Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als er niet weer een hoefsmid als een gek langs komt rijden he haha 

spettertjuh schreef:Zo zeg wat heb ik een stresdag achter de rug.
Heb ik een foute overboeking gemaakt via internet. Kwam ik ineens achter vandaag (het betrof een boeking die ik gister gemaakt had) Bleek het rekeningnummer van heel iemand anders te zijn. Ik had wel mijn eigen naam ingevuld en plaatstnaam. Maar goed ik naar de bank op hoge poten natuurlijk want ik wilde dat geld teruggeboekt hebben. Logisch toch.....Afijn na heel wat heen en weer gepraat heb ik me voor niks weer zorgen gemaakt want wat blijkt nou (volgens hun) Als het rekening nummer verkeerd is ingetikt krijg je op je afschrift (computer) wel te zien het rekeningnummer met de naam maar het kan niet overgemaakt zijn omdat ik een andere naam en plaatsnaam heb ingevuld dus nou moet ik wachten tot maandag. Nou ja dat geloven we dan maar....en we wachten dan maar even af.
Is nog niet alles.......
Ik had een verlofdag aangevraagd voor maandag a.s. vanwege de hoefsmid......Blijkt mijn fax naar een verkeerd nummer te zijn gestuurd een nummer met een 8 op het einde en dat moest een 0 zijn. Ik dacht vandaag laat ik eens even bellen of het verlof is goedgekeurd want ik had nog geen bevestiging binnen van de planning......Blijken ze helemaal geen fax te hebben ontvangen door het verschil van 1 nummertje.........die ik verkeerd had doorgekregen van de hoofdbeveiliger van het ministerie.......Het is allemaal wel goed gekomen want ik ben nu uiteindelijk wel vrij maandag. Als ik niet gebeld had vandaag dan had ik natuurlijk geen vrij gehad. Afijn een hoop gezeik allemaal.......Ben blij dat het straks gewoon weer weekend is en dan even lekker helemaal niets meer..........
johnvt schreef:spettertjuh schreef:Zo zeg wat heb ik een stresdag achter de rug.
Heb ik een foute overboeking gemaakt via internet. Kwam ik ineens achter vandaag (het betrof een boeking die ik gister gemaakt had) Bleek het rekeningnummer van heel iemand anders te zijn. Ik had wel mijn eigen naam ingevuld en plaatstnaam. Maar goed ik naar de bank op hoge poten natuurlijk want ik wilde dat geld teruggeboekt hebben. Logisch toch.....Afijn na heel wat heen en weer gepraat heb ik me voor niks weer zorgen gemaakt want wat blijkt nou (volgens hun) Als het rekening nummer verkeerd is ingetikt krijg je op je afschrift (computer) wel te zien het rekeningnummer met de naam maar het kan niet overgemaakt zijn omdat ik een andere naam en plaatsnaam heb ingevuld dus nou moet ik wachten tot maandag. Nou ja dat geloven we dan maar....en we wachten dan maar even af.
Is nog niet alles.......
Ik had een verlofdag aangevraagd voor maandag a.s. vanwege de hoefsmid......Blijkt mijn fax naar een verkeerd nummer te zijn gestuurd een nummer met een 8 op het einde en dat moest een 0 zijn. Ik dacht vandaag laat ik eens even bellen of het verlof is goedgekeurd want ik had nog geen bevestiging binnen van de planning......Blijken ze helemaal geen fax te hebben ontvangen door het verschil van 1 nummertje.........die ik verkeerd had doorgekregen van de hoofdbeveiliger van het ministerie.......Het is allemaal wel goed gekomen want ik ben nu uiteindelijk wel vrij maandag. Als ik niet gebeld had vandaag dan had ik natuurlijk geen vrij gehad. Afijn een hoop gezeik allemaal.......Ben blij dat het straks gewoon weer weekend is en dan even lekker helemaal niets meer..........
En jij heeft het dan over Diddle??
Evita was weer erg lief 
We wilden nog een stukje door tanthof, maar konden niet tussen de paaltjes door.. dus vanuit het park zijn we *heel illegaal* even over het wandelpad tussen de bosjes door gereden (dat past net.. als je je zweep even inklapt
). Op de terugweg weer tussen de bosjes door gegaan, rijdt ineens die boswachter vlak voor ons over het fietspad voorbij
haha dus Evita snel stilgezet, wij bukken... en gelukkig reed hij door
geen idee of hij ons gezien heeft
maar ik schrok wel ff, haha 

Ireentjuh schreef:aah die Beer![]()
dat van die overschrijving, is wel erg rot Kaar.. hoop dat het allemaal wel goed gaat!
Marieke en ik hebben vanmiddag nog een rondje met de wagen gedaanEvita was weer erg lief
Nog wel erg gelachen om ons avontuur met de boswachterWe wilden nog een stukje door tanthof, maar konden niet tussen de paaltjes door.. dus vanuit het park zijn we *heel illegaal* even over het wandelpad tussen de bosjes door gereden (dat past net.. als je je zweep even inklapt
. Op de terugweg weer tussen de bosjes door gegaan, rijdt ineens die boswachter vlak voor ons over het fietspad voorbij
haha dus Evita snel stilgezet, wij bukken... en gelukkig reed hij door
geen idee of hij ons gezien heeft
maar ik schrok wel ff, haha

Sily schreef:viewtopic.php?f=53&t=691049&p=20554190#p20554190
Beertje![]()
Karin wat een pech zeg, maar in het ergste geval had ik je verzorgster met 30 jaar poetservaring wel geholpen met je levensgevaarlijke paard![]()
Weet je trouwens al hoe die is bij de hoefsmid?

en raar doen met zn voorbenen ..

zit ik in de draf wil die niet naar beneden lopen met z'n hoofd en dan moet hij, dan doet hij weer gek.

Dat is Vesje toch ook voor jou?