux rode shabrakken met bloemetjes van Harry's Horse:
En ze hebben dit soort nog in het blauw, maar dan met een klein vlindertje erop. Ze zijn echt zo ontzettend leuk!
Onder al deze shabrakken komen nog bordeaux rode lamswollen bontjes te liggen, luxe he?
Wat vinden jullie ervan?

Tess_Liss schreef:ladypaard schreef:Haha één ding is dan zeker, dan is het duidelijk dat ik op een eigen paard rijaangezien ik in het lichtblauw rijdt
(maar wel HH dekjes
)

?
ktink schreef:Is hij weer teruggegaan naar de vorige eigenaar?
Of heb je hem gewoon doorverkocht?
Had je je al ingeschreven voor een trektocht?
Want alleen in week 9 zijn nog een paar plekjes hé!
Succes met de zoektocht naar een nieuw paard.
Ik hoop voor je dat je daar wat meer geluk mee hebt!
Wie legt het even uit?
! CarolineXxX schreef:Weten we al wie er in week 34 (week vanaf 17 augustus) gaan? Ik ga dan dus waarschijnlijk als extra met Yara dus dat wordt wat!![]()
PS, even een vraagje: Wie weet er hoe je foto's op je bokt-profiel moet zetten? Ik ben niet zo'n computernerd en heb dus ook echt geen flauw idee hoe het moetWie legt het even uit?
Eef1400 schreef:CarolineXxX schreef:Weten we al wie er in week 34 (week vanaf 17 augustus) gaan? Ik ga dan dus waarschijnlijk als extra met Yara dus dat wordt wat!![]()
PS, even een vraagje: Wie weet er hoe je foto's op je bokt-profiel moet zetten? Ik ben niet zo'n computernerd en heb dus ook echt geen flauw idee hoe het moetWie legt het even uit?
Ik ga in deze week samen met x_staceyy hier op bokt.
ktink schreef:@Ingridje16 fijn dat het niet zo'n langdurig/langdradig proces is geworden!
Vond je het niet moeilijk om hem weer weg te doen?
En succes bij het kijken naar een nieuw paardje! Ik hoop voor je dat het deze keer beter uitvalt!
waarschijnlijk krijgen we vandaag bericht en anders belt de vader van 1 van me vriendinnen nog een keertje vandaag (hij moest nog iets vragen volgens mij, dus vandaar dat ik niet zelf bel;) want we willen wel met z'n 3en
ktink schreef:Maar volgensmij zijn er toch ook blauwe dekjes op 't Reelaer?
Met vlindertjes ofzoo
Laura1589 schreef:ktink schreef:Maar volgensmij zijn er toch ook blauwe dekjes op 't Reelaer?
Met vlindertjes ofzoo
Klopt
EliseXJoelle schreef:ik ga samen met 2 vriendinnen waarschijnlijk in week 9![]()
er waren gisteren nog 5 plekken, en we hebben de voicemail ingesproken. Ik hoop zo dat er nog 3 plekken beschikbaar zijn (dus dat klopt wat op de site staat)
Endelijk heb ik m'n ouders/me vriendinnen en hun ouders zo ver dat ze ook mee gaan![]()
ik laat nog horen of het door gaatwaarschijnlijk krijgen we vandaag bericht en anders belt de vader van 1 van me vriendinnen nog een keertje vandaag (hij moest nog iets vragen volgens mij, dus vandaar dat ik niet zelf bel;) want we willen wel met z'n 3en
Tess_Liss schreef:EliseXJoelle schreef:ik ga samen met 2 vriendinnen waarschijnlijk in week 9![]()
er waren gisteren nog 5 plekken, en we hebben de voicemail ingesproken. Ik hoop zo dat er nog 3 plekken beschikbaar zijn (dus dat klopt wat op de site staat)
Endelijk heb ik m'n ouders/me vriendinnen en hun ouders zo ver dat ze ook mee gaan![]()
ik laat nog horen of het door gaatwaarschijnlijk krijgen we vandaag bericht en anders belt de vader van 1 van me vriendinnen nog een keertje vandaag (hij moest nog iets vragen volgens mij, dus vandaar dat ik niet zelf bel;) want we willen wel met z'n 3en
leuk! ik hoop voor je dat er nog plek is. maar als op de site 5 staat, en jullie zijn met 3 zal t wel lukken, tenzij er nog meer mensen hebben ingeschreven.
ben je al eerder bij t reelaer geweest?