Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maysie

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:14

Mooi zadeltje hoor Lachen Hoe gaat het met Fem Lachen?
Ben je al weer wat minder verkouden?

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:26

Ze loopt er ook echt fijn onder en het zit super! Met Femcke gaat het goed, rijden in de binnenbak vindt ze nog steeds geen fluit aan maar in de buitenbak en buiten gaat het prima Lachen Helaas nog wel erg verkouden, kan beter een zakdoek onder mijn neus binden als ik ga rijden Knipoog

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:33

Ach gut hoop dat het snel over is..

Ben zelf ook nog niet beter
Fatoush krijgt hopelijk ook snel een nieuw zadeltje.. Zit te denken aan de Eric thomas zadels..

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:35

Heb jij je camera al Maysie? Bevalt die? Of wacht je nog is spanning Tong uitsteken

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:45

Maysie schreef:

Fatoush krijgt hopelijk ook snel een nieuw zadeltje.. Zit te denken aan de Eric thomas zadels..

Duurt wel lang zo he? Hoop dat jij ook snel opknapt!
Wat voor zadel wil je? Een dressuurzadel?

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:48

RianneH schreef:
Heb jij je camera al Maysie? Bevalt die? Of wacht je nog is spanning Tong uitsteken

Nee nog niet ben nu ziek dus zodra ikbeter ben haal ik hem .. Ben laatst en week ziek geweest toen 3 dagen eindelijk weer op stal en de planning was om camera te halen maar na 3 dagen lag ik weer ziek thuis Stoom uit je oren lichte bronchitis en griep maar nu gaat het redelijk alleen soms nog wat hoofdpijn..

Dus zodra ik beter ben ga ik hem halen de 400D
Maar ben er nog niet uit of ik een andere lens erbij wil meteen i.p.v. de kitlens.. Maar dat zie ik nog wel Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:49

Jamika schreef:
Maysie schreef:

Duurt wel lang zo he? Hoop dat jij ook snel opknapt!
Wat voor zadel wil je? Een dressuurzadel?

Ja duurt echt lang wordt ook helemaal gek heir thuis ik wil weer naar de paarden ik wil weer in het zadel zitten..
Nee geen dressuur/ springzadeltje Haha!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 21:19

Maysie schreef:
RianneH schreef:

Nee nog niet ben nu ziek dus zodra ikbeter ben haal ik hem .. Ben laatst en week ziek geweest toen 3 dagen eindelijk weer op stal en de planning was om camera te halen maar na 3 dagen lag ik weer ziek thuis Stoom uit je oren lichte bronchitis en griep maar nu gaat het redelijk alleen soms nog wat hoofdpijn..

Dus zodra ik beter ben ga ik hem halen de 400D
Maar ben er nog niet uit of ik een andere lens erbij wil meteen i.p.v. de kitlens.. Maar dat zie ik nog wel Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Beterschap!
Kitlens is wel fijn om mee te beginnen. Moet zeggen dat hij 's winters wat tegen valt, maar de instelmogelijkheden van de camera maakt veel goed.
Wat voor soort lens zou je willen?

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 21:22

Dat weet ik nog niet ik ben me nog druk aan het verdiepen.. En dat blijf ik ook doen want dat is zo belangrijk Knipoog

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 21:25

Zeker, vooral met zo'n camera. Zijn niet goedkoop Knipoog Ben erg benieuwd hoe die gaat bevallen. Ik wil de mijne niet meer kwijt Tong uitsteken

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 11:56

Ik heb ook zo'n camera Eos 400D maar ik krijg er nog steeds geen mooie foto's mee.. hehe
Als het van dat grijze weer is dan heb ik zo'n ruis op de foto's.. moet er nog een studie aan binden dnek ik Knipoog

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 15:17

Alvast een gelukkig nieuwjaar!!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 19:01

Iedereen alvast een goed uiteinde gewenst hier.. De beste wensen voor 2008!!! Haha! Haha!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 11:41

Gelukkig nieuwjaar Haha! !!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 12:37

Zelfde natuurlijk!!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 12:45

Gelukkig nieuwjaar van mij uiteraard ook voor iedereen !

Ik ga weer een heerlijk weekje werken bij de paarden op Vlieland! Lekker buitenrijden en les geven!

Fijne vakantie nog!

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 12:54

Oohh lekker Juul Lachen
Iedereen ook een gelukkig en succesvol 2008!!!!

pfff *brak* Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 22:26

Iedereen nog een gelukkig en gezond 2008!

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 11:43

Ik heb nog niet bijgelezen maar:

Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Party!! Lachen Lachen Party!! Party!! Party!! Lachen Lachen Party!! Party!! Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen
Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen
Lachen Party!! Party!! Party!! Party!! Lachen Party!! Party!! Party!! Party!! Lachen Party!! Party!! Party!! Lachen Lachen Party!! Party!! Party!! Lachen Lachen Lachen Party!! Party!! Lachen
Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Lachen Lachen Lachen Party!! Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Party!! Lachen
Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Lachen Lachen Lachen Party!! Lachen Lachen Lachen Lachen Party!! Party!! Lachen Lachen
Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
Lachen Lachen Party!! Party!! Lachen Lachen Party!! Party!! Party!! Lachen Party!! Lachen Lachen Lachen Party!! Lachen
Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Lachen Lachen Party!! Lachen Lachen Lachen Party!! Lachen
Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen
Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen
Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Party!! Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Lachen
Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Party!! Party!! Lachen Lachen Party!! Party!! Lachen Lachen Lachen Party!! Party!! Lachen Lachen Party!! Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Party!! Lachen
Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Lachen Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Party!! Lachen
Lachen Lachen Party!! Party!! Lachen Party!! Party!! Lachen Lachen Party!! Party!! Party!! Party!! Lachen Party!! Party!! Party!! Lachen Lachen Party!! Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Party!! Lachen
Lachen Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Lachen Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
Lachen Party!! Party!! Lachen Lachen Party!! Party!! Party!! Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Lachen Party!! Lachen Party!! Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Party!! Lachen
Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

Folle lok en seine in it neie jier!!!!!!

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:36

Iedereen gelukkig nieuw jaar toegewenst! :d Clown

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 14:37

Jullie ook allemaal een gelukkig nieuwjaar Lachen

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 18:51

Goh het is schrikbarend hoe goed mensen hier op bokt lezen. Mijn topic van flying Eeke bij HAW, zelfs op blz 5!!! wensen mensen mij succes met zadelmak maken Haha!

voor de liefhebber:
[HAW] Friese merrie @ longeerwork BOKserie ;)

ik weet ook niet of ik die link hier eerder geplaatst heb Knipoog

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:46

Zo Jobbeltje jij bent crea geweest Lachen Super leuk.. Ja had je
topic ook gezien .. Maar lezen is tegenwoordig ook moeilijk Nagelbijten / Gniffelen

@ Brecht: Hoe gaat het met je paardje Lachen??
Wanneer plaatst je hier eens even wat foto's hihi.. Ik zou hem nog steeds eens komen bekijken he Tong uitsteken .. Hopelijk snel eens Doeii Doei!

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:21

Ik ga morgen mijn testzadel testen in Dwingeloo Haha! Dus zal mijn thermo-ondergoed zo maar vast gaan opzoeken Knipoog

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:28

Ja dat is wel een goed plan hihi die sneeuw vanavond al brrr ik bevroor zowat op de fiets .. Zo koud!! Bloos!