Hoe gaat het met Fem
? Ben je al weer wat minder verkouden?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hoe gaat het met Fem
?
Helaas nog wel erg verkouden, kan beter een zakdoek onder mijn neus binden als ik ga rijden
hoop dat het snel over is..
Maysie schreef:hoop dat het snel over is..
Ben zelf ook nog niet beter
Fatoush krijgt hopelijk ook snel een nieuw zadeltje.. Zit te denken aan de Eric thomas zadels..
RianneH schreef:Heb jij je camera al Maysie? Bevalt die? Of wacht je nog is spanning
lichte bronchitis en griep maar nu gaat het redelijk alleen soms nog wat hoofdpijn..
Jamika schreef:Maysie schreef:hoop dat het snel over is..
Ben zelf ook nog niet beter
Fatoush krijgt hopelijk ook snel een nieuw zadeltje.. Zit te denken aan de Eric thomas zadels..
Duurt wel lang zo he? Hoop dat jij ook snel opknapt!
Wat voor zadel wil je? Een dressuurzadel?
Maysie schreef:RianneH schreef:Heb jij je camera al Maysie? Bevalt die? Of wacht je nog is spanning
Nee nog niet ben nu ziek dus zodra ikbeter ben haal ik hem .. Ben laatst en week ziek geweest toen 3 dagen eindelijk weer op stal en de planning was om camera te halen maar na 3 dagen lag ik weer ziek thuislichte bronchitis en griep maar nu gaat het redelijk alleen soms nog wat hoofdpijn..
Dus zodra ik beter ben ga ik hem halen de 400D
Maar ben er nog niet uit of ik een andere lens erbij wil meteen i.p.v. de kitlens.. Maar dat zie ik nog wel![]()
Ben erg benieuwd hoe die gaat bevallen. Ik wil de mijne niet meer kwijt
!! 

Super leuk.. Ja had je 
??
.. Hopelijk snel eens Doeii
Dus zal mijn thermo-ondergoed zo maar vast gaan opzoeken